داغ ترین ها :
سامسونگ قصد دارد تا خانواده پرچمدار سری S را با Note ادغام کند

سامسونگ قصد دارد تا خانواده پرچمدار سری S را با Note ادغام کند

با توجه به اخبار منتشر شده از کره جنوبی، نائب رئیس سامسونگ موبایل به دنبال آن است که سری S گوشی های سامسونگ که پرچمداران آن نیز می باشند با با خانواده Note ادغام خواهند شد. به تحلیل کارشناسان، این کار سامسونگ درست بوده و دلایل مختلفی برای ترکیب این دو خانواده وجود دارد.

سامسونگ برای مدت های طولانی گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با سری S معرفی می کرد و خط تولید فبلت های محبوب خود را با Note عرضه می کرد. اما پس از مدتی این کمپانی تصمیم گرفت که گوشی های سری S را در دو مدل معمولی و پلاس در بین کاربران عرضه کند. نوع دوم که از سایز بزرگتری نسبت مدل های معمولی خانواده S بهره می بردند، از نظر سخت افزار و نرم افزار به سری Note بسیار نزدیک بودند و تنها فرق عمده آن ها قلم های خانواده Note بود.

برای مثال زمانی که گوشی هوشمند گلکسی +S8 و Note 8 عرضه گردیده بود، کاربران دلیل خاصی برای گذشتن از گوشی Note 8 و خریداری +S8 نمی دیدند که همین موضوع باعث فروش پایین گوشی هوشمند +S8 شده بود. به تحلیل برخی تحلیلگران، پیش بینی می شود که همین رویه در رابطه با دو محصول گلکسی +S9 و Note 9 نیز تکرار شود و گزارش شده که سامسونگ فروش 12 میلیون گوشی را برای Note 9 در نظر گرفته است. اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد شاهد رشد یک میلیونی این گوشی نسبت به نسل قبلی خود هستیم.

نوت و S سامسونگ اقدام می شوند؟

حال اگر سامسونگ این تصمیم خود را عملی کند، می توان انتظار داشت که گلکسی +S10 با یک قلم S-Pen معرفی گردد. اگر این اتفاق رخ دهد کاربران می توانند با یک قیمت کمتر گوشی نسخه معمولی S10 را دریافت کرد و با صرف چند دلار بیشتر می توانند گوشی S10 + سامسونگ را در اختیار داشته باشند.

دیگر مزیت این تصمیم آن است که سامسونگ می تواند در کنار گوشی های پرچمدار خود از سری S، گوشی های جدید تر با قابلیت انعطاف پذیری را که قصد دارد با نام گلکسی X معرفی کند، را عرضه کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%82%d8%b5%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%b1/
ads
ads