داغ ترین ها :
نشر اطلاعات جدید از پرچمدار بعدی ال جی

نشر اطلاعات جدید از پرچمدار بعدی ال جی

پرچمدار بعدی کمپانی ال جی گوشی هوشمند G8 ThinQ می باشد و همواره گوشی های پرچمدار کمپانی ها در تیر راس لیکر ها بوده از منابع مختلف اطلاعات زیادی از آن ها درز پیدا می کند. گوشی هوشمند ال جی G8 ThinQ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به دفعات اطلاعات مختلفی از آن در فضای خبری منتشر شده است اما امروز تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که نمایی 360 درجه از این گوشی را به تصویر می کشد.

 ال جی جی 8 تینکیو

در بخش جلوئی قاب طرح معمولی ناچ دیده می شود و این موضوع در حالی است که دیگر کمپانی ها از مدل های مختلف این صفحه نمایش استفاده می کنند. به سبب استفاده از این مدل، قسمت جلویی قاب درصد بالای از فضای خود را در اختیار صفحه نمایش قرار داده است. دوربین سلفی این گوشی به صورت تک گانه می باشد و به احتمال فراوان ال جی سنسور های مختلفی را اعم از سنسور تشخیص چهره را در این گوشی بکار بگیرد.

گوشی های ال جی را از سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف تهیه کنید.

در بخش پشتی نیز دوربین دو گانه بکار گرفته شده است و سنسور های آن در یک جایگاه به صورت افقی قرار گرفته اند. در زیر جایگاه دوربین سنسور اثر انگشت توجه را به خود جلب می کند که پیش بینی می شود تنها قفل بیومتریک این گوشی نباشد. اما با نگاه به بخش کناری قاب ها دکمه های فیزیکی مربوط به پاور و تنظیم میزان صدا مشاهده می شود. پورت USB این گوشی Type-C بوده و جک 3.5 میلی متری نیز در بخش زیرین قرار گرفته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/
ads
ads