داغ ترین ها :
نشر  عکس های جدید از  نوکیا 8.1 Plus

نشر عکس های جدید از نوکیا 8.1 Plus

کمپانی HMD Global برنامه ویژه ای برای سال 2019 خود دارد و بنا دارد تا با معرفی گوشی های با کیفیت تر نسبت به سال 2018 به روند پیشرفت خود سرعت بیشتری ببخشد. به تازگی این کمپانی گوشی هوشمند نوکیا 9 را در نمایشگاه MWC معرفی کرده که دوربین پنج گانه آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما یکی دیگر از گوشی های هوشمند این کمپانی که در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد نوکیا 8.1 پلاس می باشد و امروز عکس هایی از گوشی در قاب های آن منتشر شده که اطلاعاتی در رابطه با طراحی و ظاهر گوشی به ما می دهد.

 

با نگاه به عکس ها متوجه می شویم که این گوشی نیز مانند پرچمداران سامسونگ صفحه نمایش مدل حفره ای دارد صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را اشغال کرده است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند تک گانه است اما دوربین پشتی این گوشی دو سنسور دارد و در زیر جایگاه سنسور اسکنر اثر انگشت دیده می شود. در قسمت کناری قاب دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا دیده می شود. جک 3.5 میلی متری در این گوشی نیز بکار گرفته شده و به نظر می آید که غیبت کوتاه این فناوری طولانی مدت نبوده و دوباره در گوشی های هوشمند بکار گرفته خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-8-1-plus/
ads
ads