داغ ترین ها :
زمان معرفی وان پلاس 10 پرو مشخص شد

زمان معرفی وان پلاس 10 پرو مشخص شد

امروز زمان معرفی وان پلاس 10 پرو مشخص شد. برند چینی وان پلاس در نظر دارد پرچم‌دار جدید خود به نام وان پلاس 10 پرو را در دی ماه ۱۴۰۰ رونمایی و سپس به بازار عرضه کند.

 

برای خرید گوشی های برند OnePlus به سایت تکنولایف مراجعه کنید: وان پلاس

 

از برندهای محبوب در ایران و سایر نقاط جهان را می‌توان برند وان پلاس دانست که توانسته جایگاه مناسبی نیز با عرضه‌ی محصولات توانمند، اما ارزان‌قیمت به دست آورد. برند چینی می‌خواهد به‌زودی جدیدترین محصولات خود را معرفی کند، محصولاتی که تحت سری وان پلاس ۱۰ معرفی خواهند شد و انتظار می‌رود حداقل در دو مدل استاندارد و وان پلاس 10 پرو راهی بازار شوند.

با وجود اینکه اطلاعات فراوانی در مورد مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌داران جدید وان پلاس منتشر شده است، اما گزارش‌ها به زمان معرفی آن‌ها اشاره‌ای نمی‌کردند. با این حال، آنچه اخیرا در فضای مجازی سروصدای فراوانی به پا کرده، گزارشی است که به زمان رونمایی وان پلاس ۱۰ پرو اشاره دارد.

تاریخ رونمایی وان پلاس 10 پرو

در گزارش‌ها آمده که یکی از مدیران بلندپایه‌ی وان پلاس در حساب کاربری ویبوی خود رسما تایید کرده که وان پلاس 10 پرو در ژانویه ۲۰۲۲ (بازه‌ی زمانی دی تا بهمن ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد.

مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس 10 پرو

انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید وان پلاس مجهز به تراشه‌ی توانمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ شود؛ تراشه‌ای که توان پردازشی قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته امکانات وان پلاس ۱۰ پرو تنها به این تراشه خلاصه نمی‌شود. در بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته که اجازه می‌دهد کاربر از خود تصاویر سلفی گرفته یا امکان چت تصویری داشته باشد.

پنل جلوی وان پلاس ۱۰ پرو میزبان صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی شده که پنل LTPO AMOLED با وضوح تصویر +QHD دارد. نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش به‌صورت متغیر بوده و از ۱ تا ۱۲۰ هرتز را پشتیبانی خواهد کرد. دوربین سلفی که مشخصات آن را ذکر کردیم نیز در حفره‌ای قرار خواهد گرفت تا بخش قابل توجهی از پنل جلو به صفحه‌نمایش اختصاص یابد.

در صورتی که علاقه به خرید وان پلاس ۱۰ پرو داشته باشید به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 دسترسی خواهید داشت، اما برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی دو گزینه در نظر گرفته شده که شامل ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی می‌شوند. درواقع می‌توانید با توجه به نیازتان، گزینه‌ی مناسب را خریداری کنید.

در پنل پشتی وان پلاس 10 پرو ماژول سه‌گانه‌ای قرار گرفته که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو که بزرگ‌نمایی یا زوم اپتیکال ۳.۳ برابر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

وظیفه‌ی تامین انرژی نیز به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت سپرده شده که می‌توان آن را به‌صورت بی‌سیم یا باسیم شارژ کرد. سرعت شارژ دستگاه در حالت اتصال شارژر (باسیم) به ۸۰ وات و در حالت بی‌سیم نیز به ۵۰ وات می‌رسد که هر دو رقمی ایده‌آل هستند. البته در بازار می‌توان به محصولاتی برخورد که از سرعت شارژ بالاتری به خصوص در حالت باسیم برخوردار هستند.

در حال حاضر می‌دانیم که محصول جدید وان پلاس در ماه آینده به بازار چین عرضه می‌شود، اما مشخص نیست که چه زمانی شاهد حضور وان پلاس ۱۰ پرو در بازار سایر نقاط دنیا خواهیم بود. برخی از شایعات اشاره دارند که چنین اتفاقی در ماه آوریل ۲۰۲۲ (بازه‌ی زمانی فروردین تا اردیبهشت ۱۴۰۱) رخ دهد.

 

آخرین مطالب مرتبط با گوشی‌های وان پلاس:
تجربه بازی های سنگین روی وان پلاس نورد CE 5G

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d8%b4%d8%af/
ads
ads