داغ ترین ها :
آیا رویداد 5 اکتبر گوگل برای معرفی گوشی‌های سری پیکسل 6 خواهد بود؟

آیا رویداد 5 اکتبر گوگل برای معرفی گوشی‌های سری پیکسل 6 خواهد بود؟

با پایان یافتن رویداد معرفی گوشی‌های هوشمند سری آیفون 13، نگاه‌ها به سری پیکسل 6 معطوف شده که احتمالا در ماه آینده رونمایی خواهند شد. بر اساس اطلاعات موجود، گوگل قصد دارد رویدادی را در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برگزار کند. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد بلندگوهای هوشمند جدید و دستگاه‌های امنیتی خود را در تاریخ ذکرشده معرفی کند، همچنین امکان دارد با تغییرات جدید در گوگل مپ و گوگل Flights هم مواجه شوید. اطلاعات ذکرشده از سوی یک کاربر XDA Developer که فرصت کافی برای اسکرین شات گرفتن از مقاله منتشرشده Cnet را داشت، منتشر شد؛ در مقاله موردنظر که در ادامه از وب سایت Cnet حذف شد، اطلاعاتی پیرامون رویداد گوگل منتشر شده بود، اما خبری از گوشی‌های سری پیکسل 6 نبود.

 

قیمت امروز انواع گوشی موبایل را در سایت تکنولایف بررسی کنید: قیمت گوشی

 

معرفی گوشی‌های سری پیکسل 6 - 1

تصویری از مقاله حذف شده cnet پیرامون رویداد جدید گوگل

مقاله به وضوح نشان می‌دهد که گوشی‌های پیکسل 6 و 6 پرو در رویداد 5 اکتبر معرفی نخواهند شد. بیشتر اطلاعات حکایت از معرفی دستگاه‌ها در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) خواهند داشت. البته کاربران زیادی بر این باور بودند که زمان معرفی، 28 اکتبر (6 آبان) است، اما برخی از اطلاعات دیگر نشان می‌دهد گوشی‌ها در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) عرضه می‌شوند. در گذشته گوگل ظاهر گوشی‌ها را به ما نشان داده و تایید کرده است تراشه جدیدی برای دستگاه‌ها ساخته است. همچنین این شرکت فاش کرده است گوشی‌ها دارای ماژول دوربین بزرگتری نسبت به نسخه‌های قبل هستند و بر اساس شایعات منتشرشده می‌توان گفت مدل معمولی مجهز به سنسور اصلی 50 مگاپیکسل و یک سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسل است. بد نیست بدانید مدل پرو هم مجهز به سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسل است. گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند، اشاره به آغاز کار روی ساخت گوشی‌های سری پیکسل 7 کرده‌اند. همچنین ممکن است گوگل نخستین گوشی هوشمند تاشوی خود را در جریان رویداد معرفی پیکسل 6 هم معرفی کند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات گوگل:

لیست ویژگی های جدید دوربین پیکسل 6

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6/
ads
ads