داغ ترین ها :
روش ساخت اکانت توییتر

روش ساخت اکانت توییتر

توییتر مدت‌ زمان زیادی است که جزو محبوب‌های سوشال مدیا محسوب می‌شود، شاید بتوان گفت بیشتر شبیه یک دفتر یادداشت مجازی است با این تفاوت که شما این یادداشت‌ها را با افرادی از سراسر جهان می‌توانید به اشتراک بگذارید. اما چطور اکانت توییتر بسازیم؟ در این مقاله به‌صورت گام به گام روش ایجاد حساب توییتر را به شما آموزش می‌دهیم.

آموزش ساخت اکانت توییتر در گوشی

چگونه اکانت توییتر بسازیم؟ احتمالا برای ساخت اکانت توییتر برای اولین بار به سراغ گوشی موبایل‌تان می‌روید. با نسخه دسکتاپ توییتر هم می‌توانید این کار را انجام بدهید اما بیایید با گوشی شروع کنیم. اگر گوشی موبایل شما اندوریدی است این مراحل را دنبال کنید.

  • اپلیکیشن شبکه اجتماعی توییتر را دانلود و نصب کنید.

  • به روی گزینه «Sign Up» برای ایجاد حساب توییتر جدید کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت توییتر در گوشی

  • در مرحله بعد لازم است نام کاربری و شماره تلفن‌ یا آدرس ایمیل‌تان وارد کنید، سپس گزینه «Sign Up» را انتخاب کنید.روش ساخت اکانت توییتر

اگر از شماره تلفن برای ساخت اکانت توییتر استفاده کرده‌اید در ادامه باید مراحل ثبت شماره تماس را انجام بدهید و برای ساخت اکانت توییتر در ایران باید از کد «98+» استفاده کنید.

ساخت اکانت توییتر در ایران

سپس کدی به شماره تماس‌تان ارسال می‌شود که باید عینا در صفحه نمایش‌داده‌شده وارد کنید.

ایجاد حساب توییتر

در ادامه باید نام کاربری‌‌تان را انتخاب کنید. گزینه‌هایی هم به شما پیشنهاد داده می‌شود. این نکته را هم باید بدانید که نام کاربری قابل تغییر است.

  • در ادامه‌ی روش ساخت اکانت توییتر باید یک رمز عبور برای اکانت توییتر خود انتخاب کنید. برای امنیت بیشتر لازم است رمز عبوری که حین ثبت نام در توییتر وارد می‌کنید اصطلاحا قوی و ایمن باشد. یعنی رمز عبور شما باید شامل 6 کاراکتر که ترکیبی از اعداد، حروف و کاراکترهای خاص مثل «!@#$%^&*» است باشد.

حالا می‌توانید موضوعات دلخواه‌تان را از بین مواردی که توییتر به شما پیشنهاد می‌دهد انتخاب کنید. موارد پیشنهادی شامل موضوعات (ورزشی، اخبار، موسیقی، سرگرمی، هنری، تکنولوژی و غیره است.)

سپس می‌توانید در محیط توییتر گشت‌وگذار کنید و حساب کاربری افراد مختلف را به فهرست فالویینگ‌های‌ خود اضافه کنید.

تا اینجا به سوال چگونه در توییتر اکانت بسازیم پاسخ دادیم و در ادامه می‌خواهیم راه‌کارهایی برای حل مشکل ساخت اکانت توییتر ارائه بدهیم. این موارد را به دقت بررسی کنید و از ورود اطلاعات دقیق مطمئن شوید.

 

 

حل مشکل ساخت اکانت توییتر

  • نام کاربری انتخاب‌شده ممکن است تکراری باشد، در این صورت در پلتفرم توییتر پیامی مبنی بر تکراری بودن نام کاربری دریافت می‌کنید و لازم است نام کاربری دیگری انتخاب کنید.
  • شماره تماس دقیق خود را وارد کنید.
  • از اتصال دستگاه به اینترنت مطمئن شوید.
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c%d8%aa%d8%b1/
ads
ads