داغ ترین ها :
شیائومی ردمی نوت 10 لایت معرفی شد؛ ظاهری آشنا با نامی جدید

شیائومی ردمی نوت 10 لایت معرفی شد؛ ظاهری آشنا با نامی جدید

شیائومی تا این لحظه مدل‌های مخلتفی از سری گوشی‌های درمی نوت 10 را معرفی کرده و الان هشت مدل از این گوشی‌ها راهی بازار شده است. حالا امروز شیائومی مدل جدیدی از این گوشی معرفی کرده که ردمی نوت 10 لایت نام دارد. این گوشی میان‌رده از نظر ظاهر شباهت زیادی به گوشی ردمی نوت 9 پرو دارد و تنها تفاوت آن این است که در دو رنگ راهی بازار می‌شود. گوشی ردمی نوت 10 لایت در رنگ‌های آبی و طلایی راهی بازار می‌شود.

برای مشاهده قیمت گوشی های شیائومی حتما از سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف دیدن کنید.

گوشی ردمی نوت 10 لایت با تراشه اسنپ‌دراگون 720G راهی بازار می‌شود و می‌توانید این گوشی را در مدل‌هایی با ۴ و ۶ گیگابایت رم خریداری کنید. همچنین مشخص شد که این گوشی در مدل‌هایی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند از دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسل بهره می‌برد. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود. یک دوربین ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسل و یک دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسل هم روی این گوشی دیده می‌شود.

ردمی نوت 10 لایت

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند شیائومی که به تازگی معرفی شده می‌توانیم به باتری آن اشاره کنیم. یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی برای Redmi Note 10 Lite در نظر گرفته شده که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ردمی نوت ۱۰ لایت با رابط کاربری MIUI 12 راهی بازار می‌شود. همچنین شیائومی برای این گوشی جدید خود از سه درگاه استفاده کرده است. یک درگاه برای سیم‌کارت و دو درگاه برای استفاده از سیم‌کارت نانو روی این گوشی دیده می‌شود.

شیائومی Redmi Note 10 Lite از امروز راهی بازار می‌شود و براساس اطلاعات منتشر شده قیمت آن نزدیک به ۱۹۰ دلار برای مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین مشخص شده برای مدلی که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت رم دارد هم باید ۲۳۰ دلار هزینه کنید.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:

بهترین گوشی 6 میلیونی بازار کدام است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-10-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads