داغ ترین ها :
در ادامه روند تحریم هواوی توسط کمپانی ها، گوگل نیز این برند چینی را تحریم کرد

در ادامه روند تحریم هواوی توسط کمپانی ها، گوگل نیز این برند چینی را تحریم کرد

مثل اینکه دود آتش تقابل چین و آمریکا بیشتر از همه به چشمان کمپانی هواوی رفته و در طول این مدت چالش های جدی و عجیبی پیش روی این کمپانی چینی قرار گرفته است. دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده اتهاماتی را علیه این برند مطرح کرده است که تا به امروز هیچ کدام به اثبات نرسیده ولی این برند چینی را با دردسر هایی مواجه کرده اند.

هواوی p30 pro

دونالد ترامپ معتقد است که کمپانی هواوی تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را نقض کرده و از طرفی دیگر این برند را به جاسوسی به کمک شبکه های ماهواره ای و ارتباطی خود متهم کرده است. ایالات متحده همچنین تحریم هایی را علیه این برند وضع کرده استو از هم پیمانان خود نیز درخواست کرده است که تحریم های علیه هواوی را اعمال کنند.

پیشتر چند کمپانی بزرگ مانند کوالکام، اینتل و بوردکام ارتباطات خود با هواوی را قطع کرده بودند و حالا در اقدامی غیر منتظره، گوگل نیز از آمریکا پیروی کرده و کمپانی هواوی را تحریم کرده است. این موضوع بدان معناست که از این پس محصولات هواوی هیچ گونه سرویسی از گوگل دریافت نخواهند کرد.

اندروید

اکنون هواوی با یکی از بزرگترین چالش های چند سال اخیر خود مواجه شده زیرا این تحریم بخش های متعددی را در بر می گیرد. با این وضعیت گوشی های این برند از این پس آپدیت های مربوط به سیستم عامل و پچ های امنیتی را در کنار آپدیت های مربوط به برنامه های گوگل دریافت نخواهند کرد و همچنین دسترسی کاربران به نرم افزار google play نیز قطع خواهد شد.

هواوی p30 pro

این تصمیم گوگل تبعات سنگینی برای هواوی خواهد داشت و حتی احتمال دارد که کمپانی مجبور تغییر سیستم عامل گوشی های خود در نسل های بعدی گوشی های هوشمند شود. از طرفی دیگر تحریم دیگر برند های آمریکایی نیز حائز اهمیت است زیرا هواوی بسیاری از تجهیزات سخت افزاری گوشی های خود را از این شرکتها دریافت می کند و روند تولید گوشی های این شرکت نیز با مشکل مواجه خواهد شد. حال باید دید که سیاست و برنامه هواوی در قبال مواجه با این تصمیم گوگل و همچنین دیگر کمپانی ها چه خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%87/
ads
ads