داغ ترین ها :
رندرهای گلکسی تب A8 2021 سامسونگ لو رفت

رندرهای گلکسی تب A8 2021 سامسونگ لو رفت

در دنیای تبلت‌های اندرویدی، سامسونگ نقش پررنگی را ایفا می‌کند. این شرکت تبلت‌های مختلفی راهی بازار کرده و به نظر هم می‌رسد که در آینده شاهد یک تبلت دیگر از این شرکت خواهیم بود. امروز تصاویری از رندرهای گلکسی تب A8 2021 منتشر شده که ظاهر نهایی این محصول را نشان می‌دهند. در ادامه می‌توانید رندرهای تبلت گلکسی A8 2021 سامسونگ را مشاهده کنید.

 

از طریق لینک زیر مشخصات و قیمت تبلت های سامسونگ موجود در فروشگاه تکنولایف را بررسی کنید:

تبلت سامسونگ

 

رندرهای گلکسی A8 2021 را ببینید

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی تب A8 2021 جایگزین تبلت گلکسی تب A7 در اندازه ۱۰.۴ اینچ می‌شود. این تبلت جدید سامسونگ صفحه نمایشی ۱۰.۴ اینچی LCD دارد که وضوح تصویر FullHD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. شایعات می‌گویند که این تبلت بدنه‌ای آلومینیومی دارد و در ابعاد ۲۴۶.۷ در ۱۶۱.۸ در ۶.۹ میلی‌متر ساخته می‌شود. حتی به نظر می‌رسد که سامسونگ یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در پشت این تبلت قرار داده است.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توانیم به داشتن چهار بلندگو اشاره کنیم. همچنین این تبلت از جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد و پورت USB-C هم دارد. شایعات می‌گویند که این تبلت جدید سامسونگ هم مدل وای-فای و هم مدل LTE خواهد داشت. هنوز مشخصات بیشتری از این تبلت منتشر نشده و باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم.

در رندرهای گلکسی تب A8 2021 مشخص شده که صفحه نمایش این تبلت حاشیه‌های نسبتا زیادی دارد. همچنین می‌توان متوجه شد که لبه‌های گردی برای این تبلت در نظر گرفته شده است. اگر تبلت را به صورت افقی در دست بگیرید که دوربین جلو روی لبه بالای گوشی قرار بگیرید، متوجه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور روی لبه بالای تبلت خواهید شد.

تبلت a8 2021 سامسونگ

 

به نظرمی‌رسد که با محصولی نسبتا خوش قیمت و مناسب برای فعالیت‌های روزانه و آموزشی مواجه باشیم. احتمالا تا مدتی دیگر اطلاعات بیشتری از این تبلت منتشر خواهد شد.

 

آخرین اخبار و شایعات مرتبط با محصولات سامسونگ:

گوشی گلکسی A73 با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a8-a8-2021/
ads
ads