داغ ترین ها :
ساعت هوشمند ریلمی مدل TechLife Watch S100 به همراه هدفون بی‌سیم N100 معرفی شدند

ساعت هوشمند ریلمی مدل TechLife Watch S100 به همراه هدفون بی‌سیم N100 معرفی شدند

ریلمی در کنار معرفی گوشی‌های جدید ریلمی 9 و ریلمی 9 SE از محصولات جدید دیگری از جمله ساعت هوشمند و هدفون بی‌سیم هم رونمایی کرد. جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت Realme TechLife Watch S100 نام دارد و هدفون بی‌سیم این شرکت هم با نام Buds N100 راهی بازار خواهد شد. هر دو محصول با قیمت بسیار مناسبی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. در ابتدا به معرفی ساعت هوشمند ریلمی مدل TechLife Watch S100 می‌پردازیم.

 

قبل از خرید اسمارت واچ از محصولات موجود در فروشگاه تکنولایف و تخفیف های امروز ما دیدن کنید: ساعت هوشمند

 

ساعت هوشمند ریلمی مدل TechLife Watch S100

ساعت هوشمند TechLife Watch S100 به صفحه نمایش ۱.۶۹ اینچی LCD لمسی مجهز شده است. این ساعت هوشمند توانایی سنجیدن میزان اکسیژن خون را دارد و از حسگر تشخیص ضربان قلب هم بهره می‌برد. این محصول ریلمی از گواهی IP68 برخوردار است و به همین دلیل در برابر آب و گرد و خاک مقاوم خواهد بود. یک ویژگی جذاب را روی این ساعت هوشمند مشاهده خواهید کرد. این ویژگی اندازه گرفتن دمای بدن کاربر است. زمانی که ساعت را دور مچ دست ببندید، ساعت می‌تواند دمای بدن شما را اندازه بگیرد. این ساعت هوشمند ریلمی تمرکز خوبی روی ویژگی‌های سلامتی داشته و به بسیاری از کاربران کمک خوبی خواهد کرد.

ساعت هوشمند ریلمی مدل TechLife Watch S100

ساعت هوشمند ریلمی از ۲۴ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و بیش از ۱۰۰ واچ فیس مختلف دارد. ریلمی ادعا کرده که باتری این محصول تا ۱۲ روز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. ساعت هوشمند TechLife Watch S100 در رنگ‌های سفید و مشکی راهی بازار می‌شود. قیمت این محصول ۲۶ دلار خواهد بود و از ۲۳ اسفند ماه هم قابل خرید است.

هدفون بی‌سیم Buds N100

هدفون بی‌سیم Buds N100 یک هدفون بی‌سیم گردنی به حساب می‌آید که از گواهی IPX4 برخوردار است. این استاندارد باعث شده که در برابر عرق بدن مقاوم باشد. شرکت ریلمی ادعا کرده که این هدفون با یک بار شارژ ۱۷ ساعت کار می‌کند. از درایورهای باس ۹.۲ میلی‌متری برای این محصول استفاده شده است. خود هدفون هم با استفاده از بلوتوث ۵.۲ به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و طول برد آن هم ۱۰ متر خواهد بود.

هندزفری ریلمی تک لایف بادز n100

هدفون بی‌سیم  Buds N100 ریلمی در رنگ‌های مشکی، خاکستری راهی بازار می‌شود و قیمت آن هم ۱۷ دلار اعلام شده است. این محصول از تاریخ ۲۴ اسفند ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

هر شب مطلب زیر را در مجله تکنولایف دنبال کنید:
دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%af%d9%84-techlife-watch-s100/
ads
ads