داغ ترین ها :
با دستیار مجازی جدید سامسونگ، سم (Sam) آشنا شوید

با دستیار مجازی جدید سامسونگ، سم (Sam) آشنا شوید

در حال حاضر شایعاتی مطرح شده که سامسونگ در حال ساخت دستیار مجازی جدیدی به نام Sam است تا آن را جایگزین بیکسبی (Bixby) کند. بدون شک معرفی این دستیار هوشمند در رویداد پیش روی سامسونگ جذابیت کنفرانس خبری این شرکت را به طور قابل توجهی بالا خواهد برد. پس در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را از دستیار مجازی جدید سامسونگ در اختیارتان قرار دهیم. به خاطر داشته باشید که قیمت گوشی سامسونگ را می توانید در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

دستیار مجازی Sam

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از شرکت‌های معروف و مطرح جهان برای محصولات خود دستیار هوشمند یا مجازی معرفی کرده‌اند که برای مثال می‌توان از سیری اپل یا گوگل اسیستنت نام برد. در این بین سامسونگ نیز برای رقابت با گوگل اسیستنت، دستیار هوشمند Bixby را به کاربران ارائه کرد، اما بیکسبی مورد قبول واقع نشد و  نتوانست انتظار این شرکت را برآورده کند. از این رو سامسونگ با کمک یک شرکت هنرهای تجسمی با نام Lightfarm اقدام به ساخت دستیار مجازی جدیدی به نام Sam کرده است که به نظر می‌رسد با آمدن این دستیار، Bixby کاملا فراموش خواهد شد.

دستیار مجازی سامسونگ با نام سم

با توجه به بیانیه‌ی Lightfarm، دستیار مجازی Sam جایگزین صداپیشگی طولانی مدت و عجیب و غریب بیکسبی می‌شود. همچنین Lightfarm چندین عکس و رندر و همچنین یک کلیپ آزمایشی کوتاه بسیار جذاب از Sam در عمل منتشر کرده است. جدا از این، با توجه به رندر جدید، سامسونگ قصد دارد که دستیار هوشمند Sam را با یک نمونه سه بعدی شبیه به انسان معرفی کند تا به این ترتیب فرایند تعامل با هوش مصنوعی برای کاربران هیجان‌انگیزتر و راحت‌تر باشد.

لازم به ذکر است که Lightfarm، شرکت تولیدکننده هنرهای تجسمی برنده چندین جایزه نظیر جایزه بزرگ LIA است که توسط کن نیز معرفی شده است. به طور کلی مشخص نیست که آیا سامسونگ رسما تصمیم گرفته تا Sam را جایگزین Bixby کند یا این‌که Lightfarm فقط برای تبلیغات اقدام به طراحی Sam کرده است. اما ما تصور می‌کنیم که گوشی سامسونگ می‌خواهد صنعت فناوری را با یک رونمایی هیجان‌انگیز از محصولات خود غافلگیر کند و بدین ترتیب دستیار هوشمند Sam با خواسته سامسونگ توسط Lightfarm ساخته شده است.

دستیار مجازی Sam

توجه داشته باشید که آن‌ها آژانس Cheil که یک شرکت تبلیغاتی زیر نظر گروه سامسونگ است را نیز به عنوان یکی از همکارانشان در این پروژه تصدیق کرده‌اند، بنابراین به نظر نمی‌رسد که این بیانیه‌ها و صحبت‌ها فقط جنبه‌ی تبلیغات داشته باشند و به زودی این احتمال وجود دارد که دستیار هوشمند Sam جایگزین بیکسبی Bixby شود. از طرفی نیز سامسونگ Sam را به عنوان یک دستیار رسمی معرفی نکرده است و همچنین هیچ اشاره‌ای نیز به جایگزینی بیکسبی نکرده‌اند.

اما Lightfarm در بیانیه‌ی خود در رابطه با این دستیار هوشمند جدید گفت: «در طی این فرایند (طراحی Sam)، تیم سازنده ما تمام تلاش خود را به کار گرفت تا المان‌های واقعی خصوصا برای لباس و موهای سر آن استفاده کند تا Sam از لحاظ ظاهری کاملا زیبا به نظر برسد. دستیار هوشمند Sam نتیجه یک همکاری فوق‌العاده بین آژانس تبلیغاتی Cheil و Lightfarm است و ما مفتخریم که بخشی از این پروژه هیجان‌انگیز هستیم.»

سخن پایانی

در این مقاله از تکنولایف اطلاعات جذابی از دستیار هوشمند جدید سامسونگ به نام Sam در اختیارتان قرار داده شد. اگر به یاد داشته باشید اولین دستیار صوتی سامسونگ به نام S Voice قبل از شروع به کار Bixby در ژوئن 2020 کنار گذاشته شد. از طرف دیگر Bixby از زمان راه اندازی در Galaxy S8 در دستگاه‌های سامسونگ حضور دارد. بنابراین اگر Sam واقعا قرار است جایگزین Bixby شود و به طور جدی با گوگل اسیستنت رقابت کند، بی‌صبرانه منتظریم تا سامسونگ از آن رونمایی کند. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به سامسونگ پیشنهاد می‌کنیم که حتما در خبرنامه سایت تکنولایف عضو شوید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. کیان

    با هرکی رقابت کنه با سیری نمیتونه رقابت کنه

    1. محمد

      پاسخ به کیان

      چرا نتونه؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1-sam/
ads
ads