داغ ترین ها :
راهنمای خرید آبمیوه گیری؛ معرفی بهترین مدل‌های آن

راهنمای خرید آبمیوه گیری؛ معرفی بهترین مدل‌های آن

یک آب میوه‌گیری خوب به راحتی می‌تواند نوشیدنی مقوی شما را در عرض چند دقیقه آماده کند. فهرستی از انواع بهترین مدل آب میوه گیری شاید بتواند به شما در انتخاب این محصول کمک کند. بهترین آبمیوه گیری از نظر شما چه مشخصاتی دارد؟ آیا مدل‌های مختلف را می‌شناسید؟ مسلما شما هم قبل از خرید این سوال به ذهنتان می‌رسد که آب پرتقال گیری چی خوبه یا آبمیوه گیری چی بخرم؟ در این مقاله، در حقیقت راهنمای خرید آبمیوه گیری است و در طی آن قصد داریم به معرفی مدل‌‌های بهترین اب میوه گیری موجود در بازار با قیمت اقتصادی و کیفیت بالا بپردازیم.

 

انواع آبمیوه گیری را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت آبمیوه گیری

راهنمای خرید آبمیوه گیری

راهنمای خرید آبمیوه گیری + معرفی بهترین مدل‌ها

یک راهنمای خرید آب میوه گیری اصولی، باید به شما کمک کند که خرید شما راحت‌تر انجام شود و بتوانید چیزی که دنبالش هستید را پیدا کنید. در ادامه به شما می‌گوییم که موقع خرید، چه مواردی را در نظر بگیرید.

  • برند آبمیوه گیری: برخی برندها خیلی ناشناخته هستند و خرید آن‌ها، می‌تواند ریسکی باشد. بهتر است آبمیوه گیری را از برندهایی انتخاب کنید که دیگر محصولاتش را دارید و راضی هستید، یا شخص دیگری از آبمیوه‌گیری آن برند استفاده کرده و راضی است.
  • موارد استفاده از آبمیوه گیر: باید به این فکر کنید که چقدر از دستگاه استفاده می‌کنید و معمولا چه چیزهایی را آب می‌گیرید. برخی از مدل‌های آبمیوه گیری برای استفاده از محصول خاصی هستند و محدودیت استفاده دارند. پس پیش از خرید، از این مورد اطمینان حاصل کنید.
  • گنجایش آبمیوه گیری: هر دستگاهی گنجایش مشخصی دارد و معمولا با توجه به گنجایششان، ابعادشان هم کوچک و بزرگ می‌شوند. اگر  صرفا هوس کرده‌اید و می‌خواهید یک پرتقال آب بگیرید، خرید دستگاهی که ابعاد و گنجایش زیادی دارد، معقول نیست و هزینه‌تان را دور ریخته‌اید. در این مواقع شاید یک آبمیوه گیری دستی هم کارتان را راه بیندازد. اگر مدام میوه یا سبزیجات داخل دستگاه می‌ریزید و آب می‌گیرید، خوب است دستگاهی تهیه کنید که گنجایش خوبی داشته باشد.
  • گرفتن آب سبزی‌های برگ دار: خیلی از آبمیوه‌گیری‌ها مختص گرفتن آب مرکبات هستند و سبزیجات را نمی‌توانند آبگیری کنند. اگر اهل خوراکی‌های سالم و خوردن آب کرفس و آب دیگر سبزیجات هستید، حتما دستگاهی می‌خواهید که بتوانید سبزیجات برگدار را آب بگیرید.
  • سرعت و توان موتور ابمیوه گیری: دیگر مورد قابل توجه در راهنمای خرید آبمیوه گیری، سرعت دستگاه است. برخی دستگاه ها در زمانی کوتاه، و برخی طولانی‌تر میوه‌ها را آب می‌گیرند. اگر برایتان مهمان رسیده و می‌خواهید در زمانی کوتاه، آبمیوه زیادی تهیه کنید، باید دستگاهی بگیرید که توان و سرعت بالایی داشته باشد و نیازتان را پاسخ دهد.
  • سروصدا: بعضی از آبمیوه‌گیری‌ها، حین کار صدای خیلی زیادی تولید می‌کنند که ممکن است برای برخی کاربران آزاردهنده باشد. معمولا دستگاه‌های بی‌صدا، قیمت بالاتری هم دارند. اگر بی‌صدا بودن دستگاه برایتان خیلی مهم است، هنگام خرید حتما به این مورد توجه داشته باشید.
  • قیمت: مورد خیلی مهم دیگر، قیمت آبمیوه گیر است. حتما بودجه مشخصی دارید که می‌توانید صرف خرید این وسیله کنید.

