داغ ترین ها :
رابط کاربری One UI 4.1 برای گلکسی S20 FE و نسل اول گلکسی زد فولد منتشر شد

رابط کاربری One UI 4.1 برای گلکسی S20 FE و نسل اول گلکسی زد فولد منتشر شد

سامسونگ پس از عرضه رابط کاربری One UI 4 و اندروید ۱۲ برای گوشی‌هایش، حالا تصمیم گرفته که رابط کاربری One UI 4.1 را برای محصولاتش منتشر کند. رابط کاربری One UI 4.1 برای سری گلکسی S22 منتشر شد و حالا برای گوشی‌های دیگر هم در حال انتشار است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این شرکت کره‌ای آپدیت One UI 4.1 را برای گلکسی S20 FE و نسل اول گلکسی زد فولد منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده رابط کاربری One UI 4.1 برای گلکسی S20 FE 5G در برخی کشورهای اروپایی منتشر شده و فریم‌ور گوشی را هم به G781BXXU4FVC2 ارتقا داده است. گزارش‌های مختلف می‌گویند که این آپدیت جدید بسته امنیتی ماه مارس ۲۰۲۲ را هم به همراه دارد که بیش از ۵۰ مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. پس بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که هر زمان که این آپدیت برای گوشی شما منتشر شد، سریع آن را نصب کنید.

 

 

گلکسی زد فولد 2019 هم رابط کاربری One UI 4.1 می‌گیرد

همچنین مشخص شد که نسل اول گوشی گلکسی زد فولد که در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شده بود هم رابط کاربری One UI 4.1 را دریافت کرده. این آپدیت جدید هم برای مدل 4G و هم برای مدل 5G منتشر شده و به در طول روزهای آینده در همه کشورها در دسترس خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده این آپدیت ورژن گوشی‌ها به نسخه F90xxXXU6HVC6 ارتقا می‌دهد. باید به این موضوع اشاره کنیم که دو حرف x کوچک مربوط به نسخه 4G و 5G می‌شود و به همین دلیل می‌تواند جای آن‌ها اعداد و حروف مختلفی قرار بگیرد.

اگر یکی از گوشی‌های گلکسی S20 FE 5G، گلکسی زد فولد 4G و گلکسی زد فولد 5G را در اختیار دارید، به زودی آپدیت جدید را دریافت خواهید کرد. برای دریافت آپدیت جدید باید به قسمت Settings بروید و گزینه Software Update را انتخاب کنید. اگر هنوز آپدیت جدید را دریافت نکرده‌اید، چند روزی صبر کنید.

 

خرید گوشی S20 Fe 5G

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Sadegh

    سلام من دیروز one ui4.1 گوشی a52sاپدیت کردم بعدش اخطار داغ شدن گوشی داد و خاموش شد،روشن که میکنم بازم همینو میگه و خاموش میشه چیکار باید بکنم؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Sadegh

      سلام دوست عزیز وقت شما بخیر باشه احتمالا آپدیت درست انجام نشده یه بار گوشی رو در حالت safe mode بوت کنید و ببینید که مشکل حل میشه یا نه اگه نشد و گوشی اصلا روشن نموند گوشی رو ریست فکتوری کنید پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-one-ui-4-1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s20-fe/
ads
ads