داغ ترین ها :
ردمی K50 شیائومی همراه با تراشه‌ی دایمنسیتی 9000 معرفی می‌شود

ردمی K50 شیائومی همراه با تراشه‌ی دایمنسیتی 9000 معرفی می‌شود

در آوریل ۲۰۲۱ بود که گوشی گیمینگ ردمی K40 با تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ به بازار عرضه شد؛ تلفن هوشمندی که توانست فروش موفقی را به همراه داشته باشد. حال به نظر می‌رسد که جانشین این گوشی هوشمند با نام ردمی K50 شیائومی در راه است و از تراشه‌ی دایمنسیتی 9000 استفاده خواهد کرد.

 

از لیست امروز گوشی های شیائومی موجود در سایت تکنولایف دیدن کنید: قیمت گوشی شیائومی

 

ردمی K50 شیائومی علاوه بر تراشه‌ی توانمند دایمنسیتی 9000 دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشتی خواهد بود و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت استفاده خواهد کرد. باید گفت که در گوشی‌‌ های گیمینگ، بیشتر روی توان پردازشی بالا و صفحه‌نمایش برای ارائه‌ی تجربه‌ای بی‌نظیر از اجرای بازی تمرکز می‌شود، اما به نظر می‌رسد که ردمی K50 از نظر دوربین نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

شیائومی ردمی k50

در مورد صفحه‌نمایش نیز گفته شده که از لبه‌های صاف برخوردار خواهد بود و همچنین اسکنر اثر انگشت با صفحه‌نمایش ادغام خواهد شد. انتظار می‌رود تغییرات رخ داده در ردمی K50 نسبت به مدل پیشین تنها به مشخصات سخت‌افزاری خلاصه نشود، بلکه محصول جدید برند محبوب چینی از طراحی ظاهری متفاوتی نیز بهره ببرد.

علاوه بر طراحی متفاوت، شیائومی به دنبال بهبود عملکرد دستگاه در پخش کردن حرارت تولید شده و کنترل دمای دستگاه نیز رفته تا کاربران از تجربه‌ی بهتری در زمان بازی با گوشی هوشمند ردمی کی 50 برخوردار شوند.

متاسفانه هنوز مشخص نشده که گوشی گیمینگ نسل بعدی شیائومی در چه تاریخی و با چه برچسب قیمتی روانه‌ی بازار خواهد شد. با این حال حدس زده می‌شود که شاهد عرضه‌ی سری ردمی K50 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ باشیم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads