داغ ترین ها :
زمان عرضه جهانی پی 50 پرو و پی 50 پاکت هواوی مشخص شد

زمان عرضه جهانی پی 50 پرو و پی 50 پاکت هواوی مشخص شد

هواوی در نظر دارد طی روزهای آینده، حداقل دو مدل از گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی پی 50 پرو و پی 50 پاکت هواوی را برای بازار جهانی عرضه کند.

 

برای خرید گوشی هواوی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در ماه جولای سال ۲۰۲۱ بود که هواوی جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود تحت سری هواوی پی 50 را معرفی کرد؛ سری که شامل مدل استاندارد و همچنین مدل هواوی پی 50 پرو می‌شد. پس از معرفی این دو تلفن هوشمند، شرکت چینی به سراغ رونمایی از محصول دیگری به نام هواوی پی 50 پاکت رفت که برخلاف دو محصول قبلی با طراحی یکپارچه از صفحه‌نمایشی تاشو برخوردار بود و شباهت بسیاری نیز به گلکسی زد فلیپ 3 داشت.

هر سه محصول در حال حاضر به بازار چین عرضه شدند؛ اما شرکت چینی اعلام نکرد که آیا برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن‌ها به بازار جهانی دارد یا خیر. با این حال گزارش‌هایی منتشر شده که به‌زودی شاهد حداقل دو مدل یعنی هواوی پی ۵۰ پرو و هواوی پی ۵۰ پاکت در بازار جهانی خواهیم بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که هواوی برای برگزاری رویدادی در ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) آماده می‌شود تا درنهایت دو محصول ذکر شده را برای بازار جهانی معرفی و سپس به بازارهای مدنظر عرضه کند. این موضوع را حساب توییتر شعبه‌ی مالزی هواوی نیز با انتشار توییتری تایید کرده است. در توییت نیز دقیقا به ۱۲ ژانویه برای عرضه‌ی هواوی پی ۵۰ پرو و پی ۵۰ پاکت اشاره می‌شود.

در وب‌سایت شعبه‌ی مالزی هواوی نیز هر دو گوشی هوشمند فهرست شده‌اند، اما برخی از مشخصات سخت‌افزاری پی ۵۰ پاکت و پی ۵۰ پرو هواوی به نسخه‌ی مخصوص بازار چین فرق دارد. در حالی که پی 50 پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ به جای کرین ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد، پی 50 پاکت هواوی از رابط کاربری EMUI 12 به جای هارمونی OS استفاده خواهد کرد.

متاسفانه هواوی اشاره نکرده که مدل پی ۵۰ پرو دارای چه سیستم عاملی خواهد بود، اما انتظار می‌رود مبتنی بر اندروید باشد و از رابط کاربری EMUI 12 استفاده کند. هر دو مدل پی ۵۰ پرو و پی ۵۰ پاکت دارای حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی خواهند بود.

البته در این بین مدلی پریمیوم از پی ۵۰ پاکت وجود خواهد داشت که از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند و مجهز شده به ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تا بتوانید اطلاعات خود را با خیال آسوده از وجود فضای کافی، ذخیره کنید. متاسفانه هنوز مشخص نشده که محصولات جدید هواوی برای بازار جهانی با چه قیمتی عرضه خواهند شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%be%db%8c-50-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%88-%d9%be%db%8c-50-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%aa/
ads
ads