داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی A23 5G به زودی در اروپا معرفی خواهد شد

سامسونگ گلکسی A23 5G به زودی در اروپا معرفی خواهد شد

سامسونگ قصد دارد به زودی یک گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G را در بازار اروپا معرفی کند، اما به نظر می‌رسد خبری از یک مدل و نام‌گذاری جدید نخواهد بود. اینطور که پیداست، غول فناوری کره جنوبی تصمیم گرفت است مدل 5G گوشی سامسونگ، یعنی گلکسی A23 5G را راه‌اندازی کند.

 

تکنولایف فروشگاه آنلاین گوشی های سامسونگ با ارسال سریع روزانه است.

 

در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره راه‌اندازی دستگاه مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود در اواسط سال جاری میلادی در دسترس قرار گیرد. از آن جایی که به نیمه سالانه نزدیک می‌شویم، اعلامیه کمپانی کره‌ای می‌تواند نشانه‌ای برای معرفی زودهنگام دستگاه به حساب آید. در صورتی که این دستگاه معرفی شود، شاهد افزایش گوشی‌های ارزان قیمت مجهز به شبکه 5G کمپانی سامسونگ در منطقه اروپا خواهیم بود. نسخه 4G گلکسی A23 را می‌توانید از لینک زیر ببنید:

 

قیمت گوشی A23 سامسونگ 128 گیگابایت با رم 4

 

مشخصات احتمالی گلکسی A23 5G

سامسونگ گلکسی A23 5G

هم اکنون شرکت سامسونگ گوشی گلکسی A23 4G خود را که مجهز به پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 680 است را به فروش رسانده و توانسته آمار خوبی را رقم بزند. بنابراین می‌توان با خیال راحت گفت که در مدل 5G شاهد تغییر پردازنده اصلی خواهیم بود تا دستگاه بتواند توانایی پردازش و پشتیبانی از شبکه جدید ارتباطی و اینترنت را داشته باشد. توجه داشته باشید که خبرهای مربوط به تولید و عرضه این دستگاه در آینده نزدیک در خبرگزاری‌های معتبر بازنشر شده و همین مسئله نشان می‌دهد سامسونگ تصمیم جدی خود را برای انجام این اقدام مهم اتخاذ کرده است.

اگر بخواهیم از پردازنده مجهز به شبکه 5G فاصله بگیریم، می‌توان انتظار داشت که گلکسی A23 5G شباهت زیادی به نسخه 4G دستگاه دارد. به عبارت دیگر می‌توان گفت احتمالا این اسمارتفون مجهز به نمایشگر 6.6 اینچ PLS LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. همچنین امکان دارد در بخش عقب شاهد قرارگیری سنسور اصلی 50 مگاپیکسل باشید و این در حالی است که در بخش جلو یک سنسور سلفی 8 مگاپیکسل قرار دارد. بد نیست بدانید گوشی جدید سامسونگ انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت خواهد کرد و شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 وات خواهید بود.

 

در شرایط زیر چه کنیم؟
رمز گوشی سامسونگ یادم رفته

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a23-5g-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7/
ads
ads