داغ ترین ها :
قوانین جدید Google از جمع آوری اطلاعات غیر ضروری جلوگیری می کنند

قوانین جدید Google از جمع آوری اطلاعات غیر ضروری جلوگیری می کنند

گوگل، برای حفاظت بیش تر از داده های کاربران اندرویدی، از جمع آوری داده های غیر ضروری از برنامه های کاربردی جلوگیری می کند.برخی برنامه ها اطلاعات شخصی را ذخیره و پخش می کنند، در حالی که نیازی به جمع آوری این اطلاعات نیست باید برای کاربر توضیح دهد که چگونه می توان از این داده ها استفاده کرد. علاوه بر این، کاربر باید به برنامه مجوز دهد که اطلاعات را جمع آوری کند. حتی برنامه های نصب شده از خارج از فروشگاه Google Play باید از الزامات جدید گوگل پیروی کنند یا اینکه هشدار داده شود تا کاربران به یاد داشته باشند که برنامه ی بدون مجوز در حال جمع آوری داده های آن ها است.

قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

تولید کنندگان برنامه های کاربردی برای تغییرات درخواستی 60 روز فرصت دارند، یا برنامه های آن ها هشدار دریافت می کند. همان گونه که بیان کردیم، گوگل تا چند روز دیگر، تمام برنامه هایی را که بر روی صفحه قفل شما قرار می گیرند ممنوع می کند. برنامه هایی که اصلی ترین هدف آن ها، ارائه یک قفل صفحه نمایش جایگزین برای گوشی تان است تا به تبلیغات مجوز دهند تا نمایش داده شوند. با استفاده از این دستورالعمل های جدید، گوگل فرایند داده های شخصی خود در فروشگاه Play را سخت تر می کند تا از سرقت هویت جلوگیری کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%85%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-google-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%85%d8%b9/
ads
ads