شاید نیاز داشته باشید:
بهترین برند پلوپز

انواع آبمیوه گیری

۴ نوع آبمیوه‌گیری وجود دارد که در راهنمای خرید آبمیوه‌ گیری، معرفی‌شان می‌کنیم تا بتوانید دستگاهی مناسب با نیازتان تهیه کنید.

آبمیوه گیری سانتریفیوژ (گریز از مرکز)

این دستگاه، سریعترین نوع آبمیوه‌گیری است و بین دستگاه‌های خانگی هم طرفداران زیادی دارد چون در زمانی کوتاه، انواع میوه و سبزیجات را آب می‌گیرد. بعد از این‌که میوه و سبزیجات وارد لوله‌ی آبمیوه‌گیری می‌شوند، با تیغه‌ها تماس پیدا می‌کنند و  با سرعت ۶۰۰۰-۱۴۰۰۰ دور در دقیقه میوه و سبزی را خرد می‌کنند. آبمیوه‌ای که از این دستگاه خارج می‌شود، دارای ۳۰٪ پوست، دانه یا ساقه‌ی چیزی‌ست که داخل دستگاه ریخته بوده‌اید.

مزایا

  • خیلی سریع آبمیوه را آماده می‌کنند.
  • ارزان‌تر از مدل‌های دیگر هستند.
  • فضای کمی را اشغال می کنند.

معایب 

  • سبزیجات برگ‌دار در این دستگاه به‌خوبی خرد نمی‌شوند.
  • آبمیوه تا مدت طولانی تازه نمی‌ماند.
  • پالپ نسبتا زیادی تولید می‌شود.
  • سروصدای زیادی دارند.

آب میوه گیری اهرمی

اگر دلتان یک وسیله‌ی برقی نخواهد و بخواهید میوه‌ها را دستی آب بگیرید، مدل اهرمی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این دستگاه مخصوص مرکبات است. برای استفاده، کافی‌ست لیمو، پرتقال یا گریپ فروت را نصف کنید و روی دستگاه قرار دهید. سپس اهرم را پایین بکشید تا به میوه فشار وارد، و آبمیوه شما حاضر شود. اگر مدام آبمیوه می‌گیرید، این وسیله می‌تواند اذیتتان کند چون زحمت دارد.

مزایا

  • سروصدا ندارد.
  • فضای کمی را اشغال می‌کند.
  • بدون برق کار می‌کند.
  • پالپ تولید نمی‌کند.

معایب

  • فقط مختص مرکبات است.
  • در صورت استفاده زیاد دست را خسته می‌کند.
  • زمان‌بر است.

 

 

آبمیوه گیری جونده

ظاهر این آبمیوه‌گیرها شبیه به چرخ گوشت است. در این دستگاه‌ها، به محصول فشار وارد می‌شود  می‌توانید انواع میوه و سبزی سفت و نرم را خرد کنید و آب بگیرید؛ البته، پیش از کار لازم است پوست میوه را بگیرید و دانه‌های آن را جدا کنید که آخر سر توی آبمیوه نریزد. قدرت این دستگاه‌ها، بین ۴۰-۸۰ دور در دقیقه است و معمولا در رستوران‌ها و آبمیوه فروشی‌ها استفاده می‌شود.

مزایا

  • سروصدا کمی دارد.
  • آبمیوه به مدت یک شبانه‌روز تازه می‌ماند.
  • طعم آبمیوه را حفط می‌کند.
  • به‌راحتی تمیز می‌شود.

معایب

  • نسبت به مدل سانتریفیوژی سرعت پایینتری دارد.
  • نسبت به مدل سانتریفیوژی قیمت بیشتری دارد.
  • باید از قبل میوه را پوست بکنید و هسته‌هایش را جدا کنید.

 

 

آبمیوه گیری صنعتی

آبمیوه گیری صنعتی، همانطور که از اسمش مشخص است مناسب مصارف خانگی نیست چون هم ابعاد بزرگی دارد، هم برق زیادی مصرف می‌کند. اینطور دستگاه‌ها، در رستوران‌ها و آبمیوه‌خانه‌ها استفاده می‌شوند. آبمیوه‌گیری‌های صنعتی برای خرد کردن سبزیجات و میوه‌های سفت و نرم استفاده می‌شوند و در زمان کمی، محصول را آماده می‌کنند.

بهترین مدل آب میوه گیری

همه ما اهمیت حفظ یک رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات تازه را می‌دانیم. مواد مغذی به طور غیرقابل انکاری برای سلامتی و تندرستی مهم هستند. مشکل این است که تهیه و مصرف تمام میوه‌ها و سبزیجاتی که واقعاً به آن نیاز داریم، همیشه آسان نیست. جای تعجب نیست که چرا آبمیوه گیری در دهه‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تصور کنید کل وعده روزانه میوه و سبزیجات مورد نیاز خود را در یک لیوان آبمیوه برای نوشیدن در اختیار داشته باشید. چه در حال حاضر یک متخصص آب میوه گیری هستید یا فقط به صورت تفننی آب میوه می‌نوشید، ما برای خرید آب میوه گیری، بهترین آب میوه گیری‌ ها را پس از انجام بررسی‌های دقیق به شما معرفی می کنیم.

 

 

آبمیوه گیری پارس خزر با پارچ شیشه ای مدل سه کاره VitaFruit

راهنمای خرید آبمیوه گیری + معرفی بهترین مدل‌ها

از بین پرفروش ترین مارک آب میوه گیری، آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر با پارچ شیشه ای مدل VitaFruit یک انتخاب بسیار منطقی برای شما است. با یک دستگاه همه کاره سرو کار دارید که تقریبا تمامی نیازهای شما را رفع خواهد کرد. این محصول سه کاره است. به راحتی به عنوان آبمیوه گیری، مخلوط کن و آسیاب قابل استفاده خواهد بود.

تیغه آن از جنس استیل است و با پایه‌های ضدلغزش و همچنین صدای بسیار کم یک انتخاب بسیار عالی برای کسانی است که می‌خواهند هزینه کم را در کنار بازدهی بالا تجربه کنند. این آبمیوه‌گیری در رده آب‌میوه‌گیری‌های معمولی قرار دارد. با این حال می‌توان آن را جز بهترین اب میوه گیری دسته بندی کرد که با یک محفظه مخصوص تفاله و صدای کم به لوازم کاربردی آشپزخانه شما اضافه می‌شود.

 

قیمت آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر مدل VitaFruit

 

آبمیوه گیری تکنو مدل TE-314

راهنمای خرید آبمیوه گیری + معرفی بهترین مدل‌ها

مدل دیگر در راهنمای خرید آبمیوه گیری، مدل TE-314 است. آبمیوه گیری تکنو مدل TE-314 نیز یکی از انواع پرفروش ترین مارک آب میوه گیری بازار است. جنس بدنه آن از استیل است و همین موضوع به زیبایی و دوام آن می‌افزاید. دستگاه با ظرفیت 1.5 لیتری خود می‌تواند حجم مناسبی از آب مرکبات را تحویل شما بدهد.

این دستگاه یکی از بهترین آب میوه گیر های موجود در بازار است. این دستگاه سه کاره است. آسیاب و مخلوط کن نیز دارد، علاوه بر این یک صفحه نمایش دیجیتال نیز بر روی آن تعبیه شده تا بتوانید به راحتی سرعت دستگاه و تایمر آن را تنظیم کنید.

 

قیمت آب میوه گیری تکنو مدل TE-314

 

آبمیوه گیری 4 کاره ویداس مدل VIR-3613

راهنمای خرید آبمیوه گیری + معرفی بهترین مدل‌ها

آبمیوه گیری 4 کاره استیل ویداس مدل VIR-3613 یک آبمیوه گیری بسیار کاربردی و در عین حال بسیار زیبا است. بر خلاف مدل‌های دیگر که بیشتر از سادگی در طراحی بهره‌ برده‌اند. آبمیوه گیری 4 کاره استیل ویداس مدل VIR-3613 سعی کرده تا ظاهر شیک و مدرنی نیز داشته باشد. شرکت ویداس یکی از شرکت‌های ایرانی است که دارای لاین طراحی داخلی منحصر به فرد خود است و این موضوع را در طراحی بهترین مارک آب میوه گیری نشان داده‌است.

این محصول مجهز به آبمیوه گیری، مخلوط کن، خرد کن و آسیاب است. تیغه‌های آن از استیل ضدزنگ ساخته شده و دهانه آبمیوه‌گیری آن به صورتی طراحی شده که یک سیب کامل را می‌توان به راحتی آبمیوه‌گیری کرد. همچنین دستگاه مجهز به سیستم ضد چکه و تفاله‌گیر است که به همراه یک فیلتر قابل شستشو به یک گزینه عالی برای خانه شما بدل شده‌است.

 

قیمت آب میوه گیری 4 کاره استیل ویداس مدل VIR-3613

 

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger

آبمیوه گیری پارس خزر مدل Tiger یکی دیگر از مدل‌های آبمیوه‌گیری با طراحی مناسب است. این دستگاه چند کاره نیست ولی یکی از پرفروش ترین مدل های آب میوه گیری است. دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که برای آبمیوه‌گیری نیازی به تکه تکه کردن میوه نیست. برای مثال می‌توانید یک سیب کامل را درون دهانه دستگاه قرار دهید. همچنین دستگاه دارای دو عدد میکروسوئیچ ایمنی دستگاه است که در صورت بستن پوشش بالایی به کار می‌افتد.

همچنین دستگاه دارای قابلیت ضد لغزش است تا در هنگام کار مشکلی ایجاد نکند. همچنین فیلتر و تیغه نیز برای دستگاه تعبیه شده که کار را برای شما راحت‌تر کند. همچنین سیم دستگاه در صورت اتمام کار قابلیت جمع‌شوندگی داخل دستگاه دارد. کار این دستگاه به صورت تخصصی آبمیوه‌گیری است و با قدرت بالای خود می‌تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند.

راهنمای خرید آبمیوه گیری + معرفی بهترین مدل‌ها

 

قیمت آب میوه گیری پارس خزر مدل Tiger

 

آب مرکبات گیر تولیپس مدل CJ-A417S

این دستگاه یک آبمیوه‌گیر مرکبات دستی است که برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. این آبمیوه‌گیری با طراحی دم دستی و وزن سبک خود به راحتی با هر دکوراسیونی قابل تطبیق است. دستگاه دارای تفاله‌گیر و پایه ضد لغزش است. جنس دسته دستگاه نیز برای دوام بیشتر از جنس آلومنیوم با روکش لاستیکی تعبیه شده‌است.

این دستگاه برای قرارگیری روی میز و کابینت طراحی شده و به راحتی می‌توانید برای استفاده روزانه روی آن حساب کنید. بنابراین این مدل نیز در فهرست بهترین مدل آب میوه گیری قرار می‌گیرد.

parskhazar juice maker

 

قیمت آب مرکبات گیر تولیپس مدل CJ-A417S

 

آب میوه گیری پارس خزر مدل lemonad

آبمیوه گیری پارس خزر مدل lemonad نیز یک دستگاه مرکبا‌ت گیری دستی است. که بسیار ساده و اولیه طراحی شده‌است. با این حال دستگاه ظاهر بسیار شکیلی دارد. این آبمیوه‌گیری به صورت دستی قادر است تا آب مرکباتی مانند پرتقال، لیمو و گریپ فروت را بگیرد. آبمیوه گیری پارس خزر مدل lemonad برای کسانی که میل دارند روزانه آبمیوه تازه بنشوند یک گزینه عالی است. دستگاه دارای یک صافی نیز هست تا پالم آبمیوه را جدا کند. همچنین یک درپوش ضد گرد و غبار نیز دارد.

Juicemaker models

 

قیمت آبمیوه گیری پارس خزر مدل lemonad

 

کلام آخر

بسیاری از آب میوه گیری‌ها دارای قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند، اما برخی از مدل‌ها از این قابلیت برخوردار نیستند. مهم‌ترین نکته در مورد تمیز کردن آب میوه گیری این است که فراموش نکنیم میوه‌ها و سبزیجات حاوی رطوبت و شکر هستند. اگر آبمیوه‌گیری فوراً تمیز نشود، تمام تکه‌های خمیری و آبمیوه چسبناک می‌تواند تمیز کردن این وسیله را بسیار دشوارتر کند. تمام آب میوه‌گیری‌هایی که در  مقاله راهنمای خرید آبمیوه گیری معرفی کردیم دارای قطعات جداشونده هستند که به راحتی در ماشین ظرفشویی شسته می‌شود و یا به صورت دستی قابل شستشوی کامل است.

سوالات متداول

چگونه یک آبمیوه گیری انتخاب کنیم؟ برای انتخاب آبمیوه گیری باید حتما به میزان سروصدای دستگاه، قیمت، توان موتور و گنجایش آن توجه کنید.

انواع آبمیوه گیری ها چه هستند؟ آبمیوه گیری صنعتی، آبمیوه گیری دستی، آبمیوه گیری گریز از مرکز و آبمیوه گیری جونده، انواع این دستگاه هستند.

چه تفاوتی بین آبمیوه گیری معمولی و گریز از مرکز وجود دارد؟ زمان آماده‌سازی در این آبمیوه‌گیری معمولا بسیار کوتاه‌تر از نوع معمولی است، اما معمولا با کف بسیار زیادی همراه است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%d8%a8%d9%85%db%8c%d9%88%d9%87-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c/
ads
ads