داغ ترین ها :
سامسونگ گوشی S22 اولترا را زودتر از دو مدل دیگر به بازار عرضه می‌کند

سامسونگ گوشی S22 اولترا را زودتر از دو مدل دیگر به بازار عرضه می‌کند

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که گوشی S22 اولترا در مقایسه با دو مدل دیگر سری گلکسی S22 کمی زودتر به بازار عرضه خواهد شد. هفته گذشته خبری منتشر شد که عرضه گوشی S22 اولترا به خاطر تقاضای بسیار ممکن است تا مدت سه ماه به تاخیر افتد؛ اما گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که تاخیر مدنظر شامل دو مدل گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس خواهد شد. درواقع سامسونگ می‌خواهد روی تولید و عرضه مدل اولترا تمرکز کند.

 

جدیدترین گوشی های سامسونگ را بلافاصله بعد از موجود شدن در بازار موبایل از تکنولایف تهیه کنید: موبایل سامسونگ

 

طبق گزارشی که منتشر شده، عرضه دو مدل گلکسی S22 و S22 پلاس به تاخیر افتاده و به ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) موکول شده است. البته پیش‌فروش این محصولات از ۹ فوریه (۲۰ بهمن) صورت می‌گیرد و فروش مدل اولترا نیز از ۲۵ فوریه (۶ اسفند) آغاز خواهد شد.

تاکنون چندین بار گفته شده که سامسونگ در ۹ فوریه محصولات جدید خود را طی رویدادی معرفی می‌کند؛ اما گزارش‌های ضد و نقیضی در مورد زمان عرضه سری محصولات گلکسی S22 به بازار وجود دارد.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی S22 اولترا سامسونگ

محصول شرکت کره‌ای دارای صفحه‌نمایشی ۶.۸ اینچی است که پنل Dynamic 2X AMOLED را به کاربران ارائه می‌دهد و از وضوح تصویر +QHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ روشنایی ۱۷۵۰ نیت بهره می‌برد. محصول شرکت کره‌ای از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4 برخوردار خواهد بود.

در پنل جلو به دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی دسترسی خواهیم داشت و در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی یا زوم ۳ برابر به همراه OIS، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با OIS و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید قرار گرفته است.

سامسونگ برای محصول خود دو گزینه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و ۳ گزینه حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته است. از نظر باتری نیز مدلی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که امکان شارژ ۴۵ وات آن وجود دارد.

گلکسی S22 اولترا نه‌تنها از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند، بلکه جایگاهی ویژه نیز برای آن خواهد داشت. انتظار می‌رود محصول جدید شرکت کره‌ای در رنگ‌بندی‌های مختلف به بازار عرضه شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s22-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%b2%d9%88%d8%af%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84/
ads
ads