داغ ترین ها :
درز تصویری از یک گوشی موتورولا با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۱۸:۹

درز تصویری از یک گوشی موتورولا با دوربین دوگانه و صفحه نمایش ۱۸:۹

قبل از مراسم معرفی گوشی های جدید موتورولا که در ماه آگوست برگزار خواهد شد، رندرهایی از دو گوشی به بیرون درز کرد که شباهت زیادی به یکدیگر دارند. با این حال تصاویری جدید به دست رسیده که نشان میدهد این کمپانی در فکر معرفی یک گوشی سوم برای این رویداد هست.

با توجه به این تصاویر به نظر می رسد طراحی پشت گوشی با استفاده از ساختار شیشه ای دوربین قدیمی و به صورت عمودی باشد. این دستگاه برخلاف دو دستگاه ذکر شده، از Android One پشتیبانی نمی کند و احتمالا با سری Motorola Moto عرضه خواهد شد.

این دستگاه شباهت بسیاری به دستگاه های دیگر موتورولا که با صفحه نمایش مرسوم 18:9 دارد، که با استفاده از پنل محکم گوشی های Motorola One duo به نمایش گذاشته می شود. به غیر از شمایل فیزیکی، اساسا هیچ اطلاعات دیگری در مورد این گوشی درز پیدا نکرده است و مشخص نیست که موتورولا آن را با چه شرایط و چه قیمتی عرضه خواهد کرد.

موتورولا در ماه آگوست گوشی هوشمند Moto Z3 پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. در حال حاضر کمپانی موتورولا Moto Z3 Play در کنار Moto G6 و Moto E5 را در صف دستگاه هایی که به زودی معرفی خواهند شد قرار خواهد داد.

گوشی هوشمند Moto Z3 از پردازنده Snapdragon 660 یا اسنپدراگون 720 استفاده می کند و این نشان دهنده قیمت ارزان تر نسبت به گوشی های فعلی که موجود هستند دارد. به سادگی از تصاویر می توان حدس زد که شرکت موتورولا تصمیم به لغو Motorola One گرفته است و اگر شرکت تصمیم بر یک دستگاه اضافی داشته باشد احتمالا در رویداد 2 اوت معرفی خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%db%8c%da%a9-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c/
ads
ads