داغ ترین ها :
راهنمای خرید هندزفری و ایربادز

راهنمای خرید هندزفری و ایربادز

یکی از لوازم جانبی که تقریبا همه‌ی کاربران گوشی‌های هوشمند و دیگر محصولات دیجیتال به آن نیاز دارند هدفون و هندزفری است. به چند سال قبل اگر برگردیم همه‌ی شرکت‌ها درون جعبه گوشی‌های خود یک هندزفری سیمی قرار می‌دادند اما در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند بدون هندزفری روانه‌ی بازار می‌شوند (پرچمداران که آداپتور هم ندارند). به همین دلیل، افراد مجبور می‌شوند با خرید گوشی جدید یک هدفون یا هندزفری نیز خریداری کنند و از آنجایی که عمر این محصولات محدود است بعد از یک یا دو سال مجدد مجبور می‌شوید تا به سراغ یک مدل جدیدتر بروید.

در این مطلب قصد داریم به طور جامع انواع هدفون را برای شما توضیح دهیم و مزایا و معایب هر کدام را مشخص کنیم تا شما در نهایت بتوانید بر مبنای نیازهای خود یکی را انتخاب کنید. در نهایت نیز بهترین گزینه‌های موجود در بازار را عنوان می‌کنیم تا بتوانید آن‌ها را انتخاب کرده و خریداری کنید. پس در ادامه با راهنمای خرید هندزفری بی سیم، سیمی و حتی هدفون همراه تکنولایف باشید.

 

برای خرید هندزفری و هدفون از محصولات موجود در فروشگاه تکنولایف دیدن کنید.

 

انوع هدفون

هدفون‌ها انواع زیادی دارند که پیش از خرید باید با آن‌ها آشنایی داشته باشید تا در نهایت موفق شوید بهترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب کنید. هر کدام از این هدفون‌ها مزایا و معیاب مخصوص به خود را دارند و در بخشی بهتر از گزینه‌های دیگر عمل می‌کنند. قبل از پرداختن به راهنمای خرید هندزفری، ابتدا انواع هدفون‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

هدفون Over-Ear

این نوع از هدفون‌ها به نوعی مرسوم‌ترین حالت هدفون‌ها به حساب می‌آیند که ایرپدکاپ‌هایی بزرگ دارند و می‌توانند کل گوش شما را در بر بگیرند. این نوع هدفون‌ها اندازه بزرگی دارند و دو ایرکاپ به وسیله‌ی یک هدبند به یکدیگر متصل می‌شوند. طراحی این هدفون‌ها باعث می‌شود تا صدای محیط به خوبی ایزوله شود اما از طرفی حمل و نقل این نوع هدفون بسیار سخت بوده و وزن و ابعاد بزرگ آن‌ها باعث می‌شود که به راحتی نتوانید آن‌ها را همراه خود داشته باشید.

نکته‌ی بسیار مثبت هدفون‌های Over-Ear این است که صدایی بسیار نزدیک به واقعیت به شما ارائه می‌کنند و کیفیت صدای بسیار خوب آن‌ها شما را به وجد خواهد آورد (البته قیمت هدفون در این موضوع بسیار مؤثر است). از طرفی قیمت این هدفون‌ها به طور کلی کمی زیاد است و این یعنی برای مدل‌های خوب و با کیفیت باید قیمتی بالای ۳۰۰ تا حتی بالای ۱۰۰۰ دلار پرداخت کنید. در واقع اگر محدودیت قیمت ندارید و از طرفی ابعاد بزرگ هدفون‌های Over-Ear شما را آزار نمی‌دهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید همین هدفون‌ها هستند.

راهنمای خرید هندزفری بی سیم

هدفون On-Ear

هدفون‌های On-Ear بسیار شبیه به هدفون‌های بالا هستند و عمده تفاوت آن‌ها در تفاوت اندازه‌ی ایرکاپ‌ها خلاصه می‌شود. در واقع گوش‌های هدفون‌های On-Ear ابعاد کوچک‌تری نسبت به گوش‌های هدفون‌های Over-Ear دارند. همین ابعاد کوچک‌تر گوش‌ها باعث شده تا این هدفون‌ها وزن کمتری داشته باشند و حمل آن‌ها کمی ساده‌تر شود. این‌ها همه برتری‌های هدفون On-Ear بود اما قضیه به همینجا ختم نمی‌شود. ابعاد کوچک‌تر این هدفون‌ها باعث می‌شود به گوش‌ها فشار بیشتری وارد شود (به دلیل ایرپد کوچک‌تر گوش‌ها فشار بیشتری را تحمل می‌کنند) و همچنین ایزولیشن کاهش پیدا کند.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی

