داغ ترین ها :
ساخت و مدیریت چندین اکانت اینستاگرام

ساخت و مدیریت چندین اکانت اینستاگرام

اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است که طرفداران زیادی دارد. و کمتر کسی راغب  به فعالیت در این شبکه اجتماعی نیست. با ظهور این پلتفرم نیازی نیست صاحبان مشاغل هزینه زیادی بابت اجاره یا خرید مغازه صرف کنند، زیرا به راحتی می توانند با ساخت یک صفحه رایگان در اینستاگرام، کسب و کار خود را با کمترین ریسک آغاز کنند. اگر تصمیم گرفتید صفحه دومی برای شروع یک کسب و کار یا بنا به علایقه شخصی، باز کنید، ممکن است با چالش هایی رو در رو شوید. دنیای اینستاگرام بسیار متنوع است و ممکن است به بسیاری از قابلیت های آن آگاهی نداشته باشید. در این مقاله قصد دارم به سوالاتی مانند امکان ساخت و پیوند چندین اکانت اینستاگرام پاسخ دهم. اگر شما هم به دنبال پاسخ این سئوال ها هستید، تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

 

برای مشاهده لیست قیمت انواع گوشی موبایل به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید: قیمت گوشی

 

ساخت چند اکانت در اینستاگرام

آیا می‌توانیم چندین اکانت در اینستاگرام بسازیم؟

بله امکان ساخت چندین اکانت اینستاگرام وجود دارد. شما می توانید تا 5 اکانت اینستاگرام بسازید و بدون نیاز به خروج به راحتی بین آن ها جابه جا شوید. ساخت اکانت‌های متعدد در اینستاگرام باعث می شود بتوانید اکانت‌ها را از یکدیگر جدا کنید، زیرا هر کدام به دلیل هدفی ساخته شده اند و جدا شدن آن‌ها، کارایی و نظم بیشتری به هر صفحه می دهد. مثلا تصمیم دارید، اکانت شخصی و کاری را از یکدیگر جدا کنید. طبیعی است عکس‌ها و فیلم‌های شخصی که  در صفحه شخصی به اشتراک می‌گذارید با مطالب بیزینسی در اکانت کاری متفاوت باشد، زیرا مخاطب صفحه بیزینسی شما به دنبال مطالب آموزنده در حوزه کاری است و نیازی نیست مطالب و عکس های شخصی در این صفحه وجود داشته باشد. از طرف دیگر اکانت کاری اینستاگرام امکاناتی مانند تجزیه و تحلیل میزان لایک و تعداد فالورهای جدید و پست‌های ذخیره شده را به شما گزارش می‌دهد.

نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام

اکانت دوم مانند حساب کاربری اول ساخته می شود. بسیار ساده است. به این صورت که از طریق عکس بالای صفحه، گزینه  Add Account را کلیک کرده،  Create New account را انتخاب کنید. نام کاربری و رمز عبور را تایپ کرده، سپس اطلاعات تاریخ تولد را وارد کنید، بعد از آن به مراحل تکمیلی پروفایل تان وارد می شوید. اطلاعات پروفایل را کامل کنید. تبریک می گویم، مراحل ساخت اکانت دوم به پایان رسید، پیغامی حاوی تبریک ساخت صفحه جدید را دریافت می‌کنید. در این مرحله می‌توانید فالورهای مد نظرتان را دعوت کرده وعکسی برای پروفایل صفحه جدید خود انتخاب کنید. اگر قصد دارید صفحه دوم و سوم را بسازید، حتما قبل از شروع آن برای پست‌گذاری و فعالیت در آن، برنامه ریزی کرده و بعد صفحه را بسازید.

روش ساخت اکانت دوم اینستاگرام از طریق دستکتاپ

مرورگر را باز کنید به وبسایت Instagram.com وارد شوید. SignUp را انتخاب کرده، نام کاربری و رمز عبور، ایمیل یا شماره همراه را وارد کرده، حالا مجدد SignUp را کلیک کنید. در صفحه جدید باید اطلاعات تاریخ تولدتان را وارد کنید، سپس کد  تایید به ایمیل یا شماره گوشی، ارسال می‌شود، آن را در کادر مربوطه وارد کرده و تایید را انتخاب کنید. البته معمولا حساب تحت وب اینستاگرام کمتر استفاده می‌شود زیرا بسیاری از قابلیت‌های اپلیکیشن آن را ندارد. تا قبل از سال 2021 برای ساخت حساب کاربری دوم  باید با ایمیل یا شماره تماس متفاوت اقدام می کردید. اما از این سال به بعد، بدون نیاز به ایمیل جدید می توانید حساب کاربری دوم بسازید. در سمت راست صفحه، تصویر اکانت شما نمایش داده می شود، آن را باز کنید، از بخش تنظیمات می توانید به مدیریت حساب خود دسترسی داشته باشید.

 

با مجبوبت‌ترین فیلترهای اینستاگرام آشنا شوید.

لیست محبوبترین و پرطرفدار ترین فیلترهای اینستاگرام

 

طریقه جابه جایی بین اکانت‌های اینستاگرام

به سادگی می‌توانید این کار را انجام دهید، اما قبل از آن مطمئن شوید اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشید، سپس به صفحه اینستاگرام وارد بشوید، از قسمت بالای عکس پروفایل، نام حساب کاربری مد نظر را کلیک کرده، سپس بین حساب‌های کاربری، یک گزینه را انتخاب کنید. و دوباره اگر می خواهید از آن حساب به حساب دیگر جا به جا شوید، از قسمت بالای عکس اکانت مد نظر را انتخاب کنید. بین جا به جایی حساب ها ممکن است این مشکل به وجود آید که پست اشتباهی در صفحه ای منتشر شود، پس قبل از انتشار پست یا ویدیو، اکانت مورد نظر را مجددا چک کنید. اما مدیریت جابه جایی بین چندین حساب در نسخه دسکتاپ امکان پذیر نیست. و برای این کار باید به همان روش گذشته عمل کنید، به این صورت که از حساب خود خارج شده  مجددا وارد شوید.

ترکیب چندین حساب اینستاگرام

تاکنون این برنامه قابلیت ترکیب چندین حساب کاربری اینستاگرام را نداشته است. به این معنی که امکان ادغام فالوررها و محتواهای حساب‌های کاربری غیرممکن است.

حذف موقت حساب اینستاگرام

شاید می‌خواهید کمی از فضای اینستاگرام فاصله بگیرید، و زندگی بدون اینستاگرام را تجربه کنید. آیا روشی برای حذف موقت حساب اینستاگرام وجود دارد؟ بله می‌توانید موقتا حذف کنید، مراحل زیر را قدم به قدم اجرا کنید.

  1. از طریق مرورگر به وبسایت اینستاگرام وارد شوید.
  2. از قسمت بالای صفحه ویرایش پروفایل را انتخاب کنید.
  3. وارد صفحه‌ای می شوید، از قسمت پایین صفحه گزینه TEMPORARILY DISABLE MY ACCOUNT را کلیک کنید.
  4. دلیل غیرفعال کردن حساب کاربری را انتخاب کرده و رمز عبور را مجددا وارد کنید.
  5. گزینه ” حذف موقت حساب” کلیک کنید.

 

تمام راه های حذف یک اکانت اینستاگرام را یکجا بخوانید: دیلیت اکانت اینستاگرام

 

راه‌اندازی مجدد حساب اینستاگرام

شاید بعد از یک مدت دوری از اینستاگرام تصمیم بگیرید که به آن بازگردید. برای این کار باید به اپلیکیشن اینستاگرام وارد شوید، نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام را تایپ کنید. می توانید به اطلاعات صفحه اینستاگرام تان دسترسی داشته باشید. فرایند دوباره راه اندازی حساب کاربری اینستاگرام بسیار ساده انجام می شود. اما به این موضوع توجه داشته باشید که با حذف کامل حساب کاربری امکان بازگشت وجود نخواهد داشت.

حذف کامل حساب‌های لینک شده اینستاگرام

ممکن است تصمیم بگیرید که دل از این شبکه اجتماعی پرطرفدار بکنید. البته تصمیم ساده ای نیست، اما اگر می خواهید برای همیشه از فضای اینستاگرام خداحافظی کنید و وقت خود را بیشتر به کارهای دیگر اختصاص بدهید، این کار شدنی است، حذف کامل را در دو مرحله انجام می دهیم. قبل از حذف اینستاگرام حتما پست‌ها، عکس‌ها و نظرات را ذخیره کنید، چون اینستاگرام تمام اطلاعات صفحه اینستاگرام شما را حذف خواهد کرد.

1. ذخیره اطلاعات حساب اینستاگرام

برای این کار در سمت راست در پایین صفحه، پروفایل را انتخاب کرده در گوشه صفحه علامت سه خط را ضربه بزنید، سپس از تنظیمات وارد بخش SECURITY شوید و بعد گزینه DOWNLOAD DATA را انتخاب کنید. آدرس ایمیل را وارد کرده درخواست دانلود را کلیک کنید. به این ترتیب اینستاگرام به فاصله 48 ساعت فایلی از کلیه اطلاعات صفحه شما، ایمیل خواهد کرد.

