داغ ترین ها :
ریلمی 9 پرو و 9 پرو پلاس در 26 بهمن معرفی می‌شود

ریلمی 9 پرو و 9 پرو پلاس در 26 بهمن معرفی می‌شود

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که ریلمی برای معرفی محصولات جدید خود یعنی ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس در ۲۶ بهمن آماده می‌شود.

طی هفته‌های گذشته بارها شایعات و اطلاعاتی در مورد محصولات جدید ریلمی به نام‌های ریلمی 9 پرو و ریلمی 9 پرو پلاس در فضای مجازی منتشر شده است. چنین اتفاقی در حالتی رخ می‌دهد که فاصله زمانی بسیار کمی تا رونمایی از پرچم‌داران جدید ریلمی باقی مانده و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد معرفی ریلمی ۹ پرو و مدل پرو پلاس باشیم.

 

لیست گوشی های ریلمی موجود در بازار به همراه امکان خرید با گارانتی معتبر: قیمت گوشی ریلمی

 

اگر شایعات منتشر شده در فضای مجازی صحت داشته باشند، ریلمی ۹ پرو و ریلمی ۹ پرو پلاس در ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) رونمایی خواهند شد؛ بنابراین اگر از علاقه‌مندان به محصولات ریلمی باشید و بخواهید جدیدترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده برند چینی را خریداری کنید، کمتر از دو هفته باید منتظر بمانید.

البته باید در نظر داشت که ریلمی هنوز زمان ذکر شده برای معرفی محصولات جدید سری ریلمی ۹ را تایید یا تکذیب نکرده و در حد یک شایعه قرار دارد. انتظار می‌رود ریلمی ۹ پرو دارای تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ باشد که در گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ پرو 5G مورد استفاده قرار گرفت.

مدل ریلمی ۹ پرو پلاس نیز دارای تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰ خواهد بود. در حالی که ریلمی ۹ پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سرعت شارژ ۳۳ واتی استفاده می‌کند، ریلمی ۹ پرو پلاس به باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت که از سرعت شارژ ۶۵ وات برخوردار است، مجهز می‌شود.

تفاوت بین دو نسخه تنها به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود. مدل پرو دارای صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶.۴۳ اینچ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است و مدل پرو پلاس نیز از صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶.۵۹ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. در صورتی که مشخصات سخت‌افزاری ذکر شده برای هر دو محصول صحت داشته باشند، تفاوت ویژه‌ای میان ریلمی ۹ پرو و مدل پرو پلاس وجود خواهد داشت.

آخرین تفاوت که بین دو محصول وجود دارد نیز دوربین اصلی ریلمی ۹ پرو پلاس است که از ویژگی OIS استفاده می‌کند. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان ذکر شده برای معرفی محصولات جدید ریلمی، اطلاعات بیشتری از آن‌ها در فضای مجازی قرار بگیرد.

 

آخرین اخبار از محصولات ریلمی:
تصاویر واقعی از ریلمی 9 مدل 5G منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%88-9-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%af%d8%b1-26-%d8%a8%d9%87%d9%85%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%db%8c/
ads
ads