داغ ترین ها :
سامسونگ تیزر جدیدی را در رابطه با گوشی انعطاف پذیر خود منتشر کرد

سامسونگ تیزر جدیدی را در رابطه با گوشی انعطاف پذیر خود منتشر کرد

گوشی هوشمند انعطاف‌ پذیر سامسونگ به احتمال فراوان تا ماه آینده معرفی خواهد شد و کمپانی هنوز تیزر مربوط به معرفی آن را منتشر نکرده است. سری بعدی گوشی های پرچمدار کمپانی در تاریخ ۲۰ فوریه معرفی خواهند شد اما سامسونگ رویدادی را در نمایشگاه MWC امسال برگزار خواهد کرد و به احتمال فراوان گوشی انعطاف پذیر این کمپانی در یکی از دو رویداد فوق معرفی خواهد شد. تا به امروز اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است و اکثر آن ها در باب طراحی و مدل صفحه نمایش این گوشی بوده است.

حتما بخوانید: مقایسه پرچمدار شیائومی با پرچمدار سامسونگ

اما امروز کمپانی سامسونگ تیزر جدیدی در رابطه با قابلیت های این گوشی هوشمند منتشر کرده است. تیزر مربوطه قابلیت های مختلف و جذاب این گوشی هوشمند را به نمایش در می آورد به کاربران نوید یک گوشی عالی و بسیار کاربردی را می دهد. اما ظاهر گوشی در این تیزر دوربین دوگانه در قسمت پشتی را نمایش می دهد و همین طور می توان اسکنر اثر انگشت را در زیر جایگاه دوربین مشاهده کرد. ظاهر گوشی کاملا مشابه طرح هایی است که پیشتر در رابطه با این بخش منتشر شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%aa%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7/
ads
ads