داغ ترین ها :
رنگ‌های مختلف ردمی K50  و مدل صفحه نمایش آن قبل از معرفی رسمی فاش شدند

رنگ‌های مختلف ردمی K50 و مدل صفحه نمایش آن قبل از معرفی رسمی فاش شدند

فکر نمی‌کنم چیز دیگری درباره گوشی‌های درمی K50 باقی مانده باشد که درباره آن صحبت نکرده باشیم و اطلاعاتی درباره آن فاش نشده باشد. بر اساس پوسترهایی که تا امروز از این گوشی‌ها منتشر شده بود، متوجه شده بویم که این گوشی‌ها حداقل یک رنگ مشکی خواهند داشت. امروز اطلاعات بیشتری از رنگ‌های مختلف ردمی K50 داریم. بد نیست بار دیگر به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۲۶ اسفند ماه معرفی می‌شوند.

 

آخرین موجودی بازار از موبایل های شیائومی را بررسی کنید: قیمت گوشی شیائومی

 

البته که گوشی‌های هوشمند معمولا در یک رنگ راهی بازار نمی‌شوند و همیشه رنگ‌های جدید در مراسم معرفی خواهند شد. با این حال اطلاعات مربوط به رنگ‌های مختلف ردمی K50 زودتر از مراسم معرفی مشخص شدند. امروز مشخص شد که گوشی‌های ردمی K50 در چهار رنگ راهی بازار می‌شوند. این چهار رنگ شامل مشکی، آبی و طلایی و سفید می‌شوند. این اطلاعات توسط حساب کاربری Mayan Kumar در توییتر منتشر شد.

گوشی ردمی K50 طلایی یک محصول خاص نسبت به گوشی‌هایی که در طول سال ۲۰۲۲ عرضه شده‌اند به حساب می‌آید. رنگ طلایی به خوبی نشان می‌دهد که با یک محصول پرچم‌دار سر و کار داریم. تنها محصولی که در سال گذشته با رنگ طلایی راهی بازار شده بو، گوشی هواوی P50 بود.

عکس گوشی ردمی K50

ردمی K50 آبی رنگ هم شباهت زیادی به مدل آبی رنگ گوشی شیائومی ۱۲ دارد و زیبا به نظر می‌رسد.

عکس گوشی redmi k50 آبی

مدل سفید رنگ گوشی ردمی K50 هم به گوشی‌های ردمی K40 و Poco F3 و Mi 11x شباهت دارد.

عکس گوشی ردمی K50 سفید

رنگ‌های مختلف ردمی K50 باعث می‌شوند که مردم حق انتخاب بیشتری در انتخاب گوشی داشته باشند و در نتیجه ردمی هم تعداد بیشتری از این گوشی‌های می‌فروشد. این گوشی‌های پرچم‌دار ردمی از سخت افزار مناسبی هم استفاده می‌کنند. شایعات می‌گویند که از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ و دایمنسیتی ۸۱۰۰ روی این گوشی‌ها استفاده شده است.

نتایج رسمی بنچمارک Antutu نشان می‌دهد که گوشی ردمی K50 با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ توانسته به امتیاز ۱ میلیون دست پیدا کند که بسیار بیشتر از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ است.

شرکت ردمی به این موضوع اشاره کرده که گوشی‌های ردمی K50 از نظر دوربین بسیار عالی خواهند بود و تمام گوشی‌های موجود در بازار را به چالش می‌کشند. در واقع با قیمتی که برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده، هیچ گوشی دیگری پیدا نمی‌شود که دوربینی با این کیفیت داشته باشند.

در ادامه شایعات منتشر شده به مدل صفحه نمایش این گوشی‌‌ها هم اشاره شده است. در جدیدترین پوستر منتشر شده از این گوشی به استفاده از صفحه نمایش 2K روی این گوشی‌ها اشاره شه است. صفحه نمایشی که توسط شرکت کره‌ای سامسونگ ساخته می‌شود. در اطلاعات جدید گفته شده که میزان تراکم پیکسل صفحه نمایش هم به ۵۲۶ پیکسل در هر اینچ می‌رسد و یکسری ویژگی‌های پیشرفته هم دارد. حالا باید منتظر اطلاعات بیشتر درباره صفحه نمایش این گوشی باشیم.

صفحه نمایش 2K

شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که سری ردمی K50 با بلندگوهای استریو راهی بازار می‌شوند که از ویژگی‌هایی مانند دالبی اتموس و Hi-Res استفاده می‌کنند. همچنین مشخص شد که این گوشی‌ها از GPS با فرکانس دوگانه، وای-فای ۶، NFC و فرستنده IR و بلوتوث 5.3 بهره می‌برند.

مدیرعامل شرکت ردمی اعلام کرده بود که گوشی‌های ردمی K50 به‌صورت هم‌زمان و موازی می‌توانند هم از وای-فای و هم از بلوتوث استفاده کنند. این ویژگی برای گیمرها جذاب خواهد بود.

انتظار می‌رود که در مراسم پیش رو از سه گوشی رمی K50 با نام‌های درمی K50، ردمی K50 Pro و ردمی K50 Pro+ رونمایی شود. گوشی ردمی K50 با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۰، مدل پرو با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ و مدل پرو پلاس هم با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در تاریخ ۲۶ اسفند ماه همه چیز درباره این گوشی‌های هوشمند مشخص می‌شود.

 

 

آخرین اخبار از محصولات شیائومی:
ردمی اطلاعات جدیدی از ردمی K50 منتشر کرد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50/
ads
ads