داغ ترین ها :
سونی تنوع رنگ‌های کاور و دسته دوال سنس پلی استیشن 5 را افزایش می‌دهد

سونی تنوع رنگ‌های کاور و دسته دوال سنس پلی استیشن 5 را افزایش می‌دهد

رنگ‌ کاور و دسته دوال سنس پلی استیشن 5 به‌زودی افزایش پیدا می‌کنند. سونی در نظر دارد کاور پلی استیشن 5 را در پنج رنگ‌بندی مختلف به بازار عرضه کرده و سه رنگ‌بندی جدید نیز به تنوع رنگ‌های دسته‌ی دوال سنس اضافه کند.

 

تکنولایف به مخاطب گیمر خود با فراهم کردن انواع تجهیزات گیمینگ اهمیت می‌دهد: لوازم گیمینگ

 

درنهایت سونی نسبت به درخواست گیمرها واکنش نشان داد و کاورهایی با رنگ‌بندی‌های مختلف برای کنسول خانگی پلی استیشن 5 معرفی کرد. پس از اینکه کنسول نسل نهمی شرکت ژاپنی به بازار عرضه شد، بسیاری به عدم تنوع رنگ‌بندی آن انتقاد کردند و همین امر نیز باعث شده تا سونی پنج رنگ‌بندی جدید برای کاور کنسول معرفی کند.

این کاورها به‌صورت جداگانه قابل سفارش خواهند بود و کاربران می‌توانند با خرید آن‌ها نسبت به تعویضشان با کاور پلی استیشن ۵ اقدام کنند. رنگ‌بندی‌های جدید شامل آبی، صورتی، بنفش، قرمز و مشکی می‌شود که می‌توانید در ادامه تصاویرشان را مشاهده کنید. سونی کنسول نسل جدید خود را تنها در رنگ‌بندی سفید به بازار عرضه کرد، اما عرضه‌ی جداگانه‌ی کاور کنسول به دارندگان پلی استیشن 5 اجازه می‌دهد تا دستگاه را با توجه به سلیقه‌ی خود، شخصی‌سازی کنند.

رنگ‌ کاور های رسمی و دسته دوال سنس پلی استیشن 5

رنگ‌ کاور و دسته دوال سنس پلی استیشن 5

 

انواع کنسول بازی پلی استیشن 5 را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: خرید ps5

 

سران سونی در رابطه با کاورها توضیح داده‌اند که تعویض آن‌ها نیاز به ابزاری ندارد و کاربران می‌توانند بدون آسیب زدن به دستگاه اقدام به تعویض کاور کنند. جالب است بدانید برای دسترسی به درگاه SSD نیز باید کاور را جدا کنید.

رنگ جدید کنترلر دوال سنس

رنگ های جدید دسته دوال سنس

شرکت ژاپنی در اقدامی جالب، تنوع رنگ‌بندی دسته‌ها را نیز بیشتر کرده و در نظر دارد دسته‌ی دوال سنس را در رنگ‌بندی‌های صورتی، آبی و بنفش نیز به بازار عرضه کند. درواقع کاربران می‌توانند در کنار خرید کاور دلخواهشان، دسته‌ی دوال سنس را نیز در رنگ‌بندی مدنظر خریداری کنند.

 

تنوع رنگبندی در دسته ps5 در تکنولایف: دسته ps5

حال، علاقه‌مندان به کنسول نسل نهمی سونی می‌توانند پلی استیشن ۵ و دسته‌ی دوال سنس را در شش رنگ‌بندی مختلف خریداری کنند که شامل سفید، بنفش، صورتی، آبی، مشکی و قرمز می‌شود. انتظار می‌رود کاورهای مشکی و قرمز در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ و رنگ‌بندی‌های دیگر نیز در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شوند. متاسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت کاورها اعلام نشده است. در این بین گفته می‌شود که دسته‌ی دوال سنس در رنگ‌بندی‌های جدید از ژانویه‌ی ۲۰۲۲ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کاور دسته آبی ps5

دوال سنس آبی

کاور دوال سنس صورتی رسمی ps5

دوال سنس صورتی

کاور دسته بنفش PS5

دوال سنس بنفش

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af%e2%80%8c-%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%88-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d9%86%d8%b3-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-5/
ads
ads