2. راهنمای حذف کامل حساب اینستاگرام

بعد از ذخیره اطلاعات حساب کاربری، نوبت به حذف حساب می رسد. در این قسمت اینستاگرام دو روش را در اختیار شما قرار می دهد. حذف دایم یا حذف موقت حساب کاربری. در این قسمت قدم به قدم برای حذف دایم حساب اینستاگرام پیش می رویم. برای حذف دایم حساب اینستاگرام باید از طریق مرورگر اقدام کنید.

  1. از طریق مرورگر به وبسایت اینستاگرام و صفحه DELET YOUR ACCOUNT وارد شوید.
  2. از منوی کشویی دلیل حذف حساب کاربری را انتخاب کنید.
  3. مجددا رمز عبور را وارد کنید، سپس دکمه آبی “حذف” را کلیک کنید.

یک ماه طول می‌کشد که اطلاعات حساب کاربری به طور کامل حذف شود و در این مدت فالورهای شما نمی توانند حساب کاربری تان را پیدا کنند.

راهکار تبدیل حساب کاربری شخصی به صفحه شغلی

اگر به تازگی تصمیم دارید کسب و کاری را شروع کنید، خیلی راحت می توانید حساب شخصی را به بیزینسی تبدیل کنید. به اپلیکیشن اینستاگرام وارد شوید، از قسمت تنظیمات گزینه ” SWITCH TO BUSINESS PROFILE” را انتخاب کرده، سپس BUSINESS را کلیک کنید. این انتقال به همین راحتی انجام شد. در مرحله بعدی باید دسته‌بندی مد نظر را انتخاب کنید، می‌توانید از میان موضوعات مختلفی شامل هنر، وبلاگ شخصی، محصول/خدمات، موسیقی/باند، فروشگاه، سلامتی و زیبایی و خرید و خرده فروشی، گروه شغلی مد نظر راکلیک  کرده و  اطلاعات تماسی را تایپ کنید، سپس روی دکمه NEXT ضربه بزنید. پروفایل شغلی را به یک صفحه فیس بوک متصل کرده و اطلاعات تماسی را تکمیل کنید.

 

بازگرداندن دایرکت اینستاگرام:

ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

 

روش بازگشت از حساب شغلی به شخصی

برای خارج شدن از حساب بیزینسی اینستاگرام مراحل زیرا را اجرا کنید:

  1. به صفحه اینستاگرام خود وارد شوید.
  2. از سمت راست صفحه آیکون سه خط را انتخاب کنید.
  3. به SETTING وارد شده گزینه ACCOUNT را کلیک کنید.
  4. اولین گزینه PERSONAL INFORMATION را لمس کنید.
  5. سپس پیامی از طرف اینستاگرام ظاهر می شود با این مضمون که با انتقال به حساب کاربری شخصی اینستاگرام امکان دسترسی به محتوای تبلیغاتی صفحه را نخواهید داشت. با در نظرگرفتن این متن، آن تایید کنید.

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت حساب اینستاگرام

ممکن است چندین صفحه اینستاگرام باز کرده باشید، قطعا مدیریت چندین صفحه کار ساده ای نیست. به خصوص صفحه‌های تجاری به نظارت بیشتری نیازدارند. اما اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که به شما در این مسیر کمک خواهند کرد. در ادامه با برخی از اپلیکیشن‌های کاربردی مدیریت  شامل برنامه‌ریزی، تجزیه و تحلیل، بررسی هشتگ‌های مناسب اینستاگرام آشنا می‌شوید.

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت حساب اینستاگرام

  1. برنامه Sendible

پلتفرم Sendible یک برنامه کاربردی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، لینکدین و پینرست است. با دانلود برنامه Sendible می توانید مدیریت کل شبکه‌های اجتماعی خود را در دست داشته باشید. همچنین این برنامه قابلیت‌های مثل رفتارسنجی فالورها، تعداد فالورها، کلیک ها، نظرات و اشتراک‌گذاری، میزان تعامل پست‌ها و اثربخشی صفحه بر روی نمودارهای گرافیکی را ارایه می دهد و با دریافت داده‌ها به راحتی می توانید آن ها را تجزیه و تحلیل کنید.

 

دانلود اپلیکیشن سندیبل برای اندروید

 

برنامه زمانبندی پست اینستاگرام

  1. برنامه Tailwind

Tailwind یک ابزار فوق العاده عالی و همه کاره است. مدیریت اینستاگرام و پینترست را به Tailwind بسپارید. این برنامه قابلیت هایی مانند پیاده سازی لوگو بر روی طرح مد نظر، تغییر فونت و استفاده از پالت رنگ ها را به شما ارایه می دهد. و پست های صفحه اینستاگرام با هر اندازه ای ساخته می شود. همچنین نگران برنامه ریزی نباشید، در قسمت تنظیمات آن می توانید زمان انتشار پست (دستی یا خودکار)، تقویم پست گذاری، برنامه زمان بندی هوشمند برای ارسال هر پست را مدیریت کنید. و ترکیبی از هشتگ‌های محبوب را به شما معرفی می کند. از طرف دیگر به شما  امکاناتی مانند تجزیه و تحلیل پروفایل، به روزرسانی خودکار لینک بیو، برنامه‌ریزی برای پست‌های ویدیویی و Multiple image را فراهم می کند.

 

دانلود برنامه Tailwind برای اندروید

 

کامل ترین لیست از برترین بازی های اندروید:

بهترین بازی های اندروید

 

برنامه Agorapluse

یک برنامه موثر برای مدیریت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. Agorapluse از وضعیت رشد صفحه اینستاگرام شما، گزارشی ارایه می دهد. و با این ابزار نگران پاسخ دهی به مشتریان خود را نخواهید داشت. پیگیری و تعامل با مشتریان را با این ابزار به راحتی تجربه کنید. این برنامه محتوا را برنامه ریزی و پست می کند. صاحبان مشاغل به خوبی می توانند از قدرت Agorapluse درجهت رشد و پیشرفت صفحه کاری اینستاگرام شرکت استفاده کنند.

 

دانلود برنامه Agoraplus

برنامه Buffer publish

  1. برنامه Buffer publish

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای مدیریت رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای نوپا و کوچک است. با بافر می‌توانید محتواها را پیش‌نویس کرده و به اینستاگرام، توییتر، پینترست و لینکدین ارسال کنید. همچنین قابلیت زمان بندی پست‌ها در شبکه های اجتماعی مختلف را به شما می دهد. بافر قابلیتی داردکه می توانید ارسال پست را براساس زمان و تاریخ تعیین کنید، از ویژگی‌های کاربردی برنامه بافر این است که استوری ها را از قبل برنامه‌ریزی کرده و از وضعیت فعالیت صفحه اینستاگرام خود گزارشی دریافت کنید. البته امکان تجزیه و تحلیل پلتفرم‌ها را به صورت جداگانه می‌دهد. با در دست داشتن این گزارشات به راحتی می توانید برای قدم بعدی برنامه‌ریزی کنید.

دانلود برنامه Buffer Publish برای اندروید

برنامه Later

  1. برنامه Later

این برنامه مدیریت شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و پینترست را برای شما ساده می کند. قابلیت هایی مثل مدیریت چندین صفحه، برنامه ریزی عکس ها، زمان بندی ارسال ویدیو، انتشار خودکار در صفحه اینستاگرام بیزینسی را در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود برنامه Later برای اندروید

  کلام آخر

در این مقاله اطلاعات کاربردی قدم به قدم مربوط به طریقه ساخت حساب کاربری دوم اینستاگرام، روش‌های حذف موقت و دایم حساب اینستاگرام، پیوند دادن چندین صفحه به یکدیگر را به شما آموزش داده ام،  و چندین برنامه کاربردی برای مدیریت صفحات اینستاگرام را معرفی کردم تا بتوانید صفحات جدید را به خوبی مدیریت و نظارت کنید و طبق گزاراشاتی که در دست دارید، استراتژی مناسبی برای آن ها طرح ریزی کنید. امیدوارم این مقاله بسیاری از سئوالات شما مربوط به ساخت حساب دوم اینستاگرام  را پاسخ داده باشد.

سوالات متداول

اینستاگرام قابلیت ساخت چند اکانت را دارد؟ شما به راحتی می توانید 5 اکانت را در اینستاگرام بسازید.

آیا می توانم  حساب بیزینسی را به شخصی تبدیل کنم؟ بله اینستاگرام این قابلیت را برای کاربرانش قرار داده اما تمام مطالب صفحه بیزینسی کاملا پاک خواهد شد.

اگر حساب اینستاگرامم را کاملا پاک کنم، می توانم مجددا به آن برگردم؟ خیر، اطلاعات صفحه به طور کامل از اینستاگرام حذف خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. عکس

    چه سایت قشنگی دارین ❤️❤️❤️

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%da%86%d9%86%d8%af-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads