داغ ترین ها :
رسمی: گوشی های گلکسی S10 و +S10 معرفی شدند

رسمی: گوشی های گلکسی S10 و +S10 معرفی شدند

20 فوریه فرا رسید و کمپانی سامسونگ به صورت پرچمدارن جدید خود را معرفی کرد. در مراسم سامسونگ گوشی های هوشمند گلکسی S10 و +S10 و S10e را به صورت رسمی معرفی کرد. تا به امروز این گوشی ها حواشی زیادی را پشت سر گذاشته اند و اطلاعات و شایعات درست و غلط زیادی از این گوشی ها پخش گردیده بود و لی امروز با معرفی این گوشی در می یابیم که اکثر شایعات در رابطه با این گوشی ها درست بوده و تعدادی دیگر تکذیب می شوند. سامسونگ در ساخت این گوشی ها زبان طراحی خود را تغییر داده و این نسل اولین نسل پرچمدار این کمپانی با صفحه نمایش ناچ هستند.

پرچمدار اصلی این کمپانی گلکسی S10 می باشد و در رابطه با قابلیت های آن باید بگوییم که:  بدنه پشتی و جلوئی این گوشی هوشمند از جنس شیشه بوده و Corning Gorilla Glass 5 محافظت از بخش پشتی را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که محافظت از صفحه نمایش نیز بر عهده Corning Gorilla Glass 6 می باشد که آخرین محصول کمپانی Corning است. سامسونگ صفحه نمایش 6.1 اینچی را برای این گوشی در نظر گرفته است و با استاندارد 19:9، این گوشی در جمع بلند قامتان قرار می گیرد. رزولوشن 3040×1080 پیکسلی همراه با تراکم 550 پیکسل بر اینچی کیفیت بالایی را برای این گوشی به ارمغان آورده است.

گوشی گلکسی S10 سامسونگ

این گوشی هوشمند از چپیست اگزینوس ۹۸۲۰ قدرت می گیرد که معماری آن ۸ نانومتری است اما مدل دیگری از این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ خواهد داشت که بر خلاف اگزینوس ۹۸۲۰، معماری ۷ نانومتری دارد. هشت هسته با قدرت های ۲٫۸۴ و ۲٫۴۲ و ۱٫۸ گیگاهرتز وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. البته این نکته را باید ذکر کنیم که مدل اسنپدراگون این گوشی مخصوص بازار های چین و آمریکا بوده و مدل دیگر برای دیگر بازار ها معرفی می شود. پردازنده های گرافیکی Mali-G76 و Adreno 640 دیگر بخش های پردازنده این گوشی هستند. با توجه به اطلاعاتی که از گیگبنچ درز کرده است، کمپانی رم های ۶ و ۸ گیگابایتی را در نظر گرفته است به صورتی که مدل اول رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد و مدل دوم رم ۸ و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت.

 

گلکسی S10 با بهره گیری آخرین مدل رابط کاربری کمپانی سامسونگ، سیستم عامل اندروید ۹٫۰ را اجرا می کند. کمپانی دوربین سه گانه را برای این گوشی در نظر گرفته است و سنسور های آن ۱۲ و ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی می باشند و هر کدام با بکارگیری قابلیت های خاص، کیفیت عکسبرداری فوق العاده ای را به ارمغان می آورند. به سبب بکارگیری صفحه نمایش مدل ناچ طرح O، دوربین جلوی این گوشی تک گانه خواهد بود و طبق اطلاعات قدرت این سنسور ۱۰ مگاپیکسل می باشد.

 

قیمت انواع گوشی سامسونگ را در سایت تکنولایف بررسی کنید.

 

گلکسی S10 +

یکی از مهمترین بخش های سخت افزاری این گوشی هوشمند باتری است که سامسونگ باتری با قدرت 3400 میلی آمپری را برای این گوشی در نظر گرفته است.  از ویژگی های مهم این گوشی که اخبار زیادی از آن منتشر شده است، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشد. لازم به ذکر است که این گوشی گواهینامه IP68 را نیز کسب کرده است و این موضوع بدان معنا خواهد بود که این گوشی فشار آب را تا عمق ۱٫۵ متر و مدت زمان ۳۰ دقیقه تحمل می کند.

سامسونگ گلکسی s10 +

در ادامه مراسم کمپانی گوشی هوشمند گلکسی S10+ را به صورت رسمی معرفی کرد که در اکثر موارد شباهت هایی با هم دارند. در رابطه با تفاوت های این گوشی باید بیان کنیم که دوربین سلفی این گوشی به صورت دوگانه می باشد و سنسور های 8 و 10 مگاپیکسلی را برای این گوشی در نظر گرفته است. اما سایز صفحه نمایش در این گوشی هوشمند 6.4 اینچ بوده و باتری آن 4100 میلی آمپر است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s10-%d9%88-s10-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%86%d8%af/
ads
ads