داغ ترین ها :
درز عکس از قاب های گوشی گوگل پیکسل 3 Lite

درز عکس از قاب های گوشی گوگل پیکسل 3 Lite

کمپانی گوگل ماه اکتبر امسال دو گوشی پرچمدار جدید خود را با نام های گوگل پیکسل 3 و پیسکل 3 XL، معرفی کرد که آن ها نیز مانند تمامی پرچمداران این کمپانی، اولین نسخه از سیستم عامل معرفی شده توسط این کمپانی را دارا می باشند. گوگل بعد از معرفی این دو گوشی حال قصد دارد تا مدل دیگری از این دو گوشی را معرفی کند که پیسکل 3 Lite نام دارد و نسخه پرچمدار با امکانات کمتر گوشی پیکسل 3 است.

تا به شایعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است و امروز نیز عکس هایی در ارتباط با قاب این گوشی به بیرون درز کرده که در بعضی موارد ظاهر گوشی را نیز نشان می دهد. عکس های منتشر شده بیانگر آن هستند که این گوشی هوشمند از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و با نگاه به قسمت جلویی قاب در می یابیم که صفحه نمایش آن ناچ می باشد.

در قسمت جلویی قاب علاوه بر مدل صفحه نمایش، دوربین دو گانه نیز مشاهده می شود که باید ببینیم از نظر قدرت سنسور با مدل پیکسل 3 چه تفاوتی دارد. در قسمت پشتی قاب نیز دوربین تک گانه مشاهده می شود که در قسمت بالایی و سمت چپ قاب جایگذاری شده است. سنسور اثر انگشت نیز در قسمت پشتی قرار گرفته که به نظر اکثر کارشناسان بهترین جایگاه است. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای معرفی این گوشی مشخص نشده است و پیش بینی می شود که گوگل این نسخه را در سه ماه اول سال 2019 معرفی کند. لیست قیمت امروز گوشی موبایل را در سایت تکنولایف ببنید.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d8%a7%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-3-lite/
ads
ads