داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی S10 و درز اطلاعات جدید

سامسونگ گلکسی S10 و درز اطلاعات جدید

پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S10 خواهد بود و بعد از معرفی گوشی هوشمند گلکسی Note 9، درز شایعات از این گوشی هوشمند شروع شده است و تا زمان معرفی نیز ادامه خواهد داشت. حال امروز نیز اطلاعاتی از این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است و منبع آن لیکری است که نزدیک به کمپانی سامسونگ بوده و تا به امروز اطلاعات زیادی از گوشی های این کمپانی را به بیرون درز داده است.

سامسونگ

اطلاعات جدید حاکی از آن است که سامسونگ در این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ناچ مدل O استفاده خواهد کرد که اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، گلکسی S10 به عنوان اولین گوشی هوشمند از کمپانی سامسونگ با صفحه نمایش ناچ خواهد بود. در ادامه پیام این لیکر، نام Ultrasonic و Indisplay دیده می شود که بیانگر آن است، این کمپانی از اسکنر اثر انگشت Ultrsonic داخل صفحه نمایش استفاده خواهد کرد که محصول کمپانی کوالکام است.

سامسونگ

بخش دوربین این گوشی نیز بی نصیب نبوده و اطلاعات درز کرده حاکی از آن است که دوربین اصلی این گوشی سه گانه خواهد بود. یکی از سنسور ها به عنوان سنسور اصلی، سنسور دیگری برای عکسبرداری عریض و آخرین سنسور کاربرد Telephoto دارد. همچنین آخرین بخش در رابطه با سیستم عامل است که بیان می کند این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید 9.0 Pie خواهد داشت. این گوشی هوشمند پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ بوده و در نیمه اول سال 2019 معرفی خواهد شد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s10-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads