داغ ترین ها :
دوربین سلفی گوشی‌های سری آیفون 14 با هزینه 3 برابر تولید خواهند شد

دوربین سلفی گوشی‌های سری آیفون 14 با هزینه 3 برابر تولید خواهند شد

گوشی‌های سری آیفون 14 با تغییرات مهم همراه خواهد بود. در حقیقت می‌توان یک لیست قابل توجه از تغییراتی که قرار است در آیفون 14 مشاهده کرد، اعلام کرد که به عنوان مثال، طراحی جدید در مدل‌های پرو از مهم‌ترین تغییرات به حساب می‌آیند. بر اساس گزارش‌های منتشرشده می‌توان گفت برای نخستین بار در گوشی‌های آیفون 14 پرو و پرو مکس شاهد طراحی ناچ به معنای واقعی نخواهید بود. البته اپل قصد ندارد از سیستم تشخیص چهره فاصله بگیرد، اما ترکیب موجود در بخش جلو را پشت سر گذاشته است. با انجام این کار شما شاهد دو حفره متمرکز خواهید بود که برای دوربین و سنسورهای تشخیص چهره کارایی دارد.

 

برای خرید گوشی های اپل روی لینک بزنید: گوشی آیفون

 

طراحی جلوی گوشی‌های سری آیفون 14

در گذشته شاهد چند حفره روی نمایشگر بودیم، اما این طرح برای نخستین بار در صنعت تولید دستگاه‌های آیفون تهیه شده است. همچنین یک نسخه جدید آیفون 14 مکس هم معرفی خواهد شد که جایگزین مدل مینی است؛ به خاطر داشته باشید که مدل 14 مکس همانند مدل اصلی خواهد بود، اما با صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تر همراه است. همچنین برای نخستین بار تفاوت‌هایی در سخت افزار مدل‌های پرو و اصلی وجود خواهد داشت. بد نیست بدانید که این مجموعه با ارتقاء قابل توجهی در زمینه سنسورهای سلفی همراه خواهد بود.

طراحی جلوی گوشی‌های سری آیفون 14

یکی از بخش‌هایی که با بهبود بسیار زیاد همراه است، بدون تردید قابلیت فوکوس خودکار خواهد بود. دوربین‌های سلفی به تازگی فوکوس را ثابت کرده بودند، اما اپل تصمیم گرفت این قابلیت را بهبود ببخشد. بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده می‌توان گفت کمپانی اپل به دنبال خرید دوربین‌های رده بالا بوده و برای انجام این کار سراغ استفاده از بهترین سنسورها رفته و به نظر می‌رسد قرار است از سنسورهای ال جی استفاده کند. بد نیست بدانید که برای نخستین بار اپل قصد استفاده از سنسورهای سلفی تولیدشده از سوی یک شرکت کره‌ای را دارد؛ این یک اقدام بزرگ و هیجان انگیز برای غول فناوری فناوری ایالات متحده آمریکا به حساب می‌آید. بدون تردید ایم یک اقدام تاریخی بزرگ بوده و بالاخره اپل قصد دارد پس از سال‌های طولانی از سنسورهای سلفی رده پایین فاصله بگیرد.

اینطور که پیداست، سنسور سلفی موجود در گوشی‌های سری آیفون 14 با پیشرفت‌های چشمگیر همراه خواهد بود. در گزارش‌های منتشر شده به خوبی مشخص است که LG Innotek تولیدکننده سنسورهای سلفی جدید آیفون خواهد بود. به نظر می‌رسد کمپانی اپل در سنسورهای سلفی تولیدشده از سوی کشور چین مشکلات جدی مشاهده کرده که به کیفیت پایین آن‌ها مرتبط است؛ این مشکلات در آزمایش‌های متعدد کیفیت به اثبات رسیده است. این مسئله باعث شد که شرکت‌های چینی سفارش خود را از دست دادند و در حال حاضر ال جی جایگزین شده است. البته فراموش نکنید که این مورد هنوز یک شایعه بوده و بهتر است برای تایید رسمی آن منتظر ماند. در کنار فوکوس خودکار، ارتقاء دقیق دوربین گوشی‌های سری آیفون 14 مشخص نیست. با این حال بروزرسانی‌ها کافی بود تا قیمت کلی دوربین جلوی آیفون 14 تا سه برابر افزایش پیدا کند.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%84%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-14/
ads
ads