داغ ترین ها :
سریع ترین گوشی های بازار از دیدگاه بنچمارک ها

سریع ترین گوشی های بازار از دیدگاه بنچمارک ها

در هر سال شاهد تولید گوشی‌های مختلف توسط کمپانی‌های گوناگون در بازار هستیم که هر کدام دارای مشخصات فنی قابل توجهی هستند. رقابت برای دستیابی به فناوری‌های برتر با هدف تولید سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان توانسته ما را با گزینه‌های مختلف مواجه کند، اما آیا نام سریع‌ترین گوشی‌های موجود در بازار را می‌دانید؟ در این مقاله قصد داریم سریع‌ترین گوشی‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید؛ با ما در تکنولایف همراه باشید.

 

 

قیمت های روز گوشی موبایل را در سایت تکنولایف چک کنید.

 

 

1: شیائومی بلک شارک 5 پرو

شیائومی بلک شارک 5 پرو

رتبه نخست این مقاله به گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 5 پرو تعلق خواهد گرفت که با مشخصات فنی فوق‌العاده خود توانسته نظر کاربران و کارشناسان زیادی را به خود جلب کند. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچ اولد با وضوح 1080×2400 پیکسل بوده و از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه قدرت خود را از چیپست اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 دریافت می‌کند و در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 730 توانسته شرایط ایده‌آل و جذابی را برای کاربران رقم بزند.

در زمینه دوربین هم شرایط بلک شارک 5 پرو فوق‌العاده است؛ این اسمارتفون در بخش عقب مجهز به سنسور اصلی 108 مگاپیکسل بوده و در کنار آن شاهد سنسور اولترا واید 13 مگاپیکسل و سنسور تله فوتو ماکرو 5 مگاپیکسل هستیم. همچنین این دستگاه در بخش جلو دارای سنسور سلفی 16 مگاپیکسل است. شیائومی بلک شارک 5 پرو انرژی خود را از باتری 4650 میلی‌آمپر ساعت دریافت می‌کند و در کنار آن شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 وات خواهید بود؛ این فناوری می‌تواند شارژ مجدد دستگاه را در مدت زمان 15 دقیقه انجام دهد. به خاطر داشته باشید که این دستگاه دارای حافظه رم 16 گیگابایت است.

2: ویوو X80

ویوو X80

گوشی ویوو ایکس 80 از نگاه بنچمارک را باید به عنوان دومین گوشی سریع جهان دانست. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.78 اینچ آمولد با وضوح 1080×2400 پیکسل بوده و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. گوشی هوشمند ویوو ایکس 80 قدرت خود را از پردازنده اصلی مدیاتک Dimensity 9000 که یک تراشه 4 نانومتر است، دریافت می‌کند و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G710 MC10 توانسته شرایط ایده‌آل و خوبی را برای کاربران رقم بزند. این دستگاه در کنار تراشه اصلی و قدرتمند خود با حداکثر حافظه رم 12 گیگابایت در دسترس قرار دارد.

شاید نتوان شرایط دوربین را بسیار عالی ارزیابی کرد، اما کاربران می‌توانند از سنسور اصلی 50 مگاپیکسل این دستگاه در کنار سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسل و سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسل آن به خوبی استفاده کنند. همچنین در بخش جلوی دستگاه هم شاهد قرارگیری سنسور سلفی 32 مگاپیکسل خواهید بود. گوشی هوشمند و سریع ویوو ایکس 80 مجهز به باتری 4500 میلی آمپر ساعت بوده و از فناوری شارژ سریع 80 وات پشتیبانی می‌کند؛ در حقیقت ظرفیت 0 الی 50 درصد این دستگاه در مدت زمان 11 دقیقه تکمیل خواهد شد.

 

یک سوال در بازی شهربانو:
شکننده ترین قسمت گوشی موبایل کجاست

 

3: ZTE nubia Red Magic 7 Pro

ZTE nubia Red Magic 7 Pro

یکی دیگر از سریع‌ترین گوشی‌های جهان را باید ZTE nubia Red Magic 7 Pro معرفی کرد. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.8 اینچ آمولد بوده و از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. همچنین شاهد پشتیبانی آن از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهید بود. گوشی هوشمند ZTE nubia Red Magic 7 Pro مجهز به پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بوده و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 730 توانسته قدرت قابل توجهی را به کاربران خود هدیه کند. فراموش نکنید که این دستگاه با حداکثر حافظه رم 16 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی هم در دسترس قرار دارد.

در صورتی که علاقه‌مند به دنیای تصویربرداری هستید، بهتر است بدانید این دستگاه مجهز به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بوده و در بخش جلو هم شاهد سنسور سلفی 16 مگاپیکسل خواهید بود. گوشی ZTE nubia Red Magic 7 Pro انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و در نسخه گلوبال شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 وات هستیم، اما در مدل چین شاهد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 135 وات خواهید بود.

