داغ ترین ها :
دو گوشی اوپو K10 5G و اوپو K10 Pro معرفی شدند

دو گوشی اوپو K10 5G و اوپو K10 Pro معرفی شدند

شرکت اوپو ماه گذشته مدل معمولی گوشی اوپو K10 را معرفی کرده بود و امروز از دو مدل دیگر این خانواده رونمایی کرد. این مدل‌های جدید اوپو K10 5G و اوپو K10 Pro نام دارند. این گوشی دو گوشی هوشمند فعلا در کشور چین معرفی و عرضه می‌شوند و تاریخ عرضه نسخه گلوبال آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

 

لیست قیمت گوشی های Oppo را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی اوپو

 

گوشی اوپو K10 Pro

گوشی اوپو K10 Pro از صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD + بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. همچنین مشخص شده که این صفحه نمایش در حالت معمول می‌تواند ۸۰۰ نیت روشنایی کند و در بیشترین حالت هم میزان روشنایی این صفحه نمایش به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. البته مشخص شده که یک لایه محافظ گوریلا گلس ۵ هم از صفحه نمایش محافظت می‌کند.

گوشی اوپو K10 Pro

گوشی اوپو K10 Pro با تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود که دیگر تراشه جدیدی به حساب نمی‌آید. مشخص شده که این گوشی در مدل‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود که ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. مدل معمولی این گوشی یک نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هم داشت.

 

در حالی که یک تراشه رده پرچم‌دار روی این گوشی قرار گرفته، سایر ویژگی‌های این گوشی خیلی هیجان انگیز نیست. دوربین پشت این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد که OIS هم دارد. دوربین اولتراواید این گوشی هم از حسگر ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند. دوربین سوم هم یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو دارد. دوربین سلفی این گوشی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی کمک گرفته است.

گوشی اوپو K10 پرو

گوشی K10 Pro با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود و از شارژر ۸۰ وات برخوردار است. گفته شده که کل ظرفیت باتری این گوشی را می‌توان در مدت زمان ۳۱ دقیقه شارژ کرد.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌توانیم به بلندگوهای استریو که از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند اشاره کرد.

 

جدیدترین اخبار در رابطه با گوشی اوپو را در مجله تکنولایف بخوانید.
اوپو K10 5G با تراشه اصلی Dimensity 810 در هند معرفی شد

 

گوشی K10 Pro

 

اخبار مرتبط با برند Oppo:
گوشی اوپو A55s 5G معرفی شد

 

اوپو K10 5G

گوشی اوپو K10 5G قیمت مناسب‌تری در مقایسه با مدل بالا خواهد داشت و البته مشخصات آن از گوشی اوپو K10 معمولی قوی‌تر است. این گوشی به جای استفاده از تراشه اسنپ دراگون 888 از تراشه دایمنسیتی ۸۰۰۰ مکس استفاده می‌کند و در مدل هایی با ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می شود.

اوپو K10 5G

از صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای این گوشی استفاده شده است. گفته شده که حداکثر میزان روشنایی این صفحه نمایش هم به ۶۰۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایش توسط یک لایه پاندا گلس محافظت می‌شود و خبری از گوریلا گلس نیست.

اوپو K10 5G

دوربین اصلی این گوشی از حسگر 64 مگاپیکلسی با دیافراگم f/18 استفاده می‌کند و دوربین اولتراوادید آن هم حسگر ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دارد. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی اوپو K10 5G هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

اوپو K10 5G

این گوشی هوشمند جدید اوپو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۶۷ وات هم پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریو این گوشی هم از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

اوپو K10 5G

هر دو گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی راهی بازار می‌شوند. مدل پایه گوشی اوپو K10 5G با قیمت نزدیک به ۳۱۰ دلار راهی بازار می‌شود و مدل پایه گوشی ردمی K10 Pro هم با قیمت نزدیک ۳۸۵ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

اخبار روز دنیای گیم را هم در تکنولایف دنبال کنید:
تاریخ انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves برای PC فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-k10-5g-%d9%88-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-k10-pro/
ads
ads