داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی Note 10 و نشر عکس های جدید

سامسونگ گلکسی Note 10 و نشر عکس های جدید

کمپانی ساموسنگ به تازگی سه گوشی هوشمند پرچمدار خود را معرفی کرد که قابلیت های عالی آن ها بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کرده است. کمپانی سامسونگ همواره با بکار گیری قابلیت های عالی و جذاب و جدید، کاربران را به سمت این برند جذب می کند و پرچمداران جدید این برند نیز برتری مشهودی نسبت به دیگر پرچمداران دارند. اما دیگر خانواده این برند یعنی Note نیز در نیمه دوم سال دهمین مدل از این خانواده را به خود خواهد دید.

اما درز اطلاعات از گوشی های سامسونگ علی الخصوص گوشی های پرچمدار آن همواره امری اجتناب ناپذیر بوده و امروز عکس های جذابی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Note 10 منتشر شده است. با نگاه به عکس های منتشر شده در می یابیم که صفحه نمایش این گوشی مانند صفحه نمایش گوشی گلکسی +S10 خواهد بود و حفره دوگانه در کنج بالایی و سمت راست گوشی دیده می شود که جایگاه سنسور های های دوربین جلوی این گوشی هوشمند است.

در بخش پشتی قاب چهار سنسور دوربین دیده می شود که در یک جایگاه به صورت افقی قرار گرفته اند. این موضوع بدان معناست که سه سنسور با قابلیت های مختلف به کمک سنسور اصلی می آیند تا کیفیت عکس را ارتقاء ببخشند. سنسور اسکنر اثر انگشت نیز مانند گلکسی S10 در زیر صفحه نمایش بکار گرفته شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-note-10-%d9%88-%d9%86%d8%b4%d8%b1-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads