داغ ترین ها :
گوشی A13 5G در رندرهای جدید درخشید

گوشی A13 5G در رندرهای جدید درخشید

بنابر شایعات گوشی A13 5G مقرون به صرفه‌ترین گوشی این شرکت با قابلیت 5G خواهد بود که ظاهرا در ابتدای سال آینده عرضه می‌شود. تاکنون اطلاعات ما از این گوشی منحصر به همین جزییات بود اما به لطف اطلاعاتی که از OnLeaks و Zouton داریم، اکنون می‌توانیم در رندرهای A13 5G جزییات این دستگاه را نیز مشاهده کنیم.

شایعات قبلی عنوان کرده بود که ممکن است بدنه این گوشی از پلاستیک باشد. با توجه به اینکه این گوشی عنوان مقرون به صرفه‌ترین را یدک می‌کشد این موضوع چیز عجیبی نیست. نکته جالب این است که در رندرهای منتشر شده، هیچ نقصی در دوربین وجود ندارد. همه سنسورها به طور مستقل از یکدیگر قرار گرفته و ظاهری متمایزتر ایجاد می‌کنند.

گوشی A13 5G بر طبق شایعات دارای پنل 6.48 اینچی IPS LCD است. علاوه بر این بد نیست بدانیم که این گوشی به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز شده است. رندرهایی که نمای کناری گوشی را نشان می‌دهد این موضوع را به آسانی نشان می‌دهد. خبر خوب این است که صفحه نمایش وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت گوشی های سامسونگ

 

سایر مشخصات Galaxy A13 5G احتمالا شامل تراشه Dimensity 700، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/2.0 ، دوربین دوم فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با f/2.2 و دوربین سوم با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. همه این ویژگی‌ها باهم در گوشی A13 5G از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (شارژ ۲۵ واتی) تغذیه می‌کنند و در مدل‌هایی راهی بازار می‌شود که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند.

این گوشی در Geekbench با شماره مدل SM-A136U مشاهده شد. کارت امتیازی آن نشان می‌دهد که گوشی A13 5G  توانسته امتیاز ۴۶۵ را در حالت تک هسته‌ای و امتیاز  ۱۱۰۶ را در حالت چند هسته‌ای به‌دست بیاورد. این گوشی مجهز به تراشه ARM MT6833V معروف به MediaTek Dimensity 700 است و از سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این دستگاه در ایالات متحده و کانادا به قیمت ۲۹۰ دلار به فروش برسد. احتمالا زمان عرضه آن مربوط به ابتدای سال ۲۰۲۲ باشد. رنگ‌های مورد انتظار Galaxy A13 5G سیاه، سفید، قرمز و آبی است. باید منتظر بمانیم تا اطلاعات رسمی بیشتری از این گوشی سامسونگ در دسترس قرار گیرد.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:

گوشی نوت 8 سامسونگ از لیست دریافت آپدیت خارج شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-a13-5g/
ads
ads