4: ZTE nubia Red Magic 7

ZTE nubia Red Magic 7

مدل اصلی ZTE nubia Red Magic 7 در جایگاه چهارم مقاله قرار گرفته و دارای مشخصات فنی قابل قبولی است. این دستگاه مجهز به نمایشگر 6.8 اینچ آمولد با وضوح 1080×2400 پیکسل بوده و شاهد پشتیبانی از یک میلیارد رنگ خواهید بود که تاثیر زیادی در کیفیت فایل‌های تصویری خواهد داشت. این اسمارتفون مجهز به تراشه اصلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بوده و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 730 با حداکثر حافظه رم 16 گیگابایت می‌تواند نیاز کاربران را پاسخ دهد. نوع حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه UFs 3.1 بوده که نشان‌دهنده قدرت و سرعت بالای نقل و انتقال اطلاعات است.

در زمینه دوربین هم باید گفت ZTE nubia Red Magic 7 مجهز به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بوده و در کنار آن شاهد سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو هستیم. در بخش جلوی دستگاه شاهد قرارگیری سنسور سلفی 8 مگاپیکسل خواهید بود. گوشی هوشمند ZTE nubia Red Magic 7 انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دریافت می‌کند و نکته مهم آن را باید پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 وات دانست؛ البته فناوری شارژ سریع 120 وات در نسخه چین قرار دارد و مدل 65 وات برای بازارهای بین‌المللی تولید شده است. در پاسخ به سوال سرعت اینترنت کدام گوشی بهتر است هم باید بگوییم در شرایط بسیار عالی قرار دارد.

 

 

5: ریلمی GT2 Po

ریلمی GT2 Po

یکی دیگر از سریع ترین گوشی های جهان را باید ریلمی GT2 پرو دانست. این دستگاه که توسط ریلمی تولید شده است، مجهز به نمایشگر 6.7 اینچ LTPO2 AMOLED بوده و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز در کنار یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. پردازنده اصلی این دستگاه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بوده که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 730 می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران و علاقه‌مندان به دنیای گیم باشد. ریلمی GT2 Pro که به عنوان یکی از سریع‌ترین گوشی‌های بازار شناخته می‌شود، مجهز به دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل بوده و در بخش جلو هم شاهد قرارگیری سنسور سلفی 32 مگاپیکسل خواهید بود.

به خاطر داشته باشید که حداکثر حافظه رم این دستگاه معادل 12 گیگابایت بوده و نوع حافظه ذخیره‌سازی آن هم UFS 3.1 است که می‌تواند در زمینه نقل و انتقال اطلاعات و سرعت بالای انجام کار نقش زیادی داشته باشد. این دستگاه مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعت بوده و از فناوری شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می‌کند.

6: شیائومی ردمی K50 پرو

شیائومی ردمی K50 پرو

گوشی هوشمند شیائومی ردمی K50 پرو مجهز به صفحه نمایش اولد 6.67 اینچ با وضوح 1440×3200 پیکسل بوده و از HDR10+ در کنار Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. این دستگاه قدرت خود را از پردازنده اصلی مدیاتک Dimensity 9000 که یک تراشه 4 نانومتری است، دریافت می‌کند و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G710 MC10 توانایی خود را به رخ کاربران خواهد کشید. این دستگاه با حداکثر حافظه رم 12 گیگابایت در دسترس قرار دارد.

بد نیست بدانید شیائومی ردمی K50 پرو مجهز به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل بوده و در بخش جلو شاهد قرارگیری سنسور سلفی 20 مگاپیکسل خواهید بود. در صورتی که باتری برای شما اهمیت دارد، بهتر است بدانید که این دستگاه مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مدت زمان 19 دقیقه، شارژ مجدد را به سادگی انجام دهد.

 

از دنیای انیمیشن جا نمانید:
بهترین انیمیشن های سریالی

 

جمع‌بندی

در صورتی که قصد دارید سریع ترین گوشی های جهان را در اختیار داشته باشید، بهتر است به این فهرست توجه داشته باشید. شیائومی بلک شارک 5 پرو تا زمان نگارش این مقاله توانسته عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

سوالات متداول

آیا گوشی‌های سامسونگ جایگاهی در میان سریع ترین گوشی های جهان ندارند؟ مدل‌های سامسونگ در رده‌های بعد قرار دارند و نتوانسته‌اند انتظار کاربران را رفع کنند.

آیا امکان خرید سریع ترین گوشی های جهان وجود دارد؟ بله، برخی از این مدل‌ها همانند بلک شارک 5 پرو در بازار موجود خواهند شد. بلک شارک 5 پرو جایگاه نخست در میان سریع ترین گوشی های جهان را دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%db%8c%d8%af%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d9%86%da%86%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9/
ads
ads