داغ ترین ها :
رفع ارور We restrict certain activity to protect our community اینستاگرام

رفع ارور We restrict certain activity to protect our community اینستاگرام

یکی از اولین اپلیکیشن هایی که بعد از خرید گوشی نصب می کنیم اینستاگرام است. بدون شک شما نیز تا به امروز هنگام فعالیت در اینستاگرام با ارورهایی مواجه شده‌اید، مثل We restrict certain activity. این ارور رایج اینستاگرامی اجازه نمی‌دهد کاربران به راحتی در اینستاگرام فعالیت کنند. اگر شما نیز با مشکل We restrict certain activity در اینستاگرام دست و پنجه نرم می‌کنید، در این مقاله از فروشگاه اینترنتی تکنولایف با ما همراه باشید تا 5 روش تست شده و بی‌نقصی که برای رفع این ارور به کار گرفته می‌شود را در اختیارتان قرار دهیم.

ارور We restrict certain activity to protect our community چیست؟

نیازی نیست اثبات کنیم امروزه Instagram به یک شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار در سراسر جهان تبدیل شده و این را همه می‌دانیم، اما بعضی اوقات ممکن است بر اثر استفاده نامناسب کاربران از آن، ارورهایی با مضمون Try again later we restrict certain activity برای کاربر ارسال شود. شایان ذکر است هنگامی که شما سعی ‌کنید افراد بسیاری را در مدت زمانی کوتاه فالو یا آنفالو کنید با ارور We restrict certain activity در اینستا مواجه خواهید شد. به علاوه این ارور ممکن است هنگامی که شما پست‌های زیادی را با فاصله زمانی کم در اینستا لایک می‌کنید نیز رخ دهد. از موارد دیگر در اینستاگرام که موجب بروز این ارور می‌شود نیز می‌توان به تکرار یک کامنت مشابه در زیر پست‌ها، بات‌های لایک، استفاده از برنامه‌های شخص ثالث و… اشاره کرد.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام (موقت و دائمی)

حل مشکل We restrict certain activity

در این بخش به معرفی روش‌های رفع مشکل We restrict certain activity در اینستا خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1- ارسال درخواست به اینستاگرام

در ابتدا پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر اقدامی نسبت رفع ارور We restrict certain activity، تلفن همراه خود را ریستارت (Restart) کنید، زیرا ممکن است این مشکل به راحتی با ریستارت کردن حل شود. به علاوه بهتر است ابتدا مدت زمانی را تقریبا بین 24 تا 48 ساعت صبر کنید، زیرا در اکثر اوقات اینستاگرام پس از گذشت زمانی مشخص کاربر را از بلاکی درمی‌آورد. در صورتی که پس از گذشت زمان ذکر شده همچنان از بلاکی درنیامدید، روش زیر را تست کنید. از این رو بهترین کار این است که تا 72 ساعت از کامنت گذاشتن در زیر پست‌ها، فالو یا آنفالو کردن، لایت کردن پست‌ها و… دوری کنید و مدت زمان کوتاهی از اکانت Instagram خود Logout شوید.

مشکلات اینستاگرام
اگر با به کارگیری تمامی روش‌های ذکر شده همچنان بلاک ماندید، می‌توانید درخواستی را به اینستاگرام ارسال کنید تا اقدامات لازم را برای رفع ارور We restrict certain activity اکانت شما صورت گیرد. از این رو هنگامی که پیام اکشن بلاک (Action Blocked) را با محتوای “We restrict certain activity to protect our community tell us if you think we made a mistake” مشاهده کردید، با ضربه زدن بر روی گزینه Tell us می‌توانید درخواست خود را برای رفع ارور به اینستاگرام ارسال کنید. پس از آن از طرف اینستاگرام ایمیلی برایتان ارسال می‌شود که باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.
توجه داشته باشید که ممکن است عکس شما برای تایید هوییت نیاز باشد که در این صورت باید عکس خود را ارسال کنید. پس از آن طی چند روز Instagram شما را از بلاکی در خواهد آورد. به علاوه شما می‌توانید در خواست خود را به تیم پشتیبانی اینستا نیز ارسال کنید. به این منظور ابتدا باید به پروفایل خود بروید و بر روی آیکون منو ضربه بزنید. سپس وارد Settings شوید و گزینه Help را بزنید. پس از آن گزینه Report a Problem را انتخاب کنید و بر روی Something Isn’t Working ضربه بزنید. در نهایت پس از پر کردن فرم و اطلاعات مورد نظر نیز گزینه Submit را بزنید.

خرید مک بوک

2- استفاده از اینترنت دیتا و دستگاهی دیگر

وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود از دستگاه دیگر نیز ممکن است موجب رفع ارور We restrict certain activity شود. علاوه بر آن بهتر است از WiFi استفاده نکنید و اینترنت دیتای تلفن همراه را روشن کنید، زیرا در این صورت IP شما تغییر خواهد کرد. البته ناگفته نماند که برنامه‌های تغییر IP را نیز می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. همچنین حذف کردن برنامه و سپس نصب مجدد آن نیز می‌تواند در رفع ارور تاثیرگذار باشد.

حل مشکل Your Account Has Been Disabled For Violating Our Terms اینستاگرام

3- لینک کردن اینستاگرام به اکانت فیسبوک

برخی اوقات با مشاهده پیغام we restrict certain activity بهتر است روش لینک کردن اکانت اینستاگرام به اکانت فیسبوک را به کارگیرید. برای این کار کافیست وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و بر روی آیکون منو ضربه بزنید. پس از آن گزینه‌های Settings > Account > Linked Accounts > Facebook را به ترتیب انتخاب کنید و اطلاعات ورود به فیسبوک‌تان را وارد نمایید. در صورت تمایل در این بخش می‌توانید سایر شبکه‌های اجتماعی خود را نیز وارد کنید و به این ترتیب اینستاگرام دیگر شما را به هیچ عنوان با بات‌ها اشتباه نخواهد گرفت.
اینستاگرام

4- حذف برنامه‌های شخص ثالث

روش دیگر برای حل مشکل We restrict certain activity to protect our community این است که تمامی برنامه‌های شخص ثالث مربوط به اینستاگرام نظیر برنامه‌هایی برای جذب فالوور، افزایش ویو استوری، لایک و… را حذف کنید. همچنین بات‌هایی برای لایک کردن، آنفالو و فالو کردن و… را نیز مورد استفاده قرار ندهید.

5- حل مشکل We restrict certain activity to protect our community با تکمیل اطلاعات پروفایل اینستا

از دیگر روش‌های رفع ارور We restrict certain activity می‌توان به تکمیل اطلاعات پروفایل اینستا اشاره کرد. از این رو باید ابتدا وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و بر روی Edit Profile کلیک کنید، تمامی قسمت‌های خالی را پرکنید و در نهایت با گذاشتن عکس پروفایل، گزینه Done را بزنید. به علاوه اگر تا به حال پستی را به اشتراک نگذاشته‌اید، بهتر است پست نیز بگذارید. البته هنگام پست گذاشتن فراموش نکنید هر چیزی که مطابق با قانون اینستاگرام نباشد، سبب بلاک شدن کاربر می‌شود. در برخی اوقات تغییر رمز عبور نیز ممکن است ارور اینستا را برطرف نماید.

لپ تاپ گیمینگ بنر

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از تکنولایف به معرفی روش‌های رفع ارور We restrict certain activity to protect our community اینستا پرداختیم. در صورتی که روش‌های ذکر شده را برای رفع این ارور مورد استفاده قرار داده‌اید، لطفا تجربیات، انتقادات و یا نظرات خود را با ما و دیگر کاربران سایت تکنولایف به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

We restrict certain activity to protect our community چیست؟

چنانچه شما سعی کنید افراد بسیاری را در مدت زمانی کوتاه فالو یا آنفالو کنید با ارور We restrict certain activity در اینستا مواجه خواهید شد. به علاوه این ارور ممکن است هنگامی که شما پست‌های زیادی را با فاصله زمانی کم در اینستا لایک می‌کنید نیز رخ دهد.

چگونه مشکل We restrict certain activity را بر طرف کنیم؟

با به کار گیری 5 روش زیر می‌توانید به‌سادگی مشکل We restrict certain activity را برطرف کنید.

1. ارسال درخواست به اینستاگرام

2. استفاده از اینترنت دیتا و دستگاهی دیگر

3. لینک کردن اینستاگرام به اکانت فیس‌بوک

4. حذف برنامه‌های شخص ثالث مربوط به اینستاگرام

5. تکمیل اطلاعات پروفایل

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

42 نظر

  1. Hossien

    سلام من چند هفته این اینستاگرام همین ارور میده و چندین دفعه از اینستاگرام درخواست نوشتم و حتی دیتا اینستاگرام پاک کردم درست نشد و از هیچ اپلیکیشن و نرم افزار های مثل اینستا آنفالو و ربات خرید فالوور فیک، لایک کامنت فیک استفاده نمیکنم و هنوز این مشکل موقع فالوو کردن دارم

    1. mhrdd.1927

      پاسخ به Hossien

      سلام من پیج اینستا م به مشکل خورد و مجبور شدم پاکش کنم میخام گذارش رو دوباره برگردانمذ
  2. سام

    حساب منم همینطور شد اپ اینستا رو حذف و دوباره نصب کردم درست شد.

    1. گندم بابا

      پاسخ به سام

      سلام پیج منم از متا قفل شده چیکار باید بکنم
  3. سارا

    سلام.تعداد فالورهای من 4هزار تا هستش و چند وقت پیش مجبور شدم همه فالوینگ هام که 80 نفر بودن حذفشون کنم الان که اون 80 نفر رو حذف کردم و میخوام کسی رو فالو کنم نمیشه و همچین اروری میده
    you can’t follow accounts right now-we restrict certain activity to protect our community
    با این روشهایی که شما زحمت کشیدین گفتن اصلا درست نشد برای من.باید چیکار کنم؟؟؟؟یعنی اگه صبر کنم بعدا خودش درست میشه یا نه همینطوری می مونه؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سارا

      سلام وقت بخیر اون ۸۰ تا رو همزمان آنفالو کردید؟
  4. سمیه

    من تعداد فالورهام ۸۵ هست
    تعداد کمی هم لایک کردم
    پست های کمی هم گذاشتم پس چرا وقتی بکسی درخواست میدهم ارور we restrict certain activity to protect our community می اید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سمیه

      سلام وقت خوش گاهی به دلیل اتصال با وی پی ان های محتلف هست که باعث میشه اینستاگرام مشکوک بشه
      1. نادر

        پاسخ به احسان نیک پی

        اره دقیقا بحث وی پی آن هستش خوب باید چیکار کنیم بدون وی پی آن ام نمیشه
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به نادر

          راه خاصی نداره در صورت امکان از وی پی ان آی پی یکسان استفاده کنید
          1. نادر بدشانس

            پاسخ به احسان نیک پی

            شرمنده من مزاحم شدم نوشتید از ای پی های یکسان منظورتون چیه متوجه نشدم و اینکه من گوشی ایفون فایو دارم و ورژن م دوازده هستش چه فیلتر شکنی اون حالتی که دارید میگن رو داره و مسله بعدی همه ی راه کارها رو انجام دادم هنوز نمیتونم کسی رو فالو کنم بالاخره مشخص نیست من تا کی اینطوری خواهم بود حالا بعد یکماه فرض مثال از این حالت امدم بیرون دوباره با فیلتر شکن برم که مجبورم برم باز دوباره این پیغام مسخره میاد و بلاک میشم اصلا عجیبه اصلا بیرون نمیاد از این وضعیت میترسم دو روز دیگه پیام تو دایرکت دادنمم بلاک بشه پیام نتونم بدم اوضاع خیلی خرابه یک راهنمایی مشتی و باحال و با عشق بهم بدین دمتون گرم
            1. احسان نیک پی

              پاسخ به نادر بدشانس

              سلام وقت بخیر اکثر فیلترشکن‌ها هر بار با یه آی‌ پی به یک کشور وصل میشن و این اینستاگرام رو حساس می‌کنه میتونید فیلترشکن‌هایی با آی پی ثابت خریداری کنید
  5. مجید

    سلام وقت بخیر
    گزینه کپی کردن از پست های اینستا برام حذف شده دستم خورده روی ضربدر و حذف شده ، چگونه میتونم برگردونمش ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مجید

      سلام وقت بخیر کپی کردن منظورتون چی هست؟
  6. آیلیز

    سلام من بیزنس اکانت دارم این مشکل چند روزه منو کلافه کرده راه های مختلفی تست کردم درست نشده ضمنا وقتی error واسه من میاد ادامه ارور … tell us رو نمینوسه که منم مشکل رو ریپورت کنم از قسمت help هم چند بار پیام فرستادم حل نشده لطفا راهنمایی کنید

    1. Mari

      پاسخ به آیلیز

      سلام اکانتم درست کردم همه روش ها هم امتحان کردم حتی فالو هم نمیکنم اما سه روز شده هنوز بلاک هستم حتی اینستاگرام را حذف کردم دوباره نصب کردم چی کار کنم ذیگه
      1. مهدی

        پاسخ به Mari

        رمز پیجتو عوض ببین شاید درست شه
  7. صدری

    ممنونم خیلی کارآمد بود❤

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به صدری

      خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده 🌱
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%b1-we-restrict-certain-activity-to-protect-our-community-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads