داغ ترین ها :
رندر گوشی گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس سامسونگ منتشر شد

رندر گوشی گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس سامسونگ منتشر شد

امروز حساب کاربری OnLeaks در توییتر رند گلکسی S22 اولترا را منتشر کرد. با نگاهی به رندر گلکسی S22 اولترا متوجه شباهت این گوشی با گوشی‌های سری نوت می‌شوید. این شباهت بیشتر روی لبه بالا و لبه پایینی که گوشی که خیلی مسطح به نظر می‌رسند، دیده می‌شود. روی لبه پایینی گوشی S22 ultra هم محل قرار گرفتن قلم را مشاهده می‌کنید. همچنین صفحه نمایش بسیار بزرگ و کم حاشیه‌ای هم روی این گوشی قرار گرفته است.

 

رندر گلکسی S22 اولترا به قلم اشاره می‌کند

ماژول دوربین گلکسی S22 اولترا هم نظر خیلی‌ها را به سمت خود جلب کرده است. ماژول دوربین نزدیک به ماژول دوربین گلکسی S21 اولترا طراحی شده و ظاهری شبیه به حرف P دارد. دوربین جلو هم به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش دیده می‌شود.

شایعات می‌گویند که گلکسی S22 اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. احتمالا سامسونگ برای اینکه بتواند مکان قلم را داخل گوشی قرار دهد، تغییراتی را در ظرفیت باتری ایجاد کرده است.

حساب توییتر OnLeaks اعلام کرده که گوشی گلکسی S22 اولترا از صفحه نمایشی ۶.۸ اینچی خمیده استفاده می‌کند که وضوح تصویر و نرخ نوسازی بالایی دارد. این گوشی در ابعاد ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر ساخته شده و ضخامت آن هم در بیشتر قسمت به ۱۰.۵ میلی‌متری می‌رسد که شامل برآمدگی دوربین پشت می‌شود.

در حالی که در سال ۲۰۲۱ گوشی گلکسی نوت راهی بازار شد، گوشی گلکسی S21 اولترا از قلم پشتیبانی می‌کرد. گوشی گلکسی زد فولد 3 هم از قلم پشتیبانی می‌کند.

رندر گلکسی S22 پلاس

در کنار منتشر شدن رندر گلکسی S22 اولترا ، رندر گلکسی S22 پلاس هم منتشر شد. رندرهای گلکسی S22 پلاس نشان می‌دهند که این گوشی شباهت بسیار زیادی به گلکسی S21 پلاس دارد. دوربین سلفی به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش قرار گرفته و صفحه نمایش هم حاشیه‌های کمی دارد. در پشت گوشی هم ماژول دوربین پشت مشاهده می‌شود که سه دوربین را داخل خود قرار داده است. دوربین‌های به صورت عمودی قرار گرفته‌اند.

این رندرهای گلکسی S22 پلاس، این گوشی را در زنگ سبز زیتونی نشان می‌دهند. دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور روی گوشی دیده می‌شود. پورت USB-C هم روی لبه پایینی گوشی قرار گرفته و خبری هم از جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا نیست.

البته حساب کاربری OnLeaks می‌گوید که این رندرهای برای گلکسی S22 پلاس نیست و مربوط به گوشی گلکسی S22 پرو می‌شود.  هنوز مشخصات سخت افزاری خاصی درباره این گوشی نمی‌دانیم، اما مشخص شده که در ابعاد ۱۵۷.۴ در ۷۵.۸ در ۷.۶ میلی‌متر ساخته شده و ضخامت آن با در نظر گرفتن ماژول دوربین به ۹.۱ میلی‌متر می‌رسد.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:

گوشی M52 5G سامسونگ معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads