داغ ترین ها :
ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite معرفی شد

ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite معرفی شد

شرکت Fire Boltt از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با نام Fire Boltt Infinite شناخته می‌شود و مشخصات سخت‌افزاری بسیار جذابی دارد.

 

انواع ساعت هوشمند را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند

مشخصات ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite

ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite به یکسری ویژگی‌های رده بالا مجهز شده و قیمت مناسبی هم در برای آن در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite از صفحه نمایش دایره‌ای استفاده می‌کند که یک دکمه تاج چرخشی هم دارد. دو کمه دیگر در کنار دکمه تاج روی لبه سمت راست این ساعت هوشمند دیده می‌شود. این محصول از بدنه فلزی یکپارچه استفاده می‌کند و طراحی سرختی دارد.

مشخصات ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite

ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite از صفحه نمایش ۱٫۶ اینچی با وضوح تصویر HD+ بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن به ۶۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش می‌تواند تا ۶۰۰ نیت روشنایی تولید کند. همچنین باید بگوییم که ۹۰ درصد فضای روی ساعت هوشمند را صفحه نمایش به خودش اختصاص داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول خوش ساخت باید به برخورداری از گواهی IP67 اشاره کنیم. این گواهی باعث شده که Fire Boltt Infinite در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

بد نیست به یکسری ویژگی‌های ورزشی این محصول اشاره کنیم. ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite به حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون، حسگر پایش خواب و حسگرهای مخصوص بانوان مجهز شده است. همچنین باید بگوییم که این محصول از بیش از ۳۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite

از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توانیم به برخورداری از ۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. این میزان حافظه داخلی باعث شده که بتوانید چیزی نزدیک به ۳۰۰ موسیقی را داخل آن ذخیره کنید. این ساعت هوشمند را می‌توانید به هدفون‌های بی‌سیم هم متصل کنید تا موسیقی گوش کنید.

برخورداری از قابلیت تماس هم از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند Fire Boltt Infinite به شمار می‌رود. این ساعت هوشمند به واسطه ارتباط بلوتوثی با گوشی می‌تواند تماس تلفنی برقرار کند و یک ساعت هوشمند مکالمه دار است.. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی و طلایی و سفید راهی بازار می‌شود. قیمت این محصول نزدیک به ۶۰ دلار اعلام شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-fire-boltt-infinite/
ads
ads