داغ‌ترین‌ها
آیفون 13 پرو مکس اپل واچ اسپیکر لیتو بهترین بازی ps4 بهترین بازی های اندروید شارژر ایفون صندلی گیمینگ قیمت روز گوشی لپ تاپ گیمینگ هدفون گیمینگ

دلایل وصل نشدن گوشی به اینترنت سیم کارت همراه اول و راهکارهای آن

You are currently viewing دلایل وصل نشدن گوشی به اینترنت سیم کارت همراه اول و راهکارهای آن

یکی از اپراتورهای برتر موبایل در کشور را می‌توان همراه اول معرفی کرد. کاربران زیادی در سراسر کشور به عنوان مشترکین همراه اول شناخته می‌شوند و خدمات مهم اینترنت تلفن همراه را از آن دریافت می‌کنند. یکی از مشکلاتی که گاهی وقت‌ها کاربران همراه اول روی گوشی‌های هوشمند تجربه می‌کنند، عدم اتصال و دریافت اینترنت از اپراتور همراه اول است. در این مقاله قصد داریم دلایل وصل نشدن اینترنت همراه اول و تنظیمات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهیم. به این موضوع هم توجه داشته باشید که برای داشتن اینترنت سریعتر در آینده نزدیک می‌توانید جدیدترین گوشی های 5G را از سایت تکنولایف خریداری کنید.

دلایل وصل نشدن اینترنت همراه اول

در صورتی که شما با مشکل وصل نشدن اینترنت گوشی موبایل روی شبکه همراه اول دست و پنجه نرم می‌کنید، بهتر است روش‌های زیر را برای رفع مشکل مورد بررسی قرار دهید.

بررسی وضعیت تعرفه اینترنت

قبل از آن که بخواهید وارد بحث تنظیمات پیرامون نرم افزار شوید، بهتر است به مراکز مجاز خدمات همراه اول مراجعه کرده یا از طریق کد USSD، اعتبار حساب اینترنت خود را بررسی کنید. هنگامی که تعرفه اینترنت شما به اتمام رسیده باشد، احتمالا قطعی اینترنت را روی گوشی همراه تجربه خواهید کرد. در صورتی که تعرفه اینترنت همراه اول به اتمام رسیده باشد، امکان تمدید و خرید طرح‌های جدید به راحتی وجود خواهد داشت، اما اگر از موجود بودن تعرفه اینترنت خود اطمینان دارید، مراحل بعد را مورد بررسی قرار دهید.

راه‌اندازی مجدد گوشی موبایل

در صورتی که با قطعی اینترنت همراه اول در گوشی هوشمند مواجه شدید، بهتر است در سریع‌ترین زمان ممکن، راه‌اندازی مجدد دستگاه (Reset) را انجام دهید. معمولا ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای رفع مشکل قطع شدن اینترنت گوشی موبایل را می‌توان ریست دستگاه عنوان کرد. هنگامی که گوشی موبایل روشن شود، شبکه اینترنت هم مجددا تنظیم خواهد شد.

ریستارت گوشی

خاموش و روشن کردن اینترنت موبایل

یکی دیگر از ابتدایی‌ترین اقداماتی که باید هنگام قطع شدن اینترنت همراه اول یا گوشی هوشمند انجام دهید، خاموش و روشن کردن دیتای موبایل است. برای انجام این کار باید انگشت خود را از سمت بالای نمایشگر به سمت پایین بکشید تا منوی موردنظرتان، نمایش داده شود. در ادامه کار می‌توانید با انتخاب آیکون دیتای موبایل، خاموش و روشن کردن اینترنت را انجام دهید. در صورتی که انجام این کار موجب بازگردانی شرایط اینترنت به حالت عادی نشد، مراحل بعدی را دنبال کنید.

 

حجم اینترنت موبایل خود را مدیریت کنید:

نرم افزار محدود کننده مصرف اینترنت اندروید

 

خاموش کردن وای فای

یکی دیگر از مواردی که ممکن است روی قطع اینترنت همراه تاثیرگذار باشد، روشن بودن وای فای است. همانطور که می‌دانید، روشن بودن وای فای می‌تواند موجب بروز اختلال هنگام متصل شدن به شبکه اینترنت همراه اول شود. شما می‌توانید به راحتی وارد تنظیمات شده و از بخش اتصالات (Connections)، گزینه وای فای (Wi-Fi) را انتخاب کرده و خاموش کنید. همچنین روش ساده‌تری برای انجام این کار وجود دارد؛ شما می‌توانید انگشت خود را از بالای صفحه نمایش به پایین بکشید تا منوی مربوطه بازگشایی شود و در ادامه روی نماد وای فای ضربه بزنید. این روش را می‌توان به عنوان یکی از تنظیمات اینترنت همراه اول سامسونگ و برقراری ارتباط آن به حساب آورد.

خاموش کردن وای فای

حالت پرواز

فعال کردن حالت پرواز (Flight Mode)

یکی دیگر از روش‌های بررسی و رفع مشکل اینترنت همراه اول، فعال کردن حالت پرواز است. هنگامی که حالت پرواز گوشی هوشمند خود را فعال کنید، ارتباط گوشی با شبکه‌های موبایل به صورت کامل قطع خواهد شد؛ این اقدام همانند یک راه‌اندازی مجدد شبکه به حساب می‌آید. پس از گذشت چند ثانیه می‌توانید حالت پرواز را غیرفعال کنید تا بدین ترتیب، شرایط به حالت طبیعی بازگردد. پس از انجام این کار و شبکه‌یابی مجدد گوشی هوشمند، مشکل قطعی اینترنت هم باید حل شود و در غیر این صورت، مراحل بعدی را مورد بررسی قرار دهید.

 

حتما باید بدانید: اینترنت نامحدود همراه اول

 

شبکه‌یابی

در ابتدا باید وارد تنظیمات شده و بخش اتصالات (Connections) را انتخاب کنید. در ادامه کار گزینه شبکه‌های موبایل (Mobile Networks) را انتخاب کرده و با ضربه زدن روی شبکه اپراتورها (Network Operators)، شبکه‌یابی را انجام دهید.

یافتن شبکه

تنظیم مجدد APN

ارتباط میان گوشی هوشمند و اینترنت از طریق APN برقرار می‌شود و بروز اخلال در آن را می‌توان به عنوان یکی از دلایل قطع اینترنت همراه اول روی اسمارتفون‌ها به حساب آورد. شما می‌توانید برای رفع مشکل قطع شدن اینترنت، تنظیمات مربوط به APN را مجددا تغییر کنید.

برای انجام این کار وارد تنظیمات شوید و از بخش سیم کارت‌ها و شبکه‌های موبایل، اپراتور همراه اول را انتخاب کرده تا بتوانید وارد بخش APN یا همان Access Point Names شوید. در این بخش یک فهرست از اسامی APN را مشاهده خواهید کرد؛ در ادامه باید روی گزینه راه‌اندازی مجدد (Reset) ضربه بزنید. با انجام این کار، کلیه تنظیمات مجددا راه‌اندازی خواهند شد و می‌توانید وضعیت اینترنت خود را بررسی کنید.

فراموش نکنید که شما باید در مراحل ذکرشده، نماد موجود در کنار APN را هم انتخاب کرده و روی گزینه Edit Access Point ضربه بزنید تا بدین ترتیب، امکان تنظیم پروتکل APN روی iPv4/IPv6 فراهم شود. با انجام این کار و ذخیره‌سازی تغییرات انجام شده، می‌توانید وضعیت اینترنت همراه اول خود را مورد بررسی قرار دهید.

تنظیمات اینترنت همراه اول

لازم به ذکر است تنظیمات خاصی برای اینترنت همراه اول وجود دارد که در صورت قطع بودن آن، می‌توانید مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

  • وارد منوی تنظیمات (Settings) شوید.
  • گزینه Cellular را انتخاب کنید.
  • در ادامه کار باید وارد بخش Cellular Data Options شوید.
  • پس از آن باید گزینه Cellular Data Network را انتخاب کنید.
  • مقدار APN را روی mcinet قرار داده و بخش‌های نام کاربری (UserName) و پسورد (Password) را به صورت خالی قرار دهید.

شما با انجام مراحل بالا می‌توانید تنظیمات مخصوص اینترنت همراه اول را انجام دهید. در حقیقت انجام این کار می‌تواند پاسخی برای سوال چرا اینترنت همراه اول وصل نمیشه به حساب آید. توجه داشته باشید که کد قطع شدن اینترنت همراه اول فقط به منظور جلوگیری از تمدید مجدد یا مسائل پیرامون آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شما باید در صورت قطع بودن اینترنت همراه اول ، روش‌های مختلف ذکرشده در مقاله را مورد بررسی قرار دهید.

 

 

تنظیم حالت شبکه (3G، 4G و …)

یکی دیگر از دلایل قطع شدن اینترنت همراه اول را می‌توان تغییر حالت شبکه در گوشی‌های هوشمند عنوان کرد. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد که شبکه گوشی در حالت 2G قرار گرفته باشد و شما از بروز چنین مشکلی غفلت کنید.

برای تنظیم مجدد حالت شبکه باید وارد تنظیمات (Settings) شوید. در ادامه باید روی اتصالات (Connections) کلیک کرده تا بتوانید گزینه شبکه‌های موبایل (Mobile Networks) را انتخاب کنید. زمانی که وارد این بخش شوید، حالت شبکه سیم کارت همراه اول خود را مشاهده خواهید کرد و با انتخاب آن، باید حالت شبکه را روی بالاترین سطح پشتیبانی که در حال حاضر 4G است، تنظیم کنید. البته این مسئله به قابلیت گوشی هوشمند شما بستگی دارد؛ به عنوان مثال، این امکان وجود دارد گوشی هوشمند شما از شبکه 4G پشتیبانی نکند که در این حالت، شبکه 3G را خواهید دید و باید از آن به عنوان بالاترین سطح شبکه اینترنت خود استفاده کنید.

شبکه های در دسترس موبایل

رفع محدودیت مصرف اینترنت موبایل

یکی دیگر از دلایل قطع شدن اینترنت موبایل را می‌توان وجود محدودیت‌های احتمالی در مصرف داده همراه عنوان کرد. به عنوان مثال، این احتمال وجود دارد که دستگاه به صورت خودکار پس از مصرف حجم مشخصی از دیتا، اتصال را قطع کند. شما برای رفع این مشکل باید مطابق با مراحل زیر عمل کنید:

  • وارد تنظیمات شوید و گزینه اتصالات (Connections) را انتخاب کنید.
  • در ادامه گزینه دیتای استفاده شده (Data Usage) را انتخاب کنید.
  • در این بخش گزینه دیتای استفاده شده موبایل (Mobile Data Usage) را انتخاب کنید.
  • در قسمت بعد شاهد گزینه تنظیمات جدیدی خواهید بود که با انتخاب آن، امکان تنظیم و رفع محدودیت (Set Data Limit) وجود خواهد داشت.

توصیه می‌کنیم که یک عدد بسیار بالایی را به عنوان سقف مصرف اینترنت موبایل در نظر گرفته و تنظیم کنید تا شاهد بروز مجدد مشکل، نباشید.

 

 

آپدیت گوشی موبایل

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در وصل نشدن اینترنت گوشی هوشمند شما موثر باشد، عدم انجام بروزرسانی‌های گوشی هوشمند است. همواره شرکت‌های سامسونگ، شیائومی و سایر کمپانی‌های فعال در زمینه تولید اسمارتفون اقدام به انتشار فایل‌های بروزرسانی خواهند کرد که تاثیر زیادی هم در بهبود عملکرد دستگاه خواهد داشت.

شما می‌توانید برای بررسی وضعیت بروزرسانی گوشی هوشمند خود، وارد تنظیمات شوید و از بخش آپدیت دستگاه (Software Update)، فایل‌های احتمالی بروزرسانی را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که بهتر است همواره بروزرسانی‌ها را با استفاده از وای فای انجام دهید. همچنین شارژ گوشی خود را برای انجام بروزرسانی به بالای 50 درصد برسانید تا در طول انجام کار با مشکل خاموشی دستگاه مواجه نشوید؛ خاموش شدن دستگاه هنگام انجام بروزرسانی، ممکن است موجب بروز مشکلات و دردسرهایی شود.

بازیابی تنظیمات کارخانه (Reset Factory)

در صورتی که کلیه روش‌های ذکرشده به منظور رفع مشکل عدم برقراری ارتباط اینترنت همراه اول با گوشی هوشمند را انجام دادید و نتیجه مثبت حاصل نشد، بهتر است به عنوان آخرین راه‌کار، ریست فکتوری را انجام دهید. توجه داشته باشید که با انجام ریست فکتوری، کلیه اطلاعات دستگاه هم از بین خواهد برد؛ ما توصیه می‌کنیم که قبل از بازیابی تنظیمات کارخانه از کلیه اطلاعات موردنیازتان، بکاپ تهیه کنید.

برای انجام ریست فکتوری کافی‌ست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات (Settings) شوید.
  • در ادامه باید به قسمت پایین صفحه رفته و گزینه General Management را انتخاب کنید.
  • گزینه راه‌اندازی مجدد (Reset) را انتخاب کنید.
  • پس از آن روی گزینه بازیابی تنظیمات کارخانه (Factory Data Reset) ضربه بزنید.
  • به سمت پایین صفحه حرکت کرده و مجددا گزینه راه‌اندازی مجدد (Reset) را انتخاب کنید.
  • پس از آن با صفحه جدیدی مواجه خواهید شد که اطلاعات مربوط به رمز عبور یا آدرس جیمیل شما را درخواست می‌کند؛ اطلاعات موردنیاز را وارد کرده تا مراحل تکمیل شود.
  • در ادامه باید گزینه حذف تمام اطلاعات (Delete All) را انتخاب کنید.

هم اکنون گوشی وارد فرایند ریست فکتوری خواهد شد و بدین ترتیب، باید منتظر بمانید تا دستگاه روشن شود و وضعیت اینترنت را مجددا مورد بررسی قرار دهید.

جمع‌بندی

قطع شدن اینترنت همراه اول به عنوان یکی از اپراتورهای مشهور کشور، تابع شرایط و دلایل خاص بوده که در این مقاله سعی شد به آن‌ها پرداخته شود. روش‌های ذکرشده از مهم‌ترین روش‌ها برای رفع خطاهای احتمالی گوشی‌های هوشمند پیرامون قطعی اینترنت به حساب می‌آیند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط، مراحل ذکرشده را به منظور رفع مشکل دنبال کنید. اگر قصد خرید گوشی دارید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را از تکنولایف خریداری کنید.

برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید
[تعداد امتیازات: 77 امتیاز میانگین: 3.2]

دیدگاهتان را بنویسید

این پست دارای 55 نظر است

  1. ماهان

    سلام من اینترنت روشن میکنم ارور ورود به سیستم شبکه را می ده

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      با اپراتور خودتون تماس بگیرید
      موفق باشید

  2. پوریا

    سلام من اینترنت زدم فقط واتساپ میاد بالا اینستاگرام یا گوگل نمیاد بالا مشکل چیه!؟؟!؟!؟!؟

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      تنظیمات اینترنت گوشی صحیح نیست
      از اپراتور خودتون کمک بگیرید
      موفق باشید

    2. مهدی

      سلام به احتمال زیاد سرویس بومینو رو فعال کردید. با شماره گیری *۱٠٠*۱۴#غیرفعال میشه

  3. وحید

    سلام گوشی من با نت ایرانسل خوب کار میکنه ولی با نت همراه اول برخی سایت ها را باز نمیکنه. امکان داره راهنمایی بفرمائید. اکثرا راه های شما را هم انجام داده ام ولی باز کار نمی کنه

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      فکر می‌کنم تنظیمات خط درست نباشه
      از اپراتور خط کمک بگیرید
      پاینده باشید

  4. OMID

    سلام ببخشید یه سوال داشتم ماحم یه خونه ای داشتیم بد کپ کرديم دوباره درستش کرديم الان همراه اول خوب کار نمی کنه منظورم اینه 4g دیگه نمی شه ولی ايرانسل خوب کار می کنه ولی قبل از کپ کردن خونه حر دو خط 4g میشودند

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      متوجه منظورتون نشدم؟

  5. امیر

    سلام وقتتون بخیر
    من ۳ گیگ اینترنت هدیه دارم ولی وقتی کد رو میزنم
    این پیغام میاد
    مشترک گرامى خط شما نرمال نميباشد، لطفا پس از اقدام به تغيير وضعيت خط خود به وضعيت نرمال با شماره گيرى کد *10*324*1# از بسته اينترنت هديه 1 روزه 3 گيگابايت بهره مند شويد.

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      با اپراتور خودتون تماس بگیرید
      موفق باشید

  6. یاسمین

    سلام من اولین بار واسه سیم کارت همراه اولم بسته اینترنتی خریدم وبعدازاون هم 4گیگ نت خانواده دادن نت روکه باز کردم واسه واتساپ کارمیکنه ولی واسه گوگل وبقیه برنامه هاکارنمیکنه ،نمیدونم چیکارکنم

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      تنظیمات اینترنت خط درست نیست
      از اپراتور خودتون تنظیمات اینترنت دریافت کنید
      موفق باشید

  7. شاهین امین پور

    سلام وقت بخیر گوشی من A20e هستش من‌وقتی سیم دو رو روشن میکنم اینترنت سیم یک گوشیم خیلی کند میشه میشه راهنمایی کنید؟

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      فکر نمی‌کنم راهی داشته باشه
      چون شاید یکی از خط‌ها اختلال ایجاد می‌کنه برای خط دیگه
      موفق باشید

  8. مانی امین ۰۹۰۱۷۵۳۸۶۲۴

    با سلام
    مشکل من اینه که بسته دارم گوشیم هم a21s هستش از دیشب تا حالا نتم رو که روشن میکنم علامت 4g میاد اما هیچی رو باز نمیکنه رفتم توی نتورکس مود گزاشتمش روی 3g/2g auto نت باز میکنه اما با سرعت کم یا همون 3g تورو خدا بگید چیوار کنم هر سیمکارتی هم میزارم همینجوریه هیچ فرقی نمیکنه

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت شما بخیر
      تنظیمات اینترنت خط درست نیست
      از اپراتور خودتون تنظیمات اینترنت دریافت کنید
      پیروز باشید

  9. Abolfzl

    سلام من همه کار هارو که گفتید کردم اما بازم گو شیم اینترنتش کار نمیکنه و هم نت دارم و هم پیام که میگه ورود یه سیتم هم نرفته و هم سیم کارتم همراه اول چه کنم؟حتا گوشیم هم تنظیمات کارخانه کردم

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      تنظیمات اینترنت رو تنظیم کردید؟

  10. saadi

    چرا اینترنتم داخلی شده

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      یک بار گوشی رو به روی حالت پرواز قرار داده و سپس خارج کنید
      موفق باشید

  11. hana

    سلام من بسته همراه اول گرفتم اما بسته من فقط داخلی باز میکنه نمیتونم گوگل سرچ کنم لطفا راهنمایی کنین ..سپاس فراوان

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      تنظیمات اینترنت گوشیتون درست نیست
      تنظیمات رو از سایت اپراتور خودتون دریافت کنید مشکل حل میشه
      موفق باشید

  12. مرتضی

    سلام خوبین
    من اینترنت همراه اول خریدم اس ام اس بسته هم اومده ولی داده رو باز میکنم به اینترنت وصل نمیشه
    کوشیم ایفون هست

    1. امیرحسین کنزق

      سلام. همه تنظیمات لازم رو انجام دادید؟

  13. sina

    سلام من APN رو ریست کردم ولی الان دیگه دستی هم نمیتونم APN رو وارد کنم

  14. mahsa

    سلام روز بخیر نت همراه اول من از صبح تا حالا قطع شده هرکاری میکنم وصل نمیشه کمکم کنید باید چیکار کنم؟

    1. امیرحسین کنزق

      موبایلتون چیه؟
      ریست کردید یا نه؟
      بهتره که با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرید

  15. تالکین

    سلام حجم دیتای من پرشده و هرچی پاک میکنم مشکلم حل نمیشه و اینترنتم قطع شده باید چیکار کنم؟

    1. امیرحسین کنزق

      سقف مصرفتون رو بالا ببرید

  16. رضا

    سلام من چرا وقتی میرم داخل پابجی موبایل اینترنتم خود به خود E میاره اما وقتی از بازی میام بیرون زود میشه 4.5G میشه جواب بدین

    1. احسان نیک پی

      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر
      دلیل منطقی برای این موضوع وجود نداره، مگر این که در تنظیمات خود بازی گزینه‌ای رو تغییر داده باشید
      اگر فقط حین اجرای اون بازی این اتفاق رخ میده قطعا مربوط به تنظیمات بازی یا تنظیمات اینترنت گوشی برای اون بازی هست
      یه نگاهی هم به تنظیمات اون بازی تو گوشیتون و بخش اینترنت بندازید
      موفق باشید

  17. زهرا

    سلام وقتتون بخیرمن نتم بیرون می رم خوبه عالیه سرعتش بعد توی خونه میام ن ب خطم پیامک میاد ن نتم وصل میشه همراه اوله نتم میشع کمکم کنید کارم گیرع

    1. احسان نیک پی

      با عرض سلام و عرض ادب
      اینترنت همراه بسته به دکل‌های مخابراتی که در اطراف خونه شما هست میتونه سرعتش کم و زیاد بشه
      یعنی بیرون از خونه ممکن شما به این دکل‌ها نزدیک باشید ولی خونتون از این دکل‌ها دور باشه
      برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنیم با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرید و عنوان کنید که در محل زندگیتون سرویس‌ها خوب کار نمی‌کنن
      پیروز باشید

  18. احمد

    چرا اینترنت همراه اول کارنمیکنه

  19. علی خلیلی سامانی

    سلام من اینترنت استفاده میکردم و هیچ مشکلی نبود الان دو هفته ای میشه که کلا اینترنت من قطع شده با اینکه بسته هم خریدم و داشتم. اون بالا علامت 4G هم میادا اما هیچ جایی وصل نمیشه که برم هر کدوم از خطای همراه اولم میذارم روی گوشیم اونام همینجورن ـ اما سیم کارت دومی ایرانسل کار میکنه اما تمام سیم کارت های همراه اول هر کدوما میذارم همه دو هفته ای میشه قطع شدن و وصل نمیشن میشه راهنمایی کنید ممنون 🙏🙏🙏

    1. مرادی

      سلام مشکلتون حل شد؟؟؟

    2. محمد.Hk

      منم دقیقا همین مشکل رو دارم اگه مشکل شما حل شد راه حلش رو به منم بگید ممنون میشم

    3. ایمان

      منم حدود دو ماهه تبدیل به دایمی کردم ولی نت قطع شده بسته هم گرفتم ولی هیچی عوض نشد!!

      1. مهدی بانویی

        سلام و عرض ادب
        دقیقا همین مشکل برام بوجود آمد هرکاری کردم جواب نداد بعد تماس گرفتم با همراه اول گفتش بسته آموزش فعال بود بعد اونو غیر فعال کرد اوکه شد

      2. احسان نیک پی

        سلام و عرض ادب
        این مشکل مربوط به اپراتور هست و نه گوشی شما
        به همین جهت با اپراتور تماس بگیرید و مشکل رو عنوان کنید تا براتون پیگری کنن
        موفق باشید

    4. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      با اپراتور تماس بگیرید و مشکل رو عنوان کنید
      ولی ممکن ریسیت کردن تنظیمات اینترنت براتون مفید واقع بشه
      همچنین نهایتا ممکن یکی از اسلایدهای گوشیتون با مشکل مواجه شده باشه

    5. مانی امین ۰۹۰۱۷۵۳۸۶۲۴

      منم همین مشکل رو دارم گوشیمو فلش کردم تنظیماتم هم ریست کردم درست نشد

  20. عرشیا

    سلام من نمیدونم چرا اینترنتم داخلی شده فقط؟!!!
    همه کارارو کردم بازم درس نشد.
    میشه بگید چی کنم؟!!
    مشکل بسته ایی هم که گرفتم نیست:/

    1. آرتین نیازی

      ببخشید من تازه که میخوام اینترنت یا اینترنت خط وصل کنم کار نمیکنه بعد حالت هواپیما را روشن و خاموش میکنم تا راه بیفته می تونید راهکار دائمی بدید ممنون میشم

      1. JAMSHID

        سلام من اینترنت استفاده میکردم و هیچ مشکلی نبود الان دو هفته ای میشه که کلا اینترنت من قطع شده با اینکه بسته هم خریدم و داشتم. اون بالا علامت 4G هم میادا اما هیچ جایی وصل نمیشه که برم هر کدوم از خطای همراه اولم میذارم روی گوشیم اونام همینجورن ـ اما سیم کارت دومی ایرانسل کار میکنه اما تمام سیم کارت های همراه اول هر کدوما میذارم همه دو هفته ای میشه قطع شدن و وصل نمیشن میشه راهنمایی کنید ممنون 🙏🙏🙏

        1. علیرضا

          سلام خسته نباشی
          من بعد اینکه سیمکارتامو از گوشی دراوردم دیگه اینترنت همراه اولم کار نکردعلامتشم4Gهم با اعتبار هم با بسته

      2. احسان نیک پی

        سلام وقت بخیر
        یک بار تنظیمات اینترنت گوشی خودتون را ریسیت کنید احتمالا مشکل به طور کلی رفع خواهد شد
        توجه داشته باشید که بعد ریسیت کردن تنظیمات اینترنت باید مجدد تنظیمات اتصال به اینترنت رو وارد کنید
        موفق باشید

    2. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بخیر
      مشکل رو با پشتیبانی اپراتور خودتون مطرح کنید تا براتون پیگری کنن

  21. حمید

    عالی بود
    مشکل گوشی ما با ریست کردن
    APN
    حل شد

    1. احسان نیک پی

      سلام
      خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده
      پاینده باشید

  22. Fatemeh Hosseini

    سلام وقت بخیر
    پیرو تمام راه حل ها که ارائه داده بودید باز هم مشکل بنده حل نشد … همزمان بسته صبحگاهی و عادی و یک بسته رایگان برام فعال بوده ولی الان هیچ‌کدام از آنها کار نمی‌کنند

    اگر باز راه حلی دارید لطفا ارائه دهید
    سپاس

    1. احسان نیک پی

      سلام
      وقت بر شما خوش
      دوست عزیر باید با همراه اول تماس بگیرید و مشکل رو با پشتیبانی در میون بذارید؛ چرا که اون‌ها مستقیما دسترسی دارند و می‌تونن مشکل شما را به راحتی با قطع یا وصل کردن یکی از قابلیت‌ها حل کنن
      در پناه خدا سلامت باشید

  23. از مطرح نمودن راهکارهای بسیار مفید و مشکل گشا در این برنامه از شما وتمامی کسانیکه در این رابطه تلاش نموده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم و درآینده
    افقهای بسیار روشنی را برایتان آرزومندم .

    1. میلاد شیری

      سلام وقت بخیر
      ممنون از همراهی شما نظر لطفتونه ?