داغ ترین ها :
سلطه هواوی بر بازار چین

سلطه هواوی بر بازار چین

همان طور که در مقالات قبلی اشاره کردیم، مشکلات سیاسی به وجود آمده فی ما بین دو کشور چین و آمریکا، تبعات بدی برای کمپانی های فعال در بازار های این دو کشور داشته و تاثیر زیادی بر عملکرد این کمپانی ها دارد. در دنیای گوشی های هوشمند، دو کمپانی بزرگ اپل و هواوی در تیررس دولت هر دو کشور بوده اند و بعد از اتفاقات اخیر بازار کشور رقیب را از دست داده اند.

نمودار رشد فروش گوشی های هوشمند 2018-2017

این موضوع می تواند تاثیر منفی بسیاری بر آمار های مربوط به میزان فروش کمپانی ها بگذارد و باعث پیشی گرفتن رقبا نیز می گردد. بعد از آنکه دولت آمریکا واردات گوشی های هواوی به این کشور را محکوم کرد، دادگاهی در چین نیز به ضرر کمپانی اپل رای را صادر کرد که به موجب آن، بخش عمده ای از گوشی های این برند آمریکائی از بازار این کشور خارج شد. بعد از اجرایی شدن این حکم توسط نهاد های مربوطه، تاثیر آن در آمار هایی که امروز منتشر شده دیده می شود.

برای مشاهده لیست قیمت امروز گوشی موبایل می توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

جداول فروش و آمار های منتشر شده بیان می کنند که در سه ماهه سوم سال 2018، هواوی سلطه خاصی بر بازار چین داشته و آمار فروش شگفت انگیزی را به ثبت رسانده است. آمار های منتشر شده بیان می کنند که هواوی در طول سال 2018 در صدر لیست پرفروش ترین ها بوده و کمپانی اپل افت چشمگیری از نظر میزان فروش در ماه های پایانی داشته است. در راس تمامی گوشی های این کمپانی، Mate 20 Pro بیشترین میزان فروش را به ثبت رسانده است. مطمئنا آمار های فروش در آمریکا بر عکس این موضوع خواهد و مسائله به وجود آمده نارضایتی هر دو کمپانی را در پی خواهد داشت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d9%84%d8%b7%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%86%db%8c%d9%86/
ads
ads