داغ ترین ها :
ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت گرفتن نوار قلب معرفی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت گرفتن نوار قلب معرفی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ D در حالی معرفی شده که از امکانات مختلفی مانند ثبت نوار قلب یا الکتروکاردیوگرافی و نظارت بر فشارخون برخوردار است.

 

قیمت انواع هواوی واچ را در سایت تکنولایف بررسی کنید: ساعت هوشمند هواوی

 

به نظر می‌رسد هواوی تمام تلاش خود را می‌کند تا بار دیگر به چرخه‌ی رقابت بازگردد. تنها چند روز از زمان معرفی هواوی P50 پاکت می‌گذرد، گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش تاشو که از نظر طراحی ظاهری شباهت بسیاری به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ دارد و از امکاناتی مانند تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ البته با مودم 4G استفاده می‌کند.

حال، نوبت به محصول دیگری رسیده تا به سبد خرید علاقه‌مندان به محصولات هواوی اضافه شود. شرکت چینی ساعت هوشمند جدید را معرفی کرده که امکانات گسترده‌ای نیز دارد. این محصول که هواوی واچ D نام دارد از صفحه‌نمایشی ۱.۶۴ اینچی با پنل AMOLED برخوردار شده که وضوح تصویر آن به ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل می‌رسد. چنین مشخصاتی باعث شده تا ساعت هوشمند جدید از تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ برخوردار شود.

ساعت هوشمند Huawei watch D

بدنه‌ی این ساعت هوشمند از جنس آلومینیوم خواهد بود که در دو رنگ مشکی و تیتانیوم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. برای بندها نیز مدلی از جنس فلورو لاستیک در نظر گرفته شده که در دو ابعاد متوسط و بزرگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مدل متوسط از درازای ۱۱.۸ سانتی‌متر و مدل بزرگ نیز از درازای ۱۳.۳ سانتی‌متر برخوردار است.

هواوی واچ D علاوه بر اینکه امکانات معمول در ساعت‌های هوشمند و دستبند‌های سلامت را دارد از امکانات پیچیده‌تر نیز بهره می‌برد. درواقع محصول جدید برند چینی علاوه بر اینکه امکاناتی مانند گام‌شمار، سیستم نظارت بر ضربان قلب، سیستم نظارت بر چرخه‌ی خواب کاربر در طول شبانه‌روز و سیستم نظارت بر میزان اکسیژن در خون از امکانات به مراتب پیچیده‌تری مانند ثبت نوار قلب یا الکتروکاردیوگرافی و نظارت بر فشارخون برخوردار است.

هواوی واچ D

محصول شرکت چینی برای اینکه میزان فشارخون کاربر را بررسی کند از فناوری به نام TruBP برخوردار است. این فناوری شامل لوله‌ها و کیسه‌های هوای بسیار کوچکی در بند ساعت هوشمند می‌شود که امکان سنجش میزان فشارخون کاربر را فراهم می‌کنند. برای ثبت نوار قلب یا ECG نیز از فناوری TruSeen 5.0+ استفاده می‌شود که متشکل شده است از حسگرهای مختلف که قادر به ثبت دقیق فعالیت قلب با رصد کردن نبض کاربر هستند.

ساعت هوشمند هواوی قادر است بیماری‌هایی مانند آترواسکلروز، آریتمی یا اختلال در خواب را تشخیص داده و کاربر را از این موضوع باخبر سازد. سپس اطلاعات به دست آمده را در فضای ابری آپلود کند تا کاربر، اعضای خانواده یا پزشک کاربر بتواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

چنین گجتی می‌تواند تا حد قابل توجهی در زمان و هزینه، صرفه‌جویی کند و کاربر برای بررسی شرایط جسمانی خود نیازی به مراجعه به مراکز درمانی نداشته باشد. درواقع بسیاری از خدماتی را که هواوی واچ D ارائه می‌دهد، ممکن است که کاربر حتی با داشتن دستگاه‌های مخصوص قادر به انجامشان نباشد یا نتواند به‌صورت منظم آن‌ها را ثبت کرده و اطلاعات به دست آمده را ذخیره کند.

امکانات هواوی واچ D

سران شرکت چینی گفته‌اند که کاربران می‌توانند اطلاعات به دست آمده از رصد سلامت جسمانی‌شان را به‌صورت آنلاین با مشاوران و متخصصان به اشتراک قرار دهند. در همین زمینه نیز گویا هواوی با ۳۰۱ بیمارستان وارد مذاکره شده تا کاربران و دارندگان هواوی واچ D بتوانند از خدمات این بیمارستان‌ها استفاده کرده و به‌صورت آنلاین مشاوره بگیرند یا در صورت نیاز تشکیل پرونده داده و اوضاع جسمانی خود را تحت نظر یک متخصص بررسی کنید.

از دیگر مشخصات ساعت هوشمند هواوی می‌توان به حسگر سنجش دما، چیپ NFC چند منظوره و برخورداری از گواهی IP68 اشاره کرد. چنین گواهی به این معنا است که ساعت هوشمند جدید هواوی در برابر نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متر و حداقل به مدت ۳۰ دقیقه دوام آورده و همچنین در برابر نفوذ گرد و خاک نیز به درون دستگاه مقاوم است.

هواوی مشخص نکرده که ظرفیت باتری ساعت هوشمند این شرکت چقدر است، اما گفته شده که در استفاده‌ی معمول به مدت ۷ روز به شارژ مجدد نیاز ندارد. قیمت این ساعت هوشمند نیز معادل ۴۷۰ دلار یا ۴۱۵ یورو خواهد بود. ساعت هوشمند جدید هواوی هم‌اکنون در بازار چین به فروش می‌رسد، اما مشخص نشده که آیا شرکت چینی برنامه‌ای برای عرضه‌ی جهانی آن دارد یا خیر.

 

اگر هر نوع راهنمایی برای خرید ساعت هوشمند نیاز دارید؟ تکنولایف همراه شماست:

راهنمای خرید ساعت هوشمند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-d-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads