داغ ترین ها :
رندرهای جدید اپل واچ سری 7 را ببینید

رندرهای جدید اپل واچ سری 7 را ببینید

شایعات می‌گویند که اپل واچ سری ۷ با تغییرات ظاهری زیادی همراه خواهد بود. تغییراتی که باعث شده این محصول از هم اکنون نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل واچ سری 7 ظاهری مسطح خواهد داشت و به همین دلیل با مدل‌های قبلی تفاوت‌های زیادی دارد. در واقع گفته شده که اپل واچ سری 7 از نظر طراحی ظاهری مانند دیگر محصولات جدید شرکت اپل از جمله آیپد جدید و آیفون 13 خواهد داشت. این محصولات کاملا مسطح طراحی شده‌اند و تنها لبه‌های گردی دارند. حالا این موضوع را در اپل واچ سری 7 هم مشاهده خواهیم کرد. حتی در رندر اپل واچ سری 7 هم می‌توان متوجه این تغییرات جدید شد.

 

برای مشاهده قیمت اپل واچ و خرید آنلاین انواع ساعت هوشمند اپل از سایت تکنولایف دیدن کنید.

 

رندر اپل واچ سری 7

موضوع جالب اینجاست که به نظر می‌رسد اکثر شرکت‌ها به سمت طراحی لبه‌های گرد حرکت کرده‌اند. سامسونگ به شکل خاص از این مدل طراحی استفاده می‌کند و این موضوع را با صفحه نمایش خمیده نشان داده بود. حالا اپل چند سالی می‌شود که برخلاف این روند حرکت کرده و سعی کرده محصولاتی کاملا مسطح راهی بازار کند. البته اپل در زمان آیفون 4 و آیفون 5 هم از این طراحی استفاده کرده بود.

رندر اپل واچ سری 7

رندر اپل واچ سری 7 نشان می‌دهد که این محصول شبیه به آیپد جدید و آیفون 12 است.

در سال ۲۰۱۸ هم آیپد پرو جدید با فریم کاملا مسطح و صفحه نمایشی بزرگ معرفی و راهی بازار شد. آیفون 12 و حتی مک بوک پروهای امسال هم دقیقا از چنین المان‌هایی در زبان طراحی خود استفاده کرده بودند. حالا این موضوع را در طراحی اپل واچ 7 هم خواهیم دید. طراحی مسطح اپل واچ 7 باعث می‌شود که شباهت این محصول به دیگر محصولات اپل بیشتر شود. همچنین باعث خواهد شد که صفحه نمایش بزرگ‌تری روی اپل واچ 7 قرار بگیرد.

اندازه‌های جدید و صفحه نمایش بزرگ‌تر

اپل واچ سری 7 در دو اندازه راهی بازار می‌شود یک اندازه ۴۱ میلی‌متری و یک اندازه ۴۵ میلی‌متری. این مدل‌ها جایگزین مدل‌های فعلی می‌شوند که در اندازه ۴۰ میلی‌متر و ۴۴ میلی‌متر ساخته شده بودند. البته تفاوت یک میلی‌متری شاید اصلا به چشم نیاید، اما باعث می‌شود که اپل واچ سری 7 صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید ساعت هوشمند

 

قیمت اپل واچ سری 7

مدل‌های فعلی اپل واچ با قیمت نزدیک به ۳۹۹ دلار راهی بازار شده بودند و اپل واچ ای سی هم با قیمت ۲۷۹ دلار راهی بازار شد تا افراد بیشتری بتوانند این محصول را خریداری کنند. این احتمال وجود دارد که مدل ۴۱ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ با قیمت ۳۹۹ دلار وارد بازار شود و قطعا قیمت مدل ۴۵ میلی‌متری هم کمی بیشتر خواهد بود.

 

قیمت آی واچ سری ۷

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%b3%d8%b1%db%8c-7/
ads
ads