داغ ترین ها :
تاریخ عرضه ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 پرو مشخص شد

تاریخ عرضه ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 3 پرو مشخص شد

شرکت هواوی در مهر ماه سال گذشته بود که ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۳ پرو را معرف کرد. حالا مشخص شد که این ساعت هوشمند در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه راهی بازار می‌شود. شرکت هواوی در حالی تاریخ عرضه ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۳ پرو را اعلام کرد که بیشتر تمرکز خودش را روی ضد آب بودن فوق العاده این محصول گذاشته است. این شرکت در تیزرهایی که برای عرضه این محصول منتشر کرده، اعلام کرده که این محصول تا عمق ۳۰ متر ضد آب خواهد بود.

 

برای خرید ساعت و مچ بندهای هوشمند Huawei به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید: اسمارت واچ هواوی

 

 

در پوستر منتشر شده از ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی ۳ پرو مشخص شده که این محصول از گواهی IP68 بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که این محصول از استاندارد ضد آب EN13319 بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران بتوانند با این محصول شیرجه هم بزنند. این موضوع بار دیگر ضد آب بودن این محصول تا عمق ۳۰ متری را تایید می‌کند. شرکت هواوی اعلام کرده که ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3 Pro برای به دست آوردن استانداردهای لازم بیش از ۲۰۰ آزمایش را پشت سر گذاشته است.

هواوی واچ جی تی ۳ پرو

این ساعت هوشمند با سیستم عامل هارمونی OS راهی بازار می شود و باتری آن هم تا ۱۴ روز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. مدل ۴۲ میلی‌متری این محصول جنسی سرامیکی دارد و تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود. مدل ۴۶ میلی‌متری هم بدنه‌ای تیتانیومی خواهد داشت.

هواوی واچ جی تی ۳ پرو

شایعات می‌گویند که هواوی یک نسخه مخصوص از این ساعت هوشمند با نام Huawei Watch GT 3 Pro Porsche Edition هم راهی بازار می‌کند. تا چند روز دیگر متوجه این موضوع می‌شویم.

 

شاید نیاز داشته باشید:
تنظیمات دوربین گوشی هواوی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%ac%db%8c-%d8%aa%db%8c-3-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads