داغ ترین ها :
ردمی 10C با صفحه نمایش 6.7 اینچی و تراشه اسنپ دراگون 680 معرفی شد

ردمی 10C با صفحه نمایش 6.7 اینچی و تراشه اسنپ دراگون 680 معرفی شد

پس از شایعات متعدد بالاخره گوشی ردمی 10C معرفی شد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی خیلی به مدل معمولی ردمی 10 شباهت دارد، اما صفحه نمایش بزرگی دارد و به جای استفاده از تراشه مدیاتک هلیو G88 از تراشه اسنپ دراگون 680 استفاده می‌کند. البته شرکت شیائومی فعلا این گوشی را در کشور مالزی معرفی کرده، اما قطعا راهی بازار دیگر کشورها هم می‌شود.

 

لیست قیمت جدیدترین موبایل های شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

گوشی ردمی 10C از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD استفاده می‌کند که وضوح تصویر HD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. روی این صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود که دوربین سلفی را در خود قرار داده است. دوربین سلفی از یک حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در پشت گوشی هم دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در کنار آن هم یک دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. گوشی هوشمند ردمی 10C با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات راهی بازار می‌شود. این گوشی هوشمند با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شود. نمی‌دانیم چرا این گوشی اندروید ۱۲ ندارد.

مشخصات گوشی ردمی 10C

گوشی ردمی 10C در مدل‌هایی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند هم از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و هم جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد.

به گفته شرکت شیائومی گوشی ردمی 10C در رنگ‌های خاکستری، سبز و آبی راهی بازار خواهد شد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده و باید منتظر اطلاعات جدیدتر باشیم. البته بعید به نظر می‌رسد که با یک محصول گران قیمت روبه رو باشیم. چند روز پیش هم گوشی ردمی ۱۰ با تراشه اسنپ دراگون 680 و باتری ۶۰۰۰ ملی آمپر ساعتی در کشور هند معرفی شده بود.

 

راهنمایی برای آنها که اولین بار است گوشی شیائومی خریداری می‌کنند:
راه اندازی گوشی شیائومی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-10c/
ads
ads