داغ ترین ها :
سونی اکسپریا XZ4 و درز عکس های جدید

سونی اکسپریا XZ4 و درز عکس های جدید

شاید یکی از کم خبر ترین کمپانی در بین تمامی برند ها سونی باشد. این موضوع کاملا با سیاست های این کمپانی در ارتباط بوده و کلا اطلاعات کمی از گوشی های هوشمند این کمپانی به بیرون درز پیدا می کند. تا اواسط سال 2018 این موضوع کاملا صادق بود اما در رابطه با گوشی هوشمند اکسپریا XZ3 این موضوع کاملا برعکس شده و اطلاعات و عکس های زیادی از این گوشی درز پیدا کرد. به نظر می آید که پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی اکسپریا XZ4 نیز ادامه دهنده راه نسل قبلی خود باشد و شاهد درز اطلاعات از این گوشی هوشمند باشیم.

اما امروز عکس های جدیدی از گوشی و صفحه نمایش آن به بیرون درز پیدا کرده که اطلاعات مهمی را به ما می دهد. با نگاه به عکس ها در می یابیم که صفحه نمایش این گوشی بسیار بلند بوده و به احتمال فراوان شایعات در رابطه با استاندار 21:9 این گوشی درست هستند. همانطور که در عکس هایی که پیشتر از این اسمارت فون درز کرده اند دیده بودیم، سونی همچنان در مقابل بکارگیری صفحه نمایش مدل ناچ مقاومت می کند و این گوشی نیز مدل مذکور را نخواهد داشت. قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف ببنید.

اکسپریا xz4

 

عکس های جدید همچنین اطلاعات قبلی در رابطه با سه گانه بودن دوربین اصلی و همچنین دوگانه بودن دوربین جاپلو را نیز تائید می کند. همانطور که در عکس مشاهده می کنیم سونی فناوری جک 3.5 میلی متری را به این گوشی بازگردانده و اسکنر اثر انگشت را به قسمت کناری قاب انتقال داده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-xz4/
ads
ads