داغ ترین ها :
رتبه های 1 تا 5 پرفروش ترین برند گوشی دنیا

رتبه های 1 تا 5 پرفروش ترین برند گوشی دنیا

در پایان هر سال و در بعضی از مواقع در پایان هر سه ماهه، مراجع مختلفی، آمار فروش گوشی های هوشمند را منتشر می کنند. در بعضی از موارد این جداول میزان فروش و سهم بازار هر کمپانی را مشخص می کنند و امروز نیز جدول منتشر شده تمامی موارد فوق را پوشش داده و رتبه بندی مربوط به کمپانی ها را منتشر کرده است. جدول بالا نشان می دهد برخلاف آنچه که هر سال مشاهده می کنیم سامسونگ دیگر در رتبه اول این لیست قرار ندارد. همچنین با نگاه به ادامه لیست در می یابیم که شیائومی، غول آمریکایی را نیز پشت سر گذاشته و رتبه سوم را به آن بخشیده است. در حال حاضر پرفروش ترین برند گوشی دنیا کدام است؟ با ما همراه باشید. 

نمودار پرفروش ترین برند گوشی دنیا

 

پرفروش ترین برند های گوشی در دنیا

1. شیائومی

رتبه اول گوشی جهان متعلق به برند شیائومی است. با آنکه مدت‌زمان زیادی از فعالیت این شرکت چینی نمی‌گذرد، شیائومی به یکی از برترین برندهای تلفن هوشمند تبدیل شده است که روزبه‌روز به محبوبیت آن افزوده می‌شود. شیائومی عمدتاً یک مارکت بازاریابی آنلاین است که به جز چین و سنگاپور هیچ فروشگاه فیزیکی دیگری ندارد و از طریق Mi.com به میلیون‌ها نفر خدمات ارائه می‌دهد. گوشی شیائومی از سری Mi تا سری Redmi همگی به‌خوبی طراحی شده‌اند و معمولاً دارای یک نقطه قوت هستند که توجه شما را به راحتی جلب می‌کنند.

شیائومی پرفروش ترین برند گوشی

2. سامسونگ

در ماه‌های اخیر سامسونگ پس از 8 سال سلطه بر بازار گوشی موبایل بالاخره جایگاه پرفروش‌ترین برند گوشی موبایل را به شیائومی تقدیم کرد و در جدول رده بندی برند گوشی ها در جایگاه دوم قرار گرفت. سامسونگ نام بزرگی در شرکت‌های تلفن همراه است که چندین سال بالاترین رتبه بندی گوشی های جهان را در اختیار داشت. گروه سامسونگ در سال 1938 توسط کره‌ای‌ها تأسیس شد و به دلیل امکانات عالی که ارائه می‌داد به یکی از معتبرترین برندهای گوشی هوشمند در جهان تبدیل شد. تلفن‌های هوشمند این شرکت بسیار کاربرپسند و با رابط کاربری نوآورانه هستند که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

خرید گوشی سامسونگ

 

گوشی های سامسونگ

3. اپل

شاید اگرچند ماه قبل “رتبه های 1 تا 5 پرفروش ترین برند های موبایل” را در گوگل جستجو می‌کردید و به سایت ما می‌آمدید در رتبه بندی شرکت های گوشی سازی، اپل را به عنوان دومین غول گوشی سازی جهان می‌شناختید اما حالا دیگر اوضاع فرق کرده و شرکت شیائومی رده بندی شرکت های گوشی سازی را تغییر داده و بازار جهانی را به وجد آورده است. اپل در حال حاضر عهده‌دار سومین جایگاه برتر فروش گوشی در جهان است که خرید آن به افرادی توصیه می‌شود که سبک زندگی مجلل و گران‌قیمتی را در پیشرو دارند.

اپل

 

با بهترین برندهای چینی سازنده گوشی موبایل آشنا شوید.
بهترین برندهای چینی در حوزه گوشی موبایل را بشناسید

 

 

 

4. اوپو

در رتبه بندی شرکت های موبایل برند OPPO نیز چهارمین جایگاه را بر عهده دارد که سهم قابل‌توجهی از بازار گوشی موبایل را در اختیار دارد. اوپو سعی دارد تا با ارائه فناوری برتر دوربین در گوشی موبایل توجه کاربران را به خود جلب کند که گویا در این زمینه موفق نیز بوده است. این شرکت گوشی سازی با به‌کارگیری سخت‌افزاری قدرتمند، نرم‌افزاری روان و باتری با شارژدهی بالا می‌تواند شما را متقاعد کند که به‌راحتی یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

اوپو

خرید گوشی پرچمدار

5. ویوو

در نهایت به برند Vivo می‌رسیم که در رده بندی برند گوشی در جهان پنجمین جایگاه را دارد. این شرکت چینی در سال 2009 تأسیس شده و هرسال طیف گسترده‌ای از گوشی‌های موبایل را با ویژگی‌ها و مشخصات فوق‌العاده ارائه می‌دهد که به‌سادگی می‌تواند شما را متقاعد کند تا یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

ویوو

مطالب مرتبط: شیائومی پرفروش ترین برند گوشی دنیا شد

سؤالات متداول

پر فروش‌ترین برند گوشی موبایل در سال 2021 کدام است؟

با آنکه مدت‌زمان زیادی از فعالیت شرکت چینی شیائومی نمی‌گذرد، این شرکت به یکی از پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل تبدیل شده است که روزبه‌روز به محبوبیت آن افزوده می‌شود.

رتبه 1 تا 3 پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل متعلق به کدام شرکت‌ها است؟

سه شرکت شیائومی، سامسونگ و اپل به ترتیب 3 برند پرفروش گوشی موبایل هستند که در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

70 نظر

  1. ….

    یه سوال برای کسایی که میگن شیائومی از سامسونگ و اپل بهتره!؟
    آیا اپل و سامسونگ ارزون بود و میتونستین به جای شیائومی از اون ها بخرید شما باز میرفتید سمت شیائومی؟

  2. یزدان

    من سه سال دوتا نوت 9پرو شیاومی داریم گوشهای عالی هستن

  3. م محمد

    حیف پول که بابت شیایومی بدی

    1. آن

      پاسخ به م محمد

      گوشی های ارزان قیمت که امکانات گوشی خیلی گرانتر از خود را ارائه میدهد و حس آیفون داشتن را به کاربر منتقل میکند.دیگه چی میخوای؟
      1. حسام

        پاسخ به آن

        با اون همه هنگ کردن و بعد یکسال باتری به فنا دادن و رابط کاربری مزخرف و پر تبلیغ حس ایفون رو بهت میده؟؟؟کارت درسته
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%be%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d9%87%d8%a7/
ads
ads