یعنی در این نوع هدفون به خوبی هدفون‌های بالا صدای محیط گرفته نمی‌شود و شما صدای محیط را بیشتر می‌شنوید. پس اگر برای شما وزن و ابعاد هدفون اهمیت دارد و همچنین می‌خواهید حتما هدفونی با مدل روی گوش تهیه کنید شاید On-Ear‌ بهترین گزینه‌ی ممکن برای شما باشد.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری بی سیم کدام است؟

 

ایربادز

ایربادزها نوعی از هدفون‌ها هستند که بیشترین امکان حمل و نقل را دارند و شما به راحتی می‌توانید این هدفون‌ها را در هر مکان به دنبال خود داشته باشید. ایربادزها انواع مختلفی دارند و در ادامه به مدل‌های مختلف خواهیم پرداخت. به طور کلی برتری کلی ایربادزها نسبت به هدفون‌های گفته شده در بالا را می‌توان اندازه‌ بسیار کوچک‌تر و امکان جابجایی به مراتب آسان‌تر عنوان کرد. به علاوه این که ایربادزها عموما قیمت کمتری دارند و در طول فعالیت‌های ورزشی بهتر می‌توانند در گوش شما ثابت و بدون جابجا شدن باقی بمانند.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث

 

انواع هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

ایربادز True Wireless

در مطلب راهنمای خرید هندزفری بلوتوث بالاخره نوبت به ایربادزهای کاملا بی‌سیم می‌رسد، محصولاتی که به دلیل نبودن هیچ سیمی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این ایربادزها به همراه یک کیس به بازار عرضه می‌شوند و شما برای شارژ آن‌ها تنها کافیست کیس را شارژ کرده و ایربادزها را درون کیس قرار دهید. بخش زیادی از محبوبیت این ایربادزها به این دلیل است که شما به راحتی می‌توانید کل کیس این نوع هدفون را در جیب خود قرار دهید و همچنین سیمی هم وجود ندارد که هنگام انجام کارهای مختلف دست و پا گیر باشد.

این دسته از هدفون‌ها برای انجام فعالیت‌های ورزشی نیز بسیار مناسب هستند؛ چرا که وزن و اندازه‌ی کوچک آن‌ها شما را در حین ورزش آزار نمی‌دهند و همچنین به خوبی در گوش جای می‌گیرند و حین دویدن و فعالیت از گوش خارج نمی‌شوند (اکثر مدل‌های ایربادزهای کاملا بی‌سیم و به خصوص مدل‌های باکیفیت در برابر نفوذ آب مقاومت خوبی دارند و تعریق باعث خرابی آن‌ها نمی‌شود). این ایربادزها به خوبی درون گوش قرار می‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود صدای محیط کمتر به گوش شما برسد و همچنین معمولا همراه این محصولات سری‌های سیلیکونی با ابعاد کوچک‌تر و بزرگ‌تر وجود دارد تا بتوانید دقیقا اندازه‌ی این سری سیلیکونی را متناسب با اندازه‌ی گوش خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید هندزفری شیائومی

از آنجایی که این هدفون‌ها مسقیما درون گوش قرار می‌گیرند، صدایی رسا و بدون خط و خش را به گوش شما می‌رسانند، البته که همین موضوع باعث می‌‌شود فراگیری صدا کاهش پیدا کند. این ایربادزهای کاملا بی‌سیم معمولا با افتادن به روی زمین آسیب نمی‌بینند و این برتری به دلیل وزن بسیار کم آن‌ها اتفاق افتاده است. اما این‌ها همه نقاط قوت ایربازهای کاملا بی‌سیم بود، نقاط ضعف این نوع هدفون چیست؟

نکته‌ی اول این که گوش به صورت طبیعی خود را تمیز نگه می‌دارد و از ورود گرد و خاک به داخل جلوگیری می‌کند. زمانی که شما این ایربادزها را درون گوش خود قرار می‌دهید این مایع گوش به داخل هل داده می‌شود و در واقع اگر شما گوش‌های خود را تمیز نکنید این موضوع می‌تواند به عفونت گوش منجر شود. نکته‌ی دوم این که ایربادزها با پینای گوش هیچ ارتباطی ندارند در صورتی که این قسمت نقش مهمی در درک صدا دارد و به همین دلیل صدایی که از این نوع هدفون دریافت می‌کنید قطعا کیفیت هدفون‌های over-ear را ندارند.

راهنمای خرید ایرپاد

نکته‌ی آخر نیز در مورد اتصال این نوع هدفون است. شما باید ایربادزها را با بلوتوث به گوشی خود متصل کنید. همین موضوع باعث می‌شود گاهی تأخیرهایی وجود داشته باشد یا گاهی صدا برای چند ثانیه به طور کلی قطع شود. البته به لطف نسخه‌های جدیدتر بلوتوث این مشکل کمتر دیده می‌شود. به طور کلی اما اگر هدفونی سبک می‌خواهید که حمل و نقل آن بسیار آسان باشد و همچنین بتوانید بدون مزاحمت سیم در حین پیاده روی یا ورزش به موسیقی مورد علاقه‌ خود گوش دهید حتما باید ایربادزهای کاملا بی‌سیم را انتخاب کنید.

در صورتی که هندزفری کاملا بی‌سیم خوش‌قیمت و باکیفیت می‌خواهید پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مطلب راهنمای خرید هندزفری بلوتوث شیائومی داشته باشید.

 

ایربادز Wireless

ایربادزهای بی‌سیم محصولات جالبی هستند؛ چرا که این هدفون‌ها هم سیم دارند و هم بی‌سیم نامیده می‌شوند و همین تناقض حالت عجیبی را به وجود می‌آورد. اما واقعا قضیه از چه قرار است و چرا به این‌ها ایربادزهای بی‌سیم گفته می‌شود؟ این ایربادزها بی‌سیم نامیده می‌شوند چون برای اتصال آن‌ها به گوشی یا لپ تاپ هیچ نیازی به سیم وجود ندارد و شما بدون مزاحمت و دست و پا گیر بودن سیم می‌توانید از این نوع هدفون استفاده کنید.

سیمی که در ایربادزهای بی‌سیم وجود دارد در واقع برای اتصال دو گوش به یکدیگر به کار رفته و در واقع دو گوش با سیم به هم متصل هستند و این در حالیست که در ایربادزهای کاملا بی‌سیم گوش چپ و راست نیز به واسطه‌ی بلوتوث به هم متصل می‌شوند. یکی از مشهورترین انوع ایربادزهای بی‌سیم هدفون‌های گردنی هستند که شما آن‌ها را دور گردن خود قرار می‌دهید و سپس بادزهایی که با سیم به بدنه متصل شده‌اند را درون گوش خود جای می‌دهید. باتری این نوع هدفون درون همین حلقه قرار می‌گیرد و این هدفون‌ها محبوبیت زیادی دارند.

از نظر حمل و نقل با وجود این که اندازه‌ی هدفون‌های گردنی بزرگ‌تر از ایربادزهای کاملا بی‌سیم است اما چون آن‌ها را دور گردن قرار می‌دهید به راحتی می‌توانید با آن‌ها جابجا شوید و همچنین امکان گم شدن هدفون تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. از نظر کیفیت صدا ایربادزهای بی‌سیم کیفیتی مشابه با ایربادزهای کاملا بی‌سیم دارند و از طرفی از آنجایی که به راحتی دور گردن قرار می‌گیرند و نیازی به حمل کیس وجود ندارد برای انجام ورزش‌های بیرون از خانه نیز مناسب به نظر می‌رسند.

ایراد این نوع از هدفون‌ها به داشتن عمر باتری کوتاه‌تر از ایربادزهای کاملا بی‌سیم و همچنین تماس میکروفون با لباس و تولید نویز هنگام مکالمه برمی‌گردد. در نهایت اگر زیاد ورزش می‌کنید و دوست ندارید که ایربادزهای خود را گم کنید و همچنین هدفون‌های سیمی گزینه‌ی مناسبی برای شما نیستند احتمالا خرید ایربادزهای بی‌سیم تصمیم درستی برای شما به حساب می‌آید.

