داغ ترین ها :
اولین رندر وان پلاس ۱۱ لو رفت

اولین رندر وان پلاس ۱۱ لو رفت

انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس ۱۱ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی شد. با این حال امروز اولین رندر وان پلاس ۱۱ فاش شد. رندری که ما را با ظاهر پرچم‌دار جدید وان پلاس آشنا می‌کند.

در رندر وان پلاس ۱۱ به ماژول دایره مانند دوربین پشت اشاره شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی سه دوربین پشت و فلش خواهد داشت.

موضوع دیگری که از رندر وان پلاس ۱۱ مشخص شده خمیده بودن لبه‌های گوشی است. همچنین به نظر می‌رسد که دکمه سایلنت بار دیگر به این گوشی اضافه شده است.

 

لیست قیمت روز و خرید گوشی های وان پلاس را می‌توانید از سایت تکنولایف دنبال کنید.

 

اندازه کامل رندر وان پلاس ۱۱

با توجه به رندر منتشر شده، گوشی وان پلاس ۱۱ در رنگ‌های مشکی و سبز راهی بازار می‌شود. از مشخصات اصلی گوشی وان پلاس ۱۱ می‌توانیم به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر QHD+ اشاره کنیم. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار می‌شود و ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت.

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی وان پلاس ۱۱ از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 راهی بازار می‌شود. دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 هم روی این گوشی قرار گرفته است. دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با حسگر IMX709 که امکان زوم دو برابر دارد هم از دیگر دوربین‌های این گوشی خواهد بود.

گزارش‌های مختلف می‌گویند که گوشی وان پلاس ۱۱ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۰۰ وات راهی بازار می‌شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%db%b1%db%b1/
ads
ads