داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو باتری بزرگ‌تری خواهد داشت

سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو باتری بزرگ‌تری خواهد داشت

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ محصولات بسیار خوبی بودند که تنها یک نقطه ضعف داشتند و آن هم ظرفیت کم باتری آن‌ها بود؛ اما با توجه به شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد ظرفیت باری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۵ را افزایش دهد. امروز شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سری گلکسی واچ ۵ یک مدل پرو هم خواهد داشت. این مدل که احتمالا با نام گلکسی واچ ۵ پرو راهی بازار می‌شود، از باتری بزرگ‌تری استفاده می‌کند. اگر شایعات درست باشند امسال شاهد عرضه گلکسی واچ ۵، گلکسی واچ ۵ کلاسیک و گلکسی واچ ۵ پرو خواهیم بود.

 

تکنولایف انواع گلکسی واچ را با آفرهای عالی به فروش می‌رساند: ساعت هوشمند سامسونگ

 

شایعات می‌گویند که ظرفیت باتری گلکسی واچ ۵ پرو به ۵۷۲ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی واچ ۴ کلاسیک با باتری ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شده بود. با توجه به شایعات ظرفیت باتری گلکسی واچ ۵ پرو نزدیک به ۶۰ درصد بیشتر از مدل‌های قبلی خواهد بود. این مقدار باتری می‌تواند تا دور روز ساعت هوشمند را برای افرادی که زیاد از آن استفاده می‌کنند، روشن نگه دارد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی گلکسی واچ ۵ پرو

 

البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که به احتمال زیاد گلکسی واچ ۵ پرو قیمت بالاتری در مقایسه با دو مدل دیگر خواهد داشت. شایعات می‌گویند که این ساعت هوشمند هم اکنون با شماره مدل SM-R925 تأییدیه‌های لازم را از سازمان‌های مختلف کشور کره جنوبی دریافت کرده است. با این حال هنوز به صورت ۱۰۰ درصد نمی‌توانیم مطمئن باشیم که این شماره دقیقا برای گلکسی واچ پرو است خواهد بود. تنها می‌دانیم که حرف R در محصولات پوشیدنی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ کلا چنین محصولی راهی بازار نکند. به هر حال باید چند ماهی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این محصول واقعا راهی بازار می‌شود یا خیر. ساعت‌های هوشمند سامسونگ معمولا در مرداد ماه معرفی می‌شوند.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
گلکسی S22 اولترا سبز رنگ معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-5-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%aa%d8%b1/
ads
ads