داغ ترین ها :
ساعت هوشمند گوگل پیکسل با سیستم عامل Wear OS 3.1 به زودی معرفی می‌شود

ساعت هوشمند گوگل پیکسل با سیستم عامل Wear OS 3.1 به زودی معرفی می‌شود

ایوان بلس (Evan Blass) امروز در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که ساعت هوشمند گوگل پیکسل با سیستم عامل Wear OS 3.1 به زودی راهی بازار می‌شود. در طول چند ماه گذشته شایعات مختلفی درباره ساعت هوشمند گوگل به گوش می‌رسید و به نظر می‌رسد که این محصول در رویداد گوگل I/O 2022 معرفی شود.

 

لیست ساعت و مچ بندهای هوشمند موجود در سایت تکنولایف را ببنید: خرید ساعت هوشمند

 

 

ساعت هوشمند گوگل پیکسل با اسم رمز Rohan در حال ساخت است و به عنوان اولین ساعت هوشمند رسمی شرکت گوگل شناخته می‌شود. احتمالا نام این محصول تغییر می‌کند و گوگل اسم راحت‌تری را برای این محصول در نظر می‌گیرد تا بتواند بهتر با محصولات سامسونگ و اپل رقابت کند.

ساعت هوشمند پیکسل با جدیدترین نسخه سیستم عامل Wear OS راهی بازار می‌شود که نسخه 3.1 خواهد بود. سیستم عامل Wear OS 3.1 با تغییرات مناسبی در مقایسه با نسخه‌های قبلی راهی بازار می‌شود و ثبات و کارایی بیشتری خواهد داشت. به احتمال زیاد این سیستم عامل هم زمان با عرضه ساعت هوشمند گوگل، منتشر می‌شود. شایعات می‌گویند که ساعت هوشمند گوگل برای رقابت با اپل واچ راهی بازار خواهد شد. موضوع جالب اینجاست که سه تاریخ برای معرفی و عرضه این محصول به گوش می‌رسد. نزدیک‌ترین تاریخ مراسم گوگل I/O 2022 خواهد بود. در این مراسم در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. تاریخ بعدی به تیر ماه و تاریخ بعدی هم به مهر ماه اشاره می‌کنند.

هنوز اطلاعات دقیق‌تری درباره ساعت هوشمند گوگل در اختیار نداریم. این ساعت شاید با طراحی دایره مانند راهی بازار شود و شاید به تکنولوژی ECG یا نوار قلب هم مجهز شده باشد. سایر حسگرهای رایج هم روی این محصول قرار می‌گیرند. شایعه شده که این محصول ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. انتظار داریم که تراشه‌ای بسیار قدرتمند روی ساعت هوشمند گوگل قرار بگیرد. درباره قیمت این محصول هم چیزی نمی‌دانیم.

 

چرا اپل واچ با گوشی ست نمیشود؟ در مطلب زیر بخوانید:
ارور get connected اپل واچ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-wear-os-3-1/
ads
ads