داغ ترین ها :
تصاویر واقعی از ریلمی 9 مدل 5G منتشر شد

تصاویر واقعی از ریلمی 9 مدل 5G منتشر شد

سازمان FCC در کنار انتشار برخی اطلاعات از گوشی هوشمندی به نام ریلمی 9 مدل 5G تصاویری نیز از آن در وب‌سایت رسمی خود قرار داده است.

چندی پیش خبری منتشر شد که سری ریلمی 9 دارای حداقل سه مدل هستند؛ مدل‌هایی که شامل ریلمی 9، ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس می‌شوند. حال سازمان FCC اطلاعاتی را در فضای مجازی قرار داده که نشان می‌دهد این سری دارای مدل چهارمی نیز هست که درواقع ریلمی 9 مدل 5G نام دارد.

 

فروشگاه تکنولایف امکان خرید گوشی های Realme را با بهترین قیمت بازار برای شما فراهم کرده است: قیمت گوشی ریلمی

 

در متن منتشر شده از گزارش سازمان FCC آمده که ریلمی ۹ مدل 5G به احتمال فراوان با نام و شماره مدل دیگری در بازار عرضه خواهد شد، اما آنچه از تصاویر منتشر شده می‌توان برداشت کرد شباهت بسیار طراحی ریلمی ۹ مدل 5G با ریلمی ۸ مدل 5G است.

از نکات دیگری نیز که گزارش سازمان FCC به آن اشاره می‌کند، وجود شارژر ۱۸ وات در داخل جعبه ریلمی ۹ مدل 5G خواهد بود. البته مدل پرو و پرو پلاس دارای شارژری با توان ۳۳ وات خواهند بود که نشان می‌دهد احتمالا از نظر سرعت شارژ، تفاوت‌هایی میان مدل استاندارد و مدل‌های پرو وجود خواهد داشت.

در هر صورت اطلاعات بسیار کمی از محصولات جدید ریلمی در اختیارمان قرار دارد، اما گرفتن تاییدیه از سازمان FCC نشان می‌دهد ریلمی برای معرفی سری جدید از گوشی‌های هوشمند خود آماده می‌شود و طبیعتا با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی مدل‌های مختلف سری ریلمی ۹ اطلاعات بیشتری از آن‌ها در اختیارمان قرار گیرد.

 

آخرین اخبار از محصولات ریلمی:
رابط کاربری ریلمی UI 3 برای گوشی ریلمی 8 منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9-%d9%85%d8%af%d9%84-5g-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads