داغ ترین ها :
سامسونگ برای حل مشکل افت سرعت پردازنده یا throttling موبایل، نرم‌افزار آپدیت شده ارائه خواهد داد

سامسونگ برای حل مشکل افت سرعت پردازنده یا throttling موبایل، نرم‌افزار آپدیت شده ارائه خواهد داد

 سامسونگ هیچ جزئیاتی درمورد مشکل throttling هندست ها فراهم نکرده است.

سامسونگ اعلام کرده است که برای حل مشکل افت سرعت پردازنده گوشی‌های هوشمند خود، آپدیت جدیدی در نرم‌افزارهای خود ارائه خواهد داد. مشکلات مربوط به عملکرد موبایل در هنگام کار کردن با هزاران بازی و برنامه‌ی مختلف به وجود می‌آید. این ابرقدرت تکنولوژی در کره جنوبی می‌گوید که سرویس بهینه‌سازی بازی از پیش نصب‌شده‌ی آن، عملکرد برنامه‌های غیر گیمینگ را مدیریت نمی‌کند. افت عملکرد بیشتر برای بازی‌های از جمله Genshin Impact و دیگر برنامه‌ها ازجمله اینستاگرام، نتفلیکس و برخی دیگر از برنامه‌های گوگل مشاهده شده است. لازم به ذکر است که دیگر برنامه‌های الگوبرداری – benchmarking از جمله تری دی مارک – 3Dmark  و گیکبنچ – Geekbench تحت‌تأثیر این کاهش عملکرد پردازنده یا مشکل throttling قرار نگرفته‌اند.

 

جدیدترین های سامسونگ را با قیمت فوق العاده از تکنولایف بخرید: گوشی سامسونگ

 

کلی یئو (Kelly Yeo) سخنگوی کمپانی سامسونگ به ورج (وبگاه روزنامه‌نگاری فناوری آمریکایی) گفته است که ما فیدبک‌های دریافت‌شده‌ی خود را در مورد محصولاتمان ارزش‌دهی کرده‌ایم. بعد از بررسی‌های تخصصی و لازم بر روی رونمایی از یک آپدیت نرم‌افزاری متمرکز شده و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم. این آپدیت به کاربران این امکان را خواهد داد که بتوانند در هنگام ران کردن یک برنامه بازی، عملکرد گوشی خود را مدیریت و کنترل کنند. این خبر را کمپانی سامسونگ در قالب یک عبارت خبری در برنامه کاربران سامسونگ به زبان کره‌ای منتشر کرده بود. سپس یک کاربر توییتر آن را ترجمه کرد و به‌صورت آنلاین منتشر کرد.

متن توییت شده:

اطلاعات تکمیلی در مورد گوشی Galaxy S22 GOS

سلام، این پیام از طرف محصولات الکترونیکی سامسونگ است

ما بابت مشکلات و اختلاف نظرهای به وجود آمده از سوی مشتریان در GOS عذرخواهی می‌کنیم. مشتریانی که سامسونگ را دوست دارند، به آن اهمیت می‌دهند و آن را حمایت می‌کنند. ما تمام نقطه نظرهای اعلام شده از سوی کاربران را به طور جدی ملاک عمل قرار داده‌ایم.

ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با یک راه‌حل جدید، به‌زودی این مشکل را کم و برطرف کنیم.

جزئیات بیشتر را به شما ارائه خواهیم داد.

اینکه چرا عملکرد پردازنده‌های دستگاه‌های سامسونگ با سرویس بهینه‌سازی بازی دچار مشکل افت می‌شود، به طور دقیق مشخص نیست. کمپانی سامسونگ نیز هنوز جزئیاتی در این باره اعلام نکرده است. به نظر می‌رسد که محدودسازی منابع CPU و GPU منجر به افزایش سلامت باطری و کم‌شدن مشکلات بیش از حد داغ شدن تا حدی تأثیرگذار باشد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
سامسونگ از دو گوشی گلکسی A13 و گلکسی A23 رونمایی کرد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d9%84-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87/
ads
ads