ایربادز سیمی

ایربادزهای سیمی از قدیمی‌ترین انواع ایربادزها هستند و به آن‌ها به طور کلی هندزفری نیز می‌گویند. این دسته از هدفون‌ها قبلا در جعبه‌ی گوشی‌های هوشمند وجود داشت اما در حال حاضر کمتر می‌توانید یکی از از این ایربادزهای سیمی را درون جعبه پیدا کنید. با فراگیر شدن ایربادزهای بی‌سیم و کاملا بی‌سیم این محصولات به حاشیه رفتند و در مقایسه با قبل محبوبیت و فروش آن‌ها بسیار کاهش یافته است. جالب است بدانید که چون نوع اتصال این ایربازها سیمی است کیفیت صدای نهایی آن‌ها از ایربادزهای بی‌سیم بیشتر بوده و بیس بهتری تولید می‌کنند (البته منظور محصولات هم رده و هم قیمت است).

مزیت دیگر این نوع هدفون این است که قیمت پایه‌ای آن‌ها بسیار پایین بوده و شما حتی با قیمت کمتر از ۵ دلار نیز می‌توانید یک ایربادز سیمی خریداری کنید. در این هدفون‌ها همچنین هیچ گونه تأخیری نیز وجود ندارد و همین مزایا باعث شده هنوز هم ایربادزهای سیمی در بازار حضور داشته باشند و تولید شوند. البته نکات منفی ایربادزهای سیمی نیز زیاد است و ساده‌ترین موضوع این که شما نمی‌توانید آن‌ها را به گوشی‌های جدید متصل کنید؛ چرا که این محصولات فاقد جک ۳.۵ میلی متری هدفون هستند و اگر بخواهید از هدفون سیمی استفاده کنید باید از مبدل تبدیل Type C به جک ۳.۵ میلی متری بهره ببرید.

نکته‌ی منفی دیگر دست و پا گیر بودن سیم در حین انجام کارها یا در حین استفاده از این نوع هدفون به حساب می‌آید. این نکته همچنین می‌تواند باعث شود که سیم این هدفون‌ها به جایی گیر کرده و باعث خرابی زود هنگام شود. به طور کلی خرابی ایربادزهای سیمی زیادتر است و دوام کمتری دارند. به علاوه زمانی که با آن‌ها مکالمه می‌کنید به دلیل برخورد میکروفون به لباس نویز به وجود می‌آید و این نویز مستقیما به مکالمه‌ی شما منتقل می‌شود.

راهنمای خرید هندزفری بلوتوث شیائومی

به طور کلی اگر می‌خواهید یک هندزفری ارزان قیمت خریداری کنید که کیفیت قابل قبولی داشته باشد باید به سراغ ایربادزهای سیمی بروید و به نوعی تنها انتخاب شما همین نوع هدفون است. همچنین در صورتی که به دنبال هدفونی بسیار با کیفیت هستید که بتوانید آن را بدون مشکل جابجا کنید، از آنجایی که کیفیت ایربادزهای سیمی از ایربادزهای بی‌سیم بیشتر است خرید آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید:

چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم؟

هدفون Bone Conduction

مطلب راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی و معرفی انواع مدل‌های هدفون، ما را به یکی از خاص‌ترین و عجیب‌ترین انواع هدفون یعنی Bone Conduction می‌رساند. اگر بخواهیم این نوع هدفون و کارایی آن را به صورت بسیار ساده توضیح بدهیم باید بگوییم که صدا صرفا ارتعاش است و این نوع هدفون صدا را از طریق استخوان‌های گونه و فک به طور مستقیم به حلزون گوش منتقل می‌کند. بهترین برند برای این مدل هدفون‌ها AfterShokz است. یکی از نکات مثبت این نوع هدفون این است که به طور کلی اصلا گوش شما را مسدود نمی‌کند و این یعنی می‌توانید آگاهی کاملی از اتفاقات محیطی داشته باشید.

ایرفون

همین موضوع در جهت منفی باعث می‌شود که هنگام گوش دادن به موزیک صدای محیط را هم بشنوید و این کیفیت نهایی را تا حد زیادی کاهش دهد. نکته‌ی مثبت دیگر با ثبات بودن هدفون هنگام قرارگیری به روی گوش و صورت است. در جهت منفی باید گفت که به دلیل نوع انتقال صدا کیفیت در نهایت کمتر از هدفون‌های عادی است و در حال حاضر حالت عجیب و خاص این هدفون باعث خریده شدن آن می‌شود. اگر می‌خواهید یک هدفون بسیار خاص داشته باشید یا از این حس بیزار هستید که هدفون‌ها مسیر گوش شما را مسدود کنند باید هدفون‌های Bone Conduction را خریداری کنید.

 

شاید نیاز داشته باشید:

راهنمای خرید گوشی دست دوم

 

هدفون Closed-Back

هدفون closed-back

به تمام هدفون‌هایی که هر دو گوش آن‌ها حالت بسته دارد Closed-Back هدفون می‌گویند. این هدفون‌ها ایزولیشن بسیار قدرتمندی دارند و بسیار عالی می‌توانند صدای محیط را بلاک کنند و به شما حس بهتری از گوش دادن به موزیک بدهند. این نوع هدفون‌ها به طور کلی بیس بهتری نیز دارند ولی از نظر فراگیری صدا چندان موفق عمل نمی‌کنند و به دلیل طراحی بسته صدا را مستقیما به گوش شما انتقال می‌دهند و همین باعث می‌شود فراگیری صدا و حس خوب حضور صدا در محیط کاهش پیدا کند. به دلیل بسته بودن ایرکاپ‌ها هیچ هوایی به گوش شما نمی‌رسد و این موضوع در استفاده طولانی مدت می‌توانید منجر به عرق کردن و آسیب دیدن پوست شما شود. اگر به دنبال هدفونی هستید که بسیار عالی بتواند صدای محیط را مسدود کند و تنها صدای آهنگ را به گوش شما برساند هدفون‌های Closed-Back جزو بهترین گزینه‌های موجود هستند.

هدفون Open-Back

هدفون‌های Open-Back ایرکاپ‌هایی دارند که انتهای آن‌ها به حالت باز طراحی شده و هوا می‌تواند به طور مستقیم وارد این هدفون‌ها شود. در این نوع هدفون‌ها درایورها به طور کامل قابل مشاهده هستند و تنها یک صفحه تور مانند مانع خراب شدن درایورها است. دلیل محبوبیت زیاد هدفون‌های Open-Back صدای بسیار واقعی و باکیفیت آن‌ها است. صدا در این هدفون‌ها حالت بسته ندارد و با حالتی فراگیر به گوش شما می‌رسد و این باعث می‌شود که حس نزدیک‌تری به واقعیت داشته باشید.

باز بودن ایرکاپ‌ها باعث می‌شود که هوا به خوبی به پوست شما برسد و گوش کمتر دچار تعریق و خستگی زیاد شود. دسته‌ای از این هدفون‌ها از ایرکاپ‌هایی مخملی استفاده می‌کنند تا تعریق تا حد امکان کمتر شود و شما بتوانید مدت زمان زیادی بدون مشکل به موسیقی خود گوش دهید یا فیلم مورد علاقه را تماشا کنید.

هدفون Open-Back

اما به سراغ نقاط ضعف این نوع هدفون‌ها برویم، جایی که باز بودن ایرکاپ‌ها باعث می‌شود صدای محیط وارد گوش شود و تجربه موسیقی را تحت تأثیر قرار دهد (به خصوص اگر در محیط‌های شلوغ مانند مترو رفت و آمد می‌کنید). نکته‌ی بسیار آزاردهنده‌ی دیگر این است که افراد می‌توانند متوجه شوند که شما در حال گوش کردن به چه موسیقی هستید و این باز بودن ایرکاپ‌ها صدای درون هدفون‌ را کاملا به بیرون انتقال می‌دهد که نکته‌ی منفی به حساب می‌آید. نکته‌ی منفی آخر هم این است که هدفون‌های Open-Back زیر بیس ضعیف‌تری نسبت به هدفون‌های Close-Back دارند.

 

قبل از خرید کابل و رابط بخوانیم:

راهنمای خرید شارژر

 

هدفون بی‌سیم

هدفون‌های بی‌سیم نیز مانند ایربادزها با بلوتوث به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شوند و دیگر خبری از سیم نیست و شما آزادانه می‌توانید از گوشی یا لپ تاپ خود فاصله بگیرید و همچنان به صدای فیلم یا موسیقی گوش دهید. این نوع هدفون‌ها نیز باتری دارند و باید آن‌ها را به شارژ متصل کنید. به طور کلی دو نوع هدفون بی‌سیم وجود دارد، دسته‌ی اول به کمک فناوری بلوتوث به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شوند و دسته‌ی دیگر به کمک دانگل می‌توانند با دستگاه ارتباط برقرار کنند (در این نوع هدفون شما باید دانگل را مثلا به لپ تاپ متصل کنید تا هدفون به دانگل و لپ تاپ متصل شود).

اصلی‌ترین برتری این نوع هدفون قطع به یقین نبود سیم و افزایش دامنه‌ جابجایی شما است. از طرف دیگر به طور کلی هدفون‌های بی‌سیم باتری خیلی قوی ندارند و اگر زیاد از آن‌ها استفاده کنید مجبور می‌شوید زیاد به شارژر مراجعه کنید. کیفیت صدای نهایی این هدفون‌ها نیز از حالت سیمی خود کمتر است و مشکلاتی از قبیل تأخیر و همچنین قطع شدن بلوتوث و … نیز مانند ایربادزها گاهی از اوقات به وجود می‌آید. در نهایت اگر برای شما مهم است که هدفون سیم نداشته باشد و می‌خواهید آزادانه و بدون مزاحمت سیم با هدفون در خانه حرکت کنید حتما باید هدفون بی‌سیم تهیه کنید.

هدفون سیمی

تمام هدفون‌های گفته شده در ابتدای متن هدفون‌های سیمی هستند. به طور کلی هر هدفونی که به واسطه‌ی سیم به دستگاه مقصد متصل شود را هدفون سیمی نامگذاری کرده‌اند. به طور کامل در مورد انواع مختلف این هدفون در بالا توضیح داده‌ایم و در این بخش از تکرار مکررات خودداری می‌کنیم.

هدفون Active Noise-Cancelling

قبل از هرچیزی باید بدانید که قابلیت حذف نویز فعال یا ANC چیست؟ برای داشتن صدایی باکیفیت مهم است که هدفون مورد نظر شما از ANC یا حذف نویز فعال پشتیبانی کند. این قابلیت با تراشه‌ای در داخل هدفون همراه می‌شود که کار آن از بین بردن صداهای مزاحم برای دریافت صدایی شفاف‌تر و بدون نویز است. دسته‌ای از هدفون‌ها که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند را هدفون‌های نویز کنسلینگ می‌گویند. بهترین ایزولیشن ممکن را در بین تمام هدفون‌ها از همین هدفون‌های دارای نویز کنسلینگ فعال می‌توانید دریافت کنید؛ چرا که به غیر از پوشش ایرکاپ‌ها این فناوری ورود صداهای محیط به گوش شما را مسدود می‌کند.

هدفون Active Noise-Cancelling

به دلیل همین مسدود شدن صدای محیط شما دیگر مجبور نیستید که صدای هدفون را تا انتها باز کنید (عمده دلیل این که در محیط باز صدای هدفون یا ایربادز خود را تا انتها افزایش می‌دهیم این است که صدای محیط دیگر به گوشمان نرسد) و این موضوع در طولانی مدت سلامت گوش‌های شما را تضمین می‌کند. حال نوبت به نقاط ضعف این هدفون‌ها می‌رسد، جایی که اولا قیمت هدفون‌های دارای قابلیت حذف نویز فعال بسیار بیشتر از هدفون‌های معمول است و دوما این هدفون‌ها شارژ باتری به مراتب بیشتری مصرف می‌کنند و شما در مدت زمان کمتری مجبور می‌شوید گوشی خود را به شارژ متصل کنید.

 

برای انتخاب پاوربانک مناسب، مردد هستید؟ مطلب زیر را بخوانید:

راهنمای خرید پاوربانک

 

سوالات متداول

هندزفری TWS چیست؟ به هندزفری‌های کاملا بی‌سیم TWS می‌گویند و در حال حاضر این محصولات پرطرفدار‌ترین مدل‌ها هستند و شما می‌توانید از مدل‌های ارزان قیمت و اقتصادی تا گزینه‌های پرچمداری مانند ایرپاد پرو یا گلکسی بادز پرو 2 را خریداری کنید.

هدفون On-Ear با Over-Ear چه تفاوتی دارد؟ ایرکاپ‌های هدفون اور ایر به روی گوش قرار می‌گیرد و گوش را به طور کامل احاطه می‌کند در حالی که ایرکاپ‌های هدفون On-ear مستقیما به روی گوش قرار می‌گیرد و نمی‌توانند مانند over-ear صدای محیط را مسدود کند ولی در عوض امکان جابجایی بیشتری دارد.

ایرپاد چیست؟ اگر در پی راهنمای خرید ایرپاد هستید باید بگوییم که ایرپاد به هندزفری و هدفون‌های بلوتوثی گفته می‌شود که اپل تولید می‌کند. ایرپاد پرو نسل دوم بهترین هندزفری این شرکت آمریکایی و ایرپاد مکس بهترین هدفون آن است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2/
ads
ads