داغ ترین ها :
ردمی K50 Pro و ردمی K50 معرفی شدند

ردمی K50 Pro و ردمی K50 معرفی شدند

پس از ماه‌ها شایعه و لو رفتن اطلاعات مختلف، دو گوشی ردمی K50 Pro و ردمی K50 معرفی شدند. البته شرکت شیائومی چند ماه پیش گوشی ردمی K50 Gaming را هم معرفی کرده بود. دو مدل جدیدی که از سری K50 معرفی شده‌اند، سخت افزار بسیار خوبی دارند و امکانات مناسبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. البته که مدل پرو گوشی هیجان‌انگیزتری به نظر می‌رسد، چرا که دوربین خوبی دارد، از شارژر سریع‌تری استفاده می‌کند و تراشه بسیار خوبی هم دارد. حتی مدل پرو یک مدل با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد.

 

گوشی مخصوص بازی نیاز دارید؟ ما یک لیست قیمت گوشی گیمینگ روی سایت داریم تا انتخاب برای شما ساده تر شود.

 

گوشی ردمی K50 Pro را تراشه مدیاتک مدل دایمنسیتی ۹۰۰۰ راهی بازار می‌شود. این تراشه با تکنولوژی ۴ نانومتری شرکت TSMC ساخته شده است. باید بگوییم که این تراشه از هسته‌های Cortex-X2 استفاده می‌کند که فرکانس آن‌ها به ۳.۰۵ گیگاهرتز می‌رسد. این گوشی از سیستم خنک کننده جذابی هم استفاده می‌کند. سیستم خنک کننده این گوشی از هفت لایه برای خروج گرما استفاده می‌کند. گوشی ردمی K50 هم با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار می‌شود. این تراشه چند هفته پیش معرفی شده بود.

هر دو گوشی جدید شیائومی از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED استفاده می‌کنند که وضوح تصویر QHD+ یا 3200 در 1440 پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توانیم به یک لایه محافظ گوریلا گلس وکتوس اشاره کنیم. هر دو گوشی ردمی K50 و ردمی K50 Pro از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. شیائومی از حسگر سونی IMX596 برای دوربین سلفی استفاده کرده است.

صفحه نمایش ردمی K50

گوشی ردمی K50 Pro از دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین از OIS برخوردار است. مشخص شد که از حسگر سامسونگ در اندازه 1/1.52 اینچی برای دوربین اصلی کمک گرفته شده است. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در کنار آن هم یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو دیده می‌شود. گوشی ردمی K50 از دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX 582 سونی راهی بازار می‌شود که از OIS هم دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم روی این گوشی دیده می‌شود.

هر دو گوشی از بلوتوث 5.2، NFC و رابط کاربری MIUI 13 استفاده می‌کنند. گوشی ردمی K50 Pro از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و شارژر سریع ۱۲۰ وات هم دارد. شیائومی اعلام کرده که ظرفیت باتری در مدت زمان ۱۹ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد می‌رسد. گوشی ردمی K50 هم باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۷ وات استفاده می‌کند.

این دو گوشی جدید از سری ردمی K50 در چهار رنگ راهی بازار می‌شوند. این رنگ‌ها مشکی، آبی، سبز و خاکستری خواهند بود. شیائومی اعلام کرد که گوشی ردمی K50 Pro با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۷۲ دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم ۵۲۰ دلار قیمت خواهد داشت. مدل دیگر که ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۶۳۰ دلار به فروش می‌رسد.

گوشی ردمی K50 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۷۸ دلار قیمت دارد و مدل دیگر که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۴۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

 

آموزش راه اندازی موبایل شیائومی را در مطلب زیر بخوانید:
تنظیمات اولیه گوشی های شیائومی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50-pro-%d9%88-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50/
